واردات سمپاش کوچک با قیمت ارزان

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

واردات سمپاش کوچک با قیمت ارزان
462

واردات سمپاش کوچک با قیمت ارزان را بیشتر می توان از کشور هایی چون چین و یا مالزی و کشور های آسیای شرقی انجام داد. هر چند این دستگاه در داخل هم تولید دارد.
سمپاشی به موقع برای باغات و گیاهان حتی گل ها سبب خواهد شد تا باردهی بالایی در درختان شاهد باشیم و کمتر آفات سراغ گیاهان بیایند. هر چند استفاده از سموم تا حدی می تواند توصیه شود و بیشتر از این مقدار مضرات این محلول ها را در بر می گیرد که نگران کننده برای سلامت بشر بوده و موجب مشکلات زیست محیطی می شود.

با این وجود بد نیست، با استفاده به موقع و مناسب از سموم کیفیت بار کشاورزی را بالا ببرید. و در عین حال محصولی سالم تولید نمایید.
اما سمپاشی توسط انواع سمپاش انجام می شود که مدل های سمپاش کوچک از نیم لیتر تا ۲ لیتر در بازار برای فروش وجود دارد. واردات سمپاش هم البته انجام می شود.

سمپاش دستی 2 لیتری

تعرفه واردات سمپاش به کشور

در حالت کلی وقتی قرار باشد که واردات کالایی انجام شود، علاوه بر کیفیت و کشور سازنده قیمت آن را ارز هم تعیین می کند. با این وجود تعرفه هایی هم برای آن در نظر گرفته می شود. مثلاً تعرفه واردات سمپاش در انواع باغی و کشاورزی طبق اعلام اتاق صنایع و معادن شامل ۶ درصد مالیات، ۸ درصد حقوق ورودی خواهد شد.

در حال حاضر علاوه بر کشور های مذکور از ترکیه و کشور های اروپایی هم واردات سمپاش کوچک و بزرگ داریم.
سمپاش کوچک و یا حتی انواع بزرگ که برای باغات و مزارع کشاورزی با چند ده هکتار کاربرد دارند، در داخل امکان تولید دارد که با حمایت از تولید ملی می توان به جای واردات، صادرات هم کرد.
قیمت ارزان برای برند های چینی شاید قابل تصور باشد. اما سمپاش های کوچک اغلب ارزان هستند.
نوع لانس هم علاوه بر موارد مذکور در قیمت ارزان تر می تواند موثر باشد.

سمپاش خرطومی

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + هفده =