نمایندگی فروش دستگاه چمن زن الپینا

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

نمایندگی فروش دستگاه چمن زن الپینا
440

نمایندگی فروش دستگاه چمن زن الپینا در تهران فعال است. اما این امکان فراهم شده تا برای همکاران در سراسر کشور مدل های مختلف ارسال شود. این گونه اغلب مصرف کننده می توانند این برند را انتخاب کنند.
چمن زن دستگاهی است که به زیبایی زمین چمن کاری شده کمک می کند. این دستگاه انواع مختلفی دارد و حتماً میدانید که اولین مدل از ماشین چمن زن در انواع بنزینی طراحی و ساخته شد.

اما این که چمن های شاداب نیاز به اصلاح به موقع و نیز آبیاری و کوددهی دارند، یک اصل مهم می باشد.
کار اصلاح را ماشین چمن زن انجام می دهد و در نتیجه انتخاب مدل مناسب، کاری است که نیاز به مشورت با همکاران باتجربه تر در تجهیزات و ابزارآلات باغبانی و فضای سبز دارد.

در این مطلب علاوه بر بررسی مدل های چمن زن الپینا به ارائه برخی موارد در انتخاب درست یک دستگاه چمن زن می پردازیم.

مشخصات انواع چمن زن الپینا

خب برند الپینا را تا چه حد می شناسید، آیا در فروشگاه های نزدیک شما در دسترس می باشند؟

اولین سوالی که در ذهن خریداران است، این است که چمن زن الپینا توسط کدام برند، تولید شده و ساخت کدام کشور می باشد؟گفته می شود الپینا برندی ایتالیایی است. در ادوات فضای سبز و کشاورزی  این کشور برند های نام آشنای دیگری مثل BCS که دروگر و شخم زن است هم دارد.

دومین مورد انواع مدل از چمن زن الپینا است که در نمایندگی فروش آن در ایران و مراکز معتبر ارائه شده است.

  • چمن زن برقی AL1 34 E : که عرض کاری ۳۴ سانتی دارد. این یعنی این که مناسب زمین های خیلی بزرگ نیست.ارتفاع کوتاهی ۶ حالته این مدل را می توان بین ۲٫۵ تا ۷٫۵ سانت تنظیم نمود.
  • چمن زن برقی BL 380 : این مدل هم حجم سبد بیشتری نسبت به مدل قبلی دارد و ۴۰ لیتر گنجایش چمن اصلاح شده را دارا است، و هم با وجود همان موتور ۱۴۰۰ واتی عرض برش ۳۸ سانتی را دارد. این مدل دارای صفحه ترمز هم میباشد.
  • چمن زن برقی BL320: این مدل عرض برش کوچکتری نسبت به دو مدل قبلی داشته که معادل با ۳۲ سانت است. توان ۱۰۰۰ واتی و سبد ۲۵ لیتری آن سبب شده تا پیشنهاد شده برای زمین های کوچک چمن باشد.

چمن زن الپینا برقی

بهترین چمن زن را چگونه انتخاب کنیم؟

بهترین چمن زن را چگونه انتخاب کنیم؟ سوال و دغدغه اغلب کاربرانی است که بین این همه مدل و مارک از چمن زن دچار تردید شده اند. بهترین انتخاب یک مشخصه کلی برای خرید هر وسیله و کالایی دارد.
شما چه میزان هزینه می کنید و چقدر برداشت می کنید؟
تقریباً ارزان قیمتی این روز ها برای کالا و ابزاری مانند چمن زن اصلاً گزینه درستی برای خرید نیست. زیرا در هر شرایطی از نظر مالی که باشید، نمی خواهید ارزان بخرید ولی تنها مدت کوتاهی استفاده کنید.
در نتیجه اگر واقعاً بهترین چمن زن را می خواهید خریداری کنید، فریب قیمت ارزان تر برند و یا مدل را نخورید.

نکته بعدی این است که هر چه ابعاد زمین بزرگ تر باشد، نیاز به ماشین چمن زن با اندازه برش بیشتر و قدرت موتور بالاتر دارید.

همچنین نوع زمین چمن شما که اگر ناهمواری داشته باشد، ممکن است با وجودی که زیاد بزرگ نیست، نتوان با چمن زن برقی روی آن کار کرد و نیاز به چمن زن بنزینی باشد. هرچند برخی برند ها مانند الپینا و مدل برقی AL1 34 E درست برای زمین هایی با این شرایط، یعنی نه چندان بزرگ و البته ناهموار طراحی شده اند.

در دسترس بودن قطعات و امکان تعمیر و سرویس هم از دیگر مشخصاتی است که باید در مورد برند انتخابی خود برای چمن زن در نظر داشته باشید. همچنین نمایندگی فروش که در شهرتان در دسترس باشد و یا به راحتی بتوانید در کل کشور از خدمات آن بهره مند شوید هم مهم خواهد شد.

پس از پاسخ و بررسی موارد فوق باید برای خرید بین برند ها و مدل ها، انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید. چمن زن الپینا یکی از برند هایی قدیمی است که با وجود عدم واردات در سال های پس از ۹۸ هنوز خوش نام می باشد. در نتیجه کیفیت و عملکردش اثبات شده است.

چمن زن الپینا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − یک =