پخش عمده اره باغبانی شمشاد زن

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

پخش عمده اره باغبانی شمشاد زن
274

پخش عمده اره باغبانی شمشاد زن در این مرکز از انواع موتوری، برقی و شارژی ممکن است. این نوع اره ها کاربری خاصی دارند و برای هرس عمومی استفاده نمی شوند.

اصولاً اره موتوری و نیز انواع اره باغبانی به منظور بریدن شاخه های درختان و گیاهان طراحی و تولید شده اند. اما در نظر داشته باشید که مدل هایی که در بازار وجود دارند، کاربری های مختلفی دارند. در بخش بعدی می خواهیم کاربرد اره شمشاد زن را بررسی کنیم. اما در حال حاضر بد نیست در حالت کلی اطلاعاتی در مورد انواع مدل از اره شمشاد زن داشته باشید.

اره شمشاد زن در فروشگاه ها دارای سه مدل می تواند باشد.

اگرچه عموماً اره ها شمشاد زن موتوری بنزینی هستند. اما برخی از آن ها از نوع برقی و برخی دیگر از انواع شارژی می باشند.

در حال حاضر برای اره باغبانی شارژی و برقی کاربرد ها محدود تر است. زیرا چالش اصلی در انواع شارژی این است که حین کار بالاخره شارژ باتری تمام می شود.

اما انواع برقی وقتی قرار است، دائم به برق وصل باشند، طبیعی است که در بعد های مساحتی زیاد کابل بلند، خطر ساز و البته دست و پا گیر می شود.
پس نمونه موتوری بنزینی به نظر این مشکلات را ندارد.
همین طور به لحاظ قدرت و البته سر و صدای موتور، اره شمشاد زن موتوری نسبت به سایر مدل ها برتری دارد.

اره شمشاد زن موتوری

کاربرد انواع اره شمشاد زن

کاربرد انواع شمشاد زن این است که گیاه شمشاد را که عموماً در کل سال سر سبز است فرم دهی می کند. این فرم دهی نوعی هرس می باشد که لازوم برای گیاه شمشاد می باشد.
از آن جا که با شاخه های نه چندان قطور و البته تر و تازه سر و کار دارید، باید اره بتواند شاخه های نرم را سریع تر کوتاه کند.
از سویی علاوه بر اره شمشاد زن در بازار قیچی شمشاد زن هم وجود دارد که بسیار کارآمد و مناسب برای کارهای کم و متوسط می باشد.

اره شمشاد زن در کلیه مدل های نام برده شده این کاربری را دارند. اما خب حجم کار اگر زیاد باشد بهتر است مدل موتوری بنزینی استفاده شود.
معمولاً دارای تیغه ۵۰ سانت تا ۶۰ سانت و از نوع دو طرفه می باشد.

در نوع یک طرفه مناسب برای برداشت چای می باشد که اتفاقاً در مزراع شمال کشور زیاد استفاده می شود.

در ادوات کشاورزی آرتان انواع اره شمشاد زن فروش تکی و عمده دارد. ارسال هم با باربری به سراسر کشور انجام می شود. در نتیجه مهم است که شما از بهترین قیمت با کییفیت خوب بهره مند شوید. خرید غیر حضوری و حضوری در این مجموعه در شرایط مختلف و با تعداد متنوع میسر شده است.

اره شمشاد زن بنزینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + یازده =