چمن زن آلکو در انواع موتوری

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

چمن زن آلکو در انواع موتوری
427

چمن زن آلکو در انواع موتوری و برقی در بازار ایران همچنان عرضه می شود. این برند آلمانی از تکنولوژی روز دنیا استفاده کرده و کیفیت و استاندارد بالایی دارد. در نتیجه قیمتش هم بالا است.
بهترین کار برای این که بتوانید چمن های زیبا و شاداب داشته باشید، این است که به موقع به آن رسیدگی کنید. زدن و کوتاه کردن چمن ها در زمان مشخص از دلایل اصلی در سرسبزی زمین می باشد.
اما برند های زیادی در بازار برای ماشین چمن زن وجود دارد. آلکو یکی از معروف ترین برند ها است که گفته می شود آلمانی است. در ادامه انواع مدل چمن زن آلکو را معرفی خواهیم نمود.

انواع ماشین چمن زن آلکو

در این قسمت انواع ماشین چمن زن آلکو موتوری و دستی را معرفی می کنیم.

  • چمن زن برقی آلکو دارای قدرت ۱۴۰۰ وات می باشد. این مدل دارای شرایطی است که می توان بدون سبد هم از آن استفاده کرد. در این مدل قطعه مسدود کننده خروجی پشتی مالچ ها هم وجود دارد. جنس بدنه این مدل ها پلاستیکی است.
  • چمن زن برقی آلکو این مدل هم ۱۴۰۰ واتی است، ولی عرض برش ۳۸ دارد. در این مدل قطر چرخ عقب ۱۶ و قطر چرخ جلو ۱۴ می باشد. همین امر سبب بهبود عملکرد دستگاه می شود.
  • چمن زن بنزینی که حجم موتور ۱۴۰ سی سی داشته و حدود ۵۱ سانت عرض برش آن است، خروجی مالچ این مدل از سمت راست باز می شود. از طرفی به کمک ۷ دنده ارتفاع برش چمن از ۳ تا ۸ سانت تغییر می کند.
  • چمن زن آلکو دستی از جمله سبک ترین مدل های دستگاه چمن زن می باشد که کمتر از ۱۰ کیلو وزن دارند. ۵همچنین تیغه در هم تنیده از جنس فولاد برای برش دارد.

چمن زن بنزینی هوندا

کاربرد چمن زن دستی و موتوری

کاربرد چمن زن دستی و موتوری چیست؟ آیا همه مدل ها برای همه ماشین ها قابلیت استفاده است؟
همان طور که در بالا اشاره شد، چمن زن آلکو و البته اغلب چمن زن های موجود در بازار هم مدل دستی و موتوری دارند. اما باید بدانید که همه مدل ها را همه نباید استفاده کنند. در حقیقت اشکال اصلی عدم تطابق حجم کاری و مدل است.
و ممکن است هزینه های شما را هم افزایش دهد.

  • کاربرد چمن زن دستی برای زمین های کوچک است. زمین هایی که حتی اگر هموار هم نباشد، می توان با کمک چمن زن دستی اصلاح نمود. ارزان بوده و عملکرد ساده ای دارد. این مدل ها با وجود کاربری خانگی زیاد در کشور در حال حاضر در تابستان ۱۴۰۲ با کمبود موجودی در بازار موجود هستند.
  • اما چمن زن بنزینی برای زمین های بزرگ و متوسط استفاده می شود. یک چمن زن بنزینی برای زمین ناهموار و بزرگ بیشتر استفاده می شود. اما مدل ها برقی با صدای کمتر برای زمینی که صاف باشد، مناسب تر است.

چمن زن بنزینی گلف

روش خرید دستگاه چمن زن به صورت اینترنتی

یکی از روش های خرید دستگاه چمن زن به صورت اینترنتی است. تنوع مدل و مارک برای این ماشین ها در روش اینترنتی بیشتر است. ساده تر از روش حضوری می توان انتخاب کرد و مدل متناسب با نیاز را خرید.
خرید اینترنتی در زمان شما برای انتخاب هم مفید عمل می کند. اتلاف وقت کمتر، هزینه کمتر و قدرت انتخاب بیشتر، همه این ها روش اینترنتی خرید دستگاه چمن زن را بر روش حضوری برتری می دهد.

قیمت چمن زن آلکو در تهران

خب در مورد برند الکو اطلاعات زیادی را می توان پیدا کرد.
این برند همان گونه که در این مطلب هم اشاره شد، یک مارک آلمانی خوش ساخت است که خوشبختانه توانسته کیفیت در حد استاندارد جهانی را معرفی کند.
البته الکو تنها چمن زن ندارد.
دستگاه دیگری هم دارد که شامل انواع علف زن، اره موتوری، حتی هواده می باشد.

این در شرایطی است که برند های آلمانی در ابزار باغبانی زیاد نیستند.
زیرا مدت ها است، واردات از کشور های اروپایی مشکل شده و با توجه به قیمت های تمام شده مقرون به صرفه و بازار پسند نیست.
چمن زن آلکو سیلور یکی از مدل های پر طرف دار چمن زن در بین مدل هایی چمن زنی در سال های اخیر بوده است. اکنون در سال ۱۴۰۱ قیمتی نزدیک به ۲۰ میلیون را دارد. البته در الکو هم مدل ها در قیمت موثر است.
با این وجود تنوع زیادی از این مارک با واردات محدودش فعلا نداریم.
این برند البته واردات ندارد. در نتیجه در صورت خرید برای کار های حرفه ای و پیمانکاری باید بدانید که فروشگاه خدمات پس از فروش و امکان تعمیر با قطعات اصلی را همچنان دارد یا خیر.
زیرا وقتی وارد نشود، در صورت نیاز به تعمیر مارک های اصل ، با چالش قطعات مواجه می شوید . در نتیجه مجبور به تعمیر با قطعات فیک و چینی و کاهش کیفیت دستگاه هستید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =