نمایندگی قیچی باغبانی هرس بزرگ و کوچک

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

نمایندگی قیچی باغبانی هرس بزرگ و کوچک
402

نمایندگی قیچی باغبانی هرس بزرگ و کوچک می تواند ارسال عمده خود را از تهران و اصفهان انجام دهد. این امر سبب میشود تا شما به عنوان یکی از بهترین ابزار باغبانی تنوع ابزار در این راستا داشته باشید.
همه می دانند که اصل و اساس کار یک قیچی بر اساس حرکت اهرمی است که با فشار دست به دسته و حرکت تیغه انجام می شود. اما در حالت تخصصی هر مدل از قیچی ها کاربردی دارند. مثلاً قیچی مخصوص خیاطی با قیچی باغبانی تفاوتش از زمین تا آسمان است.
در این مرکز فروش ابزارآلات باغبانی که نمایندگی برند های معتبر مختلف را دارا است، می توانیم انواع قیچی باغبانی هرس کوچک و بزرگ را معرفی کنیم.

نمایندگی قیچی باغبانی هرس

همان طور که می دانید هر کالایی چه تولید داخل باشد و چه وارداتی، دارای نمایندگی های فعالی است، که فروش بازار منطقه را به دست می گیرند. نمایندگی قیچی باغبانی هم در هر منطقه که کشاورزی و باغداری کم و بیش باشد، می تواند فعالیت گسترده ای از نظر ارائه مدل های متنوع و کارآمد داشته باشد.
درست است که در ایران با بحران آب در سال های اخیر(دهه ۹۰) مواجه شده ایم و میزان کشت، کاش چشمگیری داشته است.

اما هنوز با همین منابع موجود هم می توان، بهترین برداشت ها را داشت. باید به سمت مکانیزه کردن کشاورزی رفت و ابزار مناسب با راندمان بالا را به کار گرفت.
یکی از کارهایی که باردهی را بهتر می کند، و از اهمیت ویژه ای برای باغداران برخوردار است، هرس کردن است. هرس کاری هم باید به موقع انجام شود و هم این که با ابزاری چون اره و قیچی باغبانی مناسب صورت گیرد.

زیرا قرار است شاخه های نامناسب بریده شوند و کار رشد شاخه های دیگر ساده تر گردد. قیچی کُند میتواند با ریش کردن ساقه بریده شده، موجب عدم ترمیم شاخه گردد و کل شاخه هرس شده از بین برود.

بهترین قیچی باغبانی که این روز ها در بازار ابزار کشاورزی وجود دارد، برش های نرم و سریعی دارند، که این معضل را از بین خواهد برد.
در نمایندگی قیچی یاغبانی شما می توانید از بین قیچی های مناسب برای هرس سبک و سنگین هر کدام که به کارتان می آید را انتخاب کنید.

قیچی باغبانی بزرگ

قیچی باغبانی به این می گویند!

شاید انواع قیچی باغبانی هرس کوچک و بزرگ دستی بتواند شما را راضی کند. ولی یک نوع خاص که فقط افراد ویژه دنبال آن هستند، قیچی شارژی است.
این مدل با باتری کاملاً شارژ شده با برق، تا ۱۲ ساعت کار هرس شاخه ها را انجام می دهد.

باتری این مدل روی دوش شما مانند یک کوله پشتی سوار خواهد شد و وزنی کمتر از ۱ کیلو خواهد داشت.
البته هم اکنون قیچی شارژی در مدل های کوچک است و اگر سر و کارتان با شاخه های مرتفع در هرس می باشد، پیشنهاد می کنیم، قیچی باغبانی بادی با کمپرسور های دارای چند خروجی را تهیه کنید.
در کمپرسور می توان اره هم متصل کرد. در عین حال باید در نظر داشته باشید که کمپرسور دارای چرخ است و حمل ساده ای خواهد داشت.

اغلب متخصصان دستگاه های پیشرفته کشاورزی این نوع قیچی را برای باغات بزرگ تر از ۲ هکتار پیشنهاد می دهند.

قیچی هرس کوچک

فروش اینترنتی قیچی باغبانی

فروش اینترنتی برای ابزار کشاورزی دستی به صورت عمده می تواند راهی کم ریسک و سریع برای همکاران گرامی باشد. البته این روز ها اینترنت شبیه به شاهراه جاده ابریشم شده که هر کسی در صفحه اول آن باشد، میلیاردی است که فعلاً از دید همه مخفی است.

دسترسی آسان به کالاها و خدمات مختلف و امکان برقراری ارتباط با فروشنده های معتبر می تواند قدرت انتخاب مصرف کننده ها و فعالان عمده هر عرصه را بالا ببرد.
در مورد قیچی باغبانی هم که ابزاری کشاورزی و پر فروش می باشد، روش اینترنتی عمده برای نمایندگی قیچی باغبانی برند هایی چون، برگر، سابوتن، فلکو و حتی مارک های تایوانی وجود خواهد داشت.

نمایندگی قیچی باغبانی در حال حاضر در ایران به صورت رسمی فعالیت محدودی دارد. زیرا اغلب برند های نام برده شده معروف با محدودیت وارداتی به لحاظ قوانین حمایت از تولید ملی مواجه شده اند. اما به هر حال با مونتاژ قطعات خارجی و بسته بندی در ایران مانند بهکو همچنان در سال ۱۴۰۱ در حال فعالیت هستند.

قیچی شاخه زن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =