کولتیواتور دیزلی قیمت و شرایط خرید

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

کولتیواتور دیزلی قیمت و شرایط خرید
31

کولتیواتور دیزلی قیمت و شرایط خرید  در ایران چگونه است؟ آیا می دانید که این نوع ادوات موتوری کشاورزی در باغ و مزراع کوچک تا متوسط بسیار کاربرد دارند و نیاز هستند؟

درست است که برای شخم زنی مزارع بزرگ باید از تراکتور های بزرگ استفاده کرد. اما بد نیست بدانید که در اغلب موارد زمین های کشاورزی متوسط و کوچک هستند و تراکتور نمی تواند کارهای خاک ورزی را در آن انجام دهد. برای همین استفاده از کولتیواتور مورد توجه قرار می گیرد.

همچنین برای شخم زنی عمیق هم این مدل دستگاه ها استفاده ندارند. یعنی در ابتدای تأسیس باغ و مزرغه برای شخم عمیق همان تراکتورهای بزرگ را باید استفاده کرد. سپس در ادامه کار در سال های بعد با تیلر کار شخم زنی را ادامه دهید.

در عین حال انتخاب مدل دیزلی یا بنزینی کولتیواتور از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کولتیواتور دیزلی قیمت بالاتری از انواع بنزینی دارد. و قدرت موتورش حتی در انواع ۵ اسب که کوچک ترین مدل تیلر های گازوئیلی به حساب می آید هم بیشتر است. اما قیمتش به هر حال از انواع بنزینی بالاتر است.

در نظر داشته باشید که انواع دیزلی برای زمین های سفت و سنگلاخی بهتر جوابگو است.

در ادامه به بررسی شرایط خرید انواع تیلر می پردازیم.

کولتیواتور راتور اصلی

قیمت انواع تیلر کولتیواتور در بازار و دیجی کالا

سال های اخیر با گشترس اینترنت و فعالیت شرکت هایی مانند دیجی کالا پیدا کردن هر کالایی و قیمتش بسیار ساده شده است.

قیمت انواع کولتیواتور را در دیجی کالا می توانید در برند هی مختلف برای مصرف خود پیدا کنید.

اما برای خرید عمده خب شاید راه های دیگر و تأمین کننده های اصلی مثل وارد کنندگان و پخش های بزرگ به کار می آیند که در این سایت حضور ندارند.

قیمت انواع کولتیواتور را به سادگی با سرچ در گوگل می توان حتی در روز تعطیل پیدا کرد. برای همین برنامه زیری برای خرید و تأمین بودجه را می توان آغاز نمود. اما چون شرایط فروش در ایران و قیمت ها نوسانی است مهم است که در انتخاب و اقدام سریع عمل کنید.

قیمت کولتیواتور در تابستان مناسب تر است. شرایط خرید هم با چک و قسطی محیا تر می شود.

اما برای خرید در اواخر پائیز تا فروردین ماه باید بیشتر هزینه کنید. همچنین شاید اغلب فروش ها نقدی شود. قیمت تیلر در بازار در انواع دیزلی اکنون از ۱۹ میلیون تومان تا حدود ۳۷ میلیون تومان است. کاما اورجینال از برند های پیشتاز در قیمت و کیفیت بوده و البته با توجه به برند بودنش مقداری گران تر از برند های مشابه است.

کولتیواتور دیانا

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 3 =