نمایندگی فروش انواع کولتیواتور در تبریز

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

نمایندگی فروش انواع کولتیواتور در تبریز
55

نمایندگی فروش انواع کولتیواتور در تبریز علاوه بر ارائه انواع تیلر کشاورزی قطعات مورد نیاز را هم ممکن است عرضه کند. در عین حال تعمیر و سرویس هم گاها در برخی نمایندگی ها انجام می شود.

فروش انواع کولتیواتور در اغلب نقاط کشور توسط فروشگاه های خدمات کشاورزی و نیز و ادوات کشاورزی انجام می شود. این مراکز با توجه به این که نمایندگی شرکت های وارد کننده را دارند می توانند برخی مارک ها را با قیمت مناسب تر ارائه کنند. البته از برند های پر فروش دیگر هم ادوات و ابزار می آورند تا سبد کالایی شان تکمیل تر باشد. با این حال بخش اعظمی از محصولات شان را از برندی که نمایندگی دارند ارائه می کنند.

در حال حاضر برای فروش انواع کولتیواتور دیزلی و بنزینی برند های مختلف زیر وجود دارد.

کاما اورجینال که موتور و گیربکس از مارک کاما است.

دیانا

دایموند

اگرو

شاخص

مزرعه سبز

راتو

اکسل

استیلمن

شاخص و مزرعه سبز تولید کولیتواتور دارند. شاید تنها بخشی که وارد می کنند موتور دستگاه باشد.

اگرو ماشین هم انواع کولتیواتور را وارد می کند. اما اغلب برند های موجود وارداتی در ایران نمایندگی رسمی ندارند. برای همین شاید خدمات پس از فروش و یا گارانتی قابل اعتنایی نداشته باشند.

انواع کولتیواتور دیزلی

 

نمایندگی عرضه انواع تیلر کشاورزی در کشور

شاید در تبریز کشاورزی و کارهای صنعتی زیادی انجام شود. اما این شهر بیشتر صنعتی است و کارخانه های تولیدی زیادی در آن فعال هستند. ساخت تیلر در تبریز هم شاید در برخی کارخانه ها انجام شود. اما بیشتر نمایندگی فروش کولتیواتور در تبریز فعال است.

نمایندگی در شهر های بزرگ دیگر مثل اصفهان، تهران و مشهد هم هست.

اما در شهرستان های کوچک تر کمتر شرکت و تولیدی نمایندگی دارد. زیرا شهر کوچک مشتری کمتر و دامنه فعالیت کمتری دارد.

در نظر داشته باشید که انواع کولتیواتور کشاورزی مثل بنزینی گیربکسی در بازار از برندهای معتبر و قدیمی تر مثل راتو اکنون در سال ۱۴۰۲ قیمتی بین ۱۵ الی ۲۰ میلون تومان رسیده است.

این در حالی است که معروف ترین تیلر دیزلی کاما نزدیک ۳۵ میلیون تومان در انواع ۹ اسب است.

البته که بخشی از این موضوع به برند بودن بر می گردد. ولی در کیفیت هم به هر حال مارک معتبری است و هنوز کیفیت بازار پسندی دارد.

اما برند های ارزان قیمت و تازه وارد زیادی هم وارد بازار شده اند. برای همین شاید توزیع کمتری در سراسر کشور داشته باشند. اما خوبی خرید برند معتبر این است که در همه نقاط کشور با آن آشنا هستند. دیگر نیازی به اثبات کیفیت و کارایی برای آن ها نیست.

کولتیواتور به همراه تریلی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 15 =