نمایندگی قیچی باغبانی تانوس تایوانی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

نمایندگی قیچی باغبانی تانوس تایوانی
432

نمایندگی قیچی باغبانی تانوس تایوانی در اصفهان می تواند کلیه سفارشات ابزار و یراق شما را در کل کشور تأمین نماید. این برند کیفیت و تنوع محصول زیادی در حوزه ابزارآلات دارد.
برند تایوانی تانوس از جمله مارک های موجود در کشور است که محصولات مختلفی را عرضه کرده است. از جمله مهمترین محصولات تانوس می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • قیچی باغبانی
  • اره
  • کمپرسور بادی
  • انبرپرچ استیل
  • چسب آکواریم شفاف
  • جک روغنی
  • جعبه ابزار پلاستیکی و فلزی
  • پیچ گوشتی
  • کیف ابزار
  • دستگاه جوش
  • کارواش
  • چسب ام دی اف

و….

اما انواع قیچی باغبانی تانوس که در این مرکز هم عرضه می شود، کدام ها می باشند؟ آیا تنوع در این مدل بالا هست؟

البته با توجه به محدودیت هایی که برای واردات قیچی باغبانی به دلیل حمایت از تولید ملی ایجاد شده، اکنون قیچی هرس از این برند توزیع محدود تری دارد.

انواع قیچی تایوانی

انواع قیچی باغبانی تانوس موجود در بازار

در این بخش انواع قیچی باغبانی تانوس را معرفی می کنیم که تنوع نسبتاً خوبی دارد و می تواند پاسخگوی نیاز مشتری های ابزار فروش باشد. در حقیقت شاید مدل بندی زیادی وجود نداشته باشد، ولی آنچه نیاز اصلی عموم کاربران بوده است تولید و عرضه می شود.

قیچی باغبانی تانوس شمشادزن که در کارتن های ۱۲ عددی بسته بندی می شود. هر کارتن اصلی آن هم شامل ۴ عدد کارتن ۱۲ تایی است. طول دسته این مدل ها ۶۰ سانت خواهد بود.

قیچی باغبانی تانوش شاخه زن با دسته تلسکوپی که قطر های نهایتاً ۵ سانتی را به راحتی برش می دهد.
قیچی باغبانی هرس تانوس که دارای اندازه ۹ اینچ بوده و فنر و تیغه اضافی هم دارد. تیغه بالایی این قیچی قابلیت تعویض دارد.

قیچی باغبانی میوه چین هم از این برند در بازار به خوبی توزیع شد که البته به دلیل کیفیت توانست رضایت مشتریان را بر آورده کند.

 

برند های تایوانی در بازار متعدد هستند و البته می توان گفت که نام های مختلفی دارند که شاید در همه نقاط کشور شناخته شده نباشند.

این روز ها با افزایش قیمت ها و ایجاد تورم، همچنین دلار که به ۳۲ هزار تومان رسیده است، (تیرماه ۱۴۰۱) قیمت محصولات تایوانی برای همکاران از حداقل ۴۰۰ هزار تومان آغاز می شود. در حالی که در سال های گذشته انواع شاخه زن و دسته بلند حداکثر ۲۵۰ هزار تومان در مارک های تایوانی بود.

قیچی باغبانی هرس

 

فروش انواع قیچی هرس تایوانی عمده

علاونه بر تانوس می توان برند های تایوانی دیگری را هم در بازار مشاهده نمود. هر چند این روز ها برند های تایوانی در بازار ابزاری مثل اره و قیچی باغبانی ارزان نیست. اما کیفیت لازم را دارند و مصرف کنندگان حرفه ای را به خود جلب می کنند. اغلب افراد برای کارهای حرفه ای مثل هرس درختان در ابعاد گسترده که کاری پیچیده و البته حیاتی برای باغ است، از برند های خوب که حتی توزیع کمی در کشور دارند استفاده می کنند.

مثلاً شاید به عنوان گزینه اول سراغ برندی چون آلتونای اسپانیا و یا فیلکو سوئیس بروند. پس از آن هم برند تایوانی اگر واقعاً در دسترس شان باشد را استفاده می کنند.

فروش قیچی تایوانی در انواع شاخه زن و شمشاد زن هم در فروشگاه های معتبر ممکن است. اما در نظر داشته باشید که برند هایی مرغوب اغلب قیمت ارزان ندارند. در عین حال کمتر پیش می آید که ارزان بخرید، ولی به لحاظ کیفیت و عملکرد شما را راضی کنند. لازم است بدانید که اغلب برند های چینی برای کارهای سبک و کم  کارایی دارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + نه =