آیا قیمت علف زن ارزان شده است؟

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

آیا قیمت علف زن ارزان شده است؟
193

آیا قیمت علف زن ارزان شده است؟ در حال حاضر برای خرید عمده و تکی انواع علف زن چه کیفیت هایی در بازار پیدا می شوند و نرخ ها چگونه می باشد؟
بسیاری از افراد در زمان خرید شاید به دلیل عدم آگهی از وضعیت، چالش ها و پشت پرده های موجود تنها با یک کلمه و شعار گمان می کنند قرار است در بازار و قیمت ها اتفاق خاصی رخ دهد.

اما وقتی برای خرید وارد فروشگاه ها می شوند، انگار در کشور یا فضا دیگری زندگی می کند.
بسیاری از شرایط اکنون در بازار نوسان شده و البته هر روز به دلیلی قیمت ها بالاتر از دیروز است.

قیمت علف زن ارزان هم در حال حاضر در سال ۱۴۰۲ مثل سال های قبل نیست. اکنون شروع قیمت ها برای همکارانی که خرید عمده دارند، از ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

با توجه به این که در حال حاضر برای قیمت علف زن ارزان باید سراغ مارک های متفرقه بروید، ممکن است کیفیت آن ها شما را دچار تردید کند.
تردید های زیادی برای خرید مصرف کننده وجود دارد. که شاید کیفیت یکی از آن ها باشد. اما خوشبختانه برای برخی از کالاها دیگر تنها یک برند خاص مد نظر نیست. چون این فرهنگ ایجاد شده که بسیاری از برند ها کیفیت واقعاً بهتری ندارند. بلکه فقط به دلیل برندشان قیمت بالاتر دارند.

از طرفی قیمت علف زن در بازار در شروع هر سال به دلیل این که استفاده این کالا بیشتر است، بالا رفته و در زمستان کمتر می شود و تقریباً معاملات آن کاهش می یابد.

انواع علف زن

قیمت علف زن چهار کاره در بازار

قیمت علف زن ارزان گاهاً بسته به مدل هم می باشد. مثلاً انواع دوشی همیشه ارزان ترین مدل ها در این اجناس و دستگاه ها بوده اند.

اما تنوع مدل در این دستگاه سبب می شود تا برخی مدل ها مثل انواع چهار کاره قیمت ارزانی نداشته باشند.
مثلاً قیمت علف زن چهار کاره اکنون در تابستان حدود ۷ میلیون تومان برای همکاران می باشد.
علف زن دوچرخ نزدیک ۵ میلیون تومان است.

اما علف زن دوشی و پشتی در هر مارکی ۲۰۰ هزار تومان اختلاف دارد.شروع قیمت ها اکنون که هنوز به پیک فروش این کالا نرسیده ایم از ۳.۵ میلیون تومان است.

البته برخی برند های خاص مثل اکتیو،رونکس و کنزاکس دارای قیمت های بیشتر هستند.
علف زن چهارکاره، علاوه بر داشتن تیغه یا توپی جهت علف زنی برای هرس ،شمشادزنی و موارد مشابه هم الحاقی هایی مجزا دارد که با خرید دستگاه به شما تحویل داده می شود.

بد نیست بدانید که علف زن ها قابلیت اتصال این الحاقی ها را به صورت مجزا در کلیه مدل ها به جز دوچرخ دارند.
از طرفی برای برای الحاقی ها بهتر است مدل ها با قدرت ۵۲ سی سی را خریداری کنید تا دور و قدرت موتور برای آن الحاقی ها هم مناسب باشد.

علف زن دوشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + ده =