نمایندگی فروش سمپاش خرطومی سولو آلمان

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

نمایندگی فروش سمپاش خرطومی سولو آلمان
279

نمایندگی فروش سمپاش خرطومی سولو آلمان این روز ها دیگر در ایران فعالیت ندارد. البته برند های دیگر با کیفیت مناسب جایگزین این مارک های اورجینال شده اند.

حتماً شما هم در زمان خرید وقتی فروشنده می گوید فلان برند از کشوری اروپایی یا آمریکایی و یا حتی ژاپن وکره ای است، بسیار ذوق زده می شوید. اما این اشتیاق متأسفانه پس از چند لحظه از بین می رود. زیرا قیمت آن کالا را نمی توانید با بودجه خود تطبیق دهید.

با وجودی که ایران با توانایی زیاد توانسته است، تولید دانش و تکنولوژی کند، اما در برخی زمینه ها یا حمایت های لازم نشده یا سیاست های موجود باعث شده تا در برخی زمینه ها ضعف داشته باشیم.

البته شاید ممانعت از واردات کالاهای درجه یک برای حمایت از تولید باشد. ولی پیش از آن باید ابتدا تولید و جایگزینی با کیفیت بهتر یا در همان حد و اندازه امکان پذیر باشد.

از طرفی شرایط اقتصادی و تحریم ها و قیمت ارز سبب شده تا قیمت ها عجیب بالا رود. در نتیجه حتی برند هایی که قدیم تر وارد شده اند، با قیمت هایی بالا در اختیار مشتریان هستند که البته امکان دادن خدمات پس از فروش هم ندارند.
سمپاش سولوی آلمان هم در همین کالاها قرار دارد. این برند معتبر و باکیفیت دیگر نادر شده و خب جایگزین های آن چینی هستند. حتی مونتاژ در ایران هم می شوند.
فروش سمپاش خرطومی یکی از کالاهایی است که عموماً در فروشگاه های ادوات کشاورزی انجام می شود. اما کاربری این مدل با نوع لانسی پشتی فرق دارد.

سمپاش خرطومی

قیمت سمپاش موتوری پشتی لانسی

قیمت سمپاش موتوری پشتی لانسی با قیمت و فروش سمپاش خرطومی متفاوت است.
سمپاش خرطومی برای گرد پاشی و شعله افکنی کارایی دارد.
همچنین این مدل ها دارای قدرت پاشش زیاد نیستند. اما می توانند به زیبایی محلول یا گوگرد را به حالت مه پاشی داشته باشند.
فروش سمپاش خرطومی کمی کمتر از انواع لانسی در بازار رونق دارد. زیرا کاربری محدودتر و خاص تری دارد.

اما به هر حال آن پوششی که گاهاً نیاز است با انواع لانسی امکان پذیر نیست.
در مورد قیمت سمپاش موتوری آن هم از نوع لانسی باید بگوییم که قیمت های مصرف کننده از حدود ۳ میلیون تومان آغاز می شود.
اما در نوع خرطومی قیمت ها نزدیک به ۳.۵ میلیون تومان خواهد بود. مکانیزم عملکرد، نوع خرطومی و قطعاتش کاملاً متفاوت از نوع لانسی است.

فروش سمپاش خرطومی همان گونه که در بخش قبلی اشاراتی شد اکنون در ایران از برند های سولو آلمان یا مارک های دیگر اروپایی نیست. بلکه انواع برند چینی جایگزین آن شده است.
در ضمن حتماً می دانید که مخزن این نوع سمپاش ۱۶ لیتر است. در حالی که انواع پشتی موتوری ۲۵ لیتری هستند. در ادوات کشاورزی آرتان قیمت روز و مدل ها مختلف اعلام می شود.

فروش سمپاش خرطومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 2 =