پخش کولتیواتور با قیمت ارزان

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

پخش کولتیواتور با قیمت ارزان
33

پخش کولتیواتور با قیمت ارزان در انواع بنزینی و دیزلی را می توان از طریق فروشگاه های بزرگ در شهر های مختلف پیگیری کرد. این ادوات نیمه سنگین که در حال حاضر به دلیل تنوع مدل و مارک همه جا در دسترس هستند، کارآمد برای کارهای باغ و مزرعه می باشند.

بسیار اتفاق افتاده است که شما دنبال ادوات و ابزاری هستید که چند کار مهم و ضروری باغ یا مزرعه را که باید در سال یک یا چند بار انجام شود با کمک آن انجام دهید.

برحی به دلیل کوچکی باغ شان و این که کلاً کار اصلی شان باغبانی نیست، برای سمپاشی، کوددهی و یا شخم زنی افرادی را استخدام می کنند تا در زمان مناسب این کار را انجام دهند. اما هزینه کرایه ادوات و کارگر گاهی بیشتر از خرید دستگاه می شود.

اگر خودتان بتوانید  با دستگاه ها کار کنید بهترین کار این است که ادوات را خریداری کنید.

کولتیواتور دستگاهی است که بسیار مورد نیاز در باغ یا مزرعه است. مدل های مختلفی هم دارد. برای همین شاید در گذشته با گاوآهن شخم زنی انجام می شد، یا تراکتور ها برای زمین های بزرگ به کار گرفته می شدند، اما تیلر باغی اکنون برای زمین های متوسط و کوچک بیشتر کارایی دارد.

در ایران پخش کولتیواتور در اکثر فروشگاه های ادوات کشاورزی و باغبانی انجام می شود. تنوع مارک و مدل هم وجود دارد.

انواع کولتیواتور دیزلی

قیمت کولتیواتور کوچک چقدر است؟

اما در پخش کولتیواتور قیمت تیلر هم اهمیت دارد. برخی فروشگاه ها سفارشی تیلر می آورند و قیمت روز را بهتر دارند. اما برخی فروشگاه ها تیلر را از قبل داشته  و خرید های چند ماه یکبار دارند. این فروشگاه ها به دلیل خواب سرمایه نوسان های افزایشی را به خوبی رعایت می کنند تا قیمت روز داشته باشند. سود خوبی هم نسیبشان می شود. اما گاهی بیشتر از آن چه باید بفروشند قیمت می دهند.

قیمت انواع کولتیواتور کوچک اکنون در سال ۱۴۰۲ در اسفند ماه بسته به تعداد خرید است.

مدل های بنزینی در ارزان ترین حالت از ۱۴ میلیون تومان آغاز می شوند.

اما انواع کولتیواتور دیزلی را می توان از ۱۹ میلیون تومان خرید.

در این مراکز برای خرید اقساطی گاهی شرایط گذاشته می شود که البته در فصل تابستان بیشتر شاهد آن هستیم. این در حالی است که در اواخر سال و در فروردین و اردیبهشت قیمت ها افزایش می یابد. بهتر است اگر قصد خرید دارید قبل از شروع فصل افزایش قیمت این ادوات یعنی در تابستان تا اواسط آذر اقدام نمایید.

خرید اینترنتی انواع کولتیواتور

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 2 =