نمایندگی چمن زن تاپ گاردن موتوری

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

نمایندگی چمن زن تاپ گاردن موتوری
484

نمایندگی چمن زن تاپ گاردن موتوری حتی مدل های برقی از این برند را هم در بازار توزیع کرده است.این برند تنها برند دارای گارانتی در بازار ادوات فضای فضای سبز است.
وقتی قرار است دستگاه چمن زن خرید کنید، احتمالاً نمایندگی های مجاز اولین گزینه برای شما خواهند بود. زیرا مزیت هایی بر سایر فروشگاه های ابزارآلات باغبانی و فضای سبز برای خرید ماشین آلات موتوری دارند.
مهمترین مزیت این فروشگاه ها در دسترس بودن و پاسخ گویی مناسب به خریدار جهت خدمات پس از فروش و قطعات یدکی است.
یکی از برند هایی که نمایندگی فروش ماشین چمن زن در کشور را دارد، تاپ گاردن است که چمن زنی تاپ گاردن بنزینی را در انواع مختلف ارائه می کند.

بهترین انواع چمن زن تاپ گاردن موتوری

در این قسمت بهترین انواع ماشین چمن زن تاپ گاردن بنزینی با موتور برقی و بنزینی را معرفی خواهیم کرد.

  • چمن زن برقی تاپ گاردن با موتور ۱۲۰۰ وات و عرض برش ۳۳ که البته دسته ای جمع شو دارد و می توان آن را در فضای کمی برای حمل جای داد. این مدل وزن کمی حدود ۱۰٫۵ کیلو دارد.
  • چمن زن برقی ۱۶۰۰ وات با عرض برش ۳۸ سانت این مدل هم در سه سطح قابلیت تنظیم ارتفاع برش دارد.
  • چمن زن موتوری که موتور ۴ زمانه و سیستم خنک کننده دارد. عرض برش ۵۰ سانت است و سبد ضایعات چمن این مدل ۵۰ لیتری است.
  • چمن زن تاپ گاردن موتوری با موتور برقی که عرض ۴۰ سانتی دارد و البته توان موتورش ۱۸۰۰ وات خواهد بود.
  • چمن زن بنزینی  مدل GLM-510S B And S

چمن زن برقی تاپ گاردن

کاربرد دستگاه چمن زن موتوری

اما کاربرد دستگاه چمن زن بنزینی چیست؟ منظور از کاربرد این که چه مساحت هایی از زمین های چمن کاری شده را با چه مشخصاتی می توان با این ماشین ها اصلاح نمود؟

دارا بودن موتور برقی و یا بنزینی کارایی چمن زن را برای زمین های با ابعاد متوسط تا بزرگ خواهد کرد.
اغلب چمن زن تاپ گاردن موتوری با سوخت بنزین مانند سایر مارک های با سوخت بنزین، جهت کار در زمین های شیبدار و نیز با اندازه بیش از ۵۰۰ متر مربع به کار گرفته می شوند.
مدل های بنزینی پر صدا اما پر قدرتند.
اما انواع برقی را نمی توان برای زمین های ناهموار استفاده کرد.

ماشین چمن زن تاپ گاردن موتوری و هر مارک دیگری که با بنزین کار کند، برای کاربرد های مذکور کارایی دارد. اما قدرت موتور میزان و حجم کارهایی که می توان با دستگاه انجام داد تغییر می دهد. همچنین عرض برش و حجم سبد را باید بیشتر بررسی کنید.

دستگاه چمن زن تاپ گاردن

 

خدمات پس از فروش تاپ گاردن چگونه است؟

یکی از دلایلی که برخی از مشتریان سراغ خرید مارک خاصی می روند،خدمات پس از فروش و گارانتی است که می توان از آن انتظار داشت.شاید در بسیاری از کشور های جهان کالاهای مهم  که موتوری و یا برقی هستند، دارای گارانتی باشند. اما در ایران حتی تولیدات داخلی هم گارانتی چندانی ندارند. دلیل این موضوع امکانات فنی در خرید و یا تعمیر دستگاه نیست. زیرا دانش لازم برای این موضوع به راحتی وجود دارد.اما گارانتی و خدمات یعنی هزینه ای که روی  دوش کارخانه ها و وارد کنندگان وجود دارد. بدون این که خودشان بتوانند از شرکت تولیدی خارجی خدمات بگیرند. در ایران تحریم های تجاری کمتر وجود دارد. اما تحریم های موجود در روابط سیاسی در این گونه موارد اثر گذاشته است. زیرا هیچ شرکت تولیدی خارجی عملاً در ایران نمایندگی رسمی و دفتر مستقر نمی تواند داشته باشد.

در مورد برند های معتبر مثل تاپ گاردن همیشه این گونه است که گارانتی شرکتی داده می شود. شاید تنها برندی است که بتوان بر روی گارانتی آن حساب دیگری باز کرد.این در حالی است که خدمات پس از فروش هم به دلیل این که نمایندگی رسمی و فعال در ایران دارد، همچنان با وجود شرایط سخت اعمال می شود.

در نظر داشته باشید که به هر حال خوشبختانه اگر برندی قطعات اورجینالش پیدا نشود، باز با قطعات مشابه قابل تعمیر است. اما دیگر کیفیت اصل خود را از دست می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − یازده =