پخش چمن زن کوچک خانگی ارزان

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

پخش چمن زن کوچک خانگی ارزان
443

پخش چمن زن کوچک خانگی ارزان برای منازل و ویلاهایی که مساحت های کوچکی از چمن و فضای سبز را دارند با ارسال به کل کشور در این مرکز انجام می شود.
اگر چمن در خانه و یا ویلا کاشته اید تا بر زیبایی فضا بیفزایید. باید بدانید که رسیدگی و اصلاح به موقع علاوه بر داشتن بذر مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است.
در نتیجه نیاز به دستگاه چمن زن خواهید داشت. هر چند داشتن قیچی چمن زنی هم می تواند یک گلدان را اصلاح کند. ولی باغچه و باغ و زمین چمن، ماشین چمن زن می خواهد.
پخش چمن زن در بازار در انواع مدل ها است.

چمن زن کوچک خانگی که دستی است و موتوری ندارد، از همه انواع موجود، ارزان تر است. چمن زن کوچک هم قابلیت تنظیم دسته و نیز ارتفاع برش را دارد.

پیشنهاد واحد فروش حرفه ای هر مرکز تخصصی ابزار آلات باغبانی و فضای سبز این است که اگر مساحت کمتر از ۵۰ متر دارید، از این مدل استفاده کنید.

پخش چمن زن کوچک به صورت اینترنتی

خب طبیعی است که مشغله زیاد سبب شود تا فرصت کمتری برای حضور در فروشگاه ها داشته باشید، پخش چمن زن و انواع دستگاه های فضای سبز به صورت اینترنتی تنها مختص تهران نیست. در حالی که می توان هم جزئی و هم کلی از تهران و البته سایر شهر هایی که نمایندگان واردکننده این دستگاه حضور دارند، خرید اینترنتی کرد.
اما پس از خرید یک چمن زن کوچک یا حتی انواع موتوری باید بتوان از آن نگهداری لازم را نمود.

  • تیز کردن تیغه ها
  • تعویض چرخ ها در صورت ساییدگی
  • روغن کاری به موقع چرخ دنده ها
  • شستشوی تیغه ها

 

گارانتی و خدمات پس از فروش هم می تواند هزینه های نگهداری را کاهش دهد. برخی مدل ها در ادوات کشاورزی آرتان دارای گارانتی هستند.

چمن زن دستی ارزان

 

البته چمن زن دستی عموماً در مصارف خانگی استفاده می شود. برای مساحت های کم  توصیه اولیه این مدل ها است. اما بسیاری از افراد با توجه به این که کارگران سهل انگار هستند و یا کار با دستگاه های مختلف را بلد نیستند، از این نوع ادوات استفاده دارند. به هر حال باید برای خرید دستگاهی که هزینه های شما را در نگهداری از فضای سبز می کاهد به نکات زیادی توجه کنید که مجبور به هزینه چند باره نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 8 =