نمایندگی فروش علف زن در تهران با قیمت ویژه

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

نمایندگی فروش علف زن در تهران با قیمت ویژه
93

نمایندگی فروش علف زن در تهران با قیمت ویژه می تواند تنوع مدل و مارک های خوبی داشته باشد. برای خریداران عمده با شرایط خاص در تسویه هم شرایطی را فراهم خواهد کرد.

نمایندگی فروش علف زن در تهران  و سایر شهر های کشور شاید برای یک برند خاص یا تعداد محدودی نمایندگی توزیع داشته باشد. اما با توجه به تنوع مارکی که در بازار وجود دارد، قطعاً سراغ عرضه مارک های باکیفیت و قیمت متنوع هم می رود تا مشتری را در معرض انتخاب قرار دهد.

انواع علف زن در مدل های موتوری مثل دوشی و پشتی و چرخ دار در بازار هست. انتخاب مدل هم مانند مارک است. البته کمی در قیمت مدل ها فرق دارند. اما پیش از این که بررسی کنید کدام برند را بخرید، باید مدل را انتخاب کنید.

بهترین مارک علف زن ایرانی شاید توسط شرکت آگرو، پویا و یا حتی شاخص تولید شود.

اما این ها هم از قطعات چینی استفاده کرده اند. در نتیجه چینی هایی هستند که در ایران اسمبل می شوند.

برای مارک های چینی، کیفیت برند های متفرقه مشابه است. شاید تنها تفاوت در آن ها در زمان ورود به بازار باشد. در نتیجه مشتریان شناخت کمتری دارند.

بازار علف زن در بهار و تابستان رونق بیشتر دارد.

اما فروش عمده علف زن برای همکارن به دلیل چهار فصل بودن ایران در اغلب ماه های سال هست. زیرا واردات و تولید همواره برای تأمین نیاز بازار انجام می شود.

دستگاه علف زن ارزان

قیمت علف زن در بانه و شهرهای دیگر

قیمت علف زن در بانه شاید با سایر شهر ها فرق داشته باشد. معمولاً شهر های مرزی که امکان واردات غیر رسمی از کشور های ترکیه و عراق دارند، قیمت ها و برند های جدیدی را عرضه می کنند.

قیمت علف زن  حتی در اصفهان و یا مشهد شاید از سایر شهر ها بهتر باشد. زیرا وارکننده و توزیع کنندگان عمده در آن فعال هستند.

شهر های صنعتی به دلیل فعالیت کارخانه ها در ابعاد گسترده بیشتر در معرض بررسی قیمت هستند. اما باید بدانید که گاهاً برخی مارک ها در شهر خودتان ارزان تر در دسترس است. در عین حال که ممکن است حتی برخی برندها  را در فروشگاه های شهرتان پیدا نکنید.

در بانه ابزار صنعتی و موتوری زیادی هست که اصلاً شاید وارد بازار ایران نشود. زیرا محدود واردات دارد.

قیمت علف زن در نمایندگی مارک رونیکس شاید حدود ۷.۵ میلیون تومان باشد.در کلیه شهر ها چون نمایندگی انحصاری فعال در ایران دارد نمی تواند از قیمت لیست ارائه شده شرکت واردکننده بیشتر باشد.

اما برای مارک های دیگر که نمایندگی ندارند قیمت متنوع ارائه می شود. مثلاً مارکی مثل پریسکوت در فروشگاه های بانه در دسترس است. قیمتش هم حدود ۶ میلیون در انواع دوشی است. اما شاید کمتر کسی در داخل کشور این برند را بشناسد.

علف زن بنزینی باکیفیت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =