اره باغبانی بنزینی آلکو آلمان با فروش اینترنتی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

اره باغبانی بنزینی آلکو آلمان با فروش اینترنتی
416

اره باغبانی بنزینی آلکو آلمان با فروش اینترنتی در سال های اخیر با قیمت های متفاوت و بالایی انجام می شود.این برند آلمانی دیگر این روز ها کمتر در بازار به چشم می خورد.
درست است که انواع اره باغبانی دستی در بین ابزارآلات باغبانی بیشتر کارایی دارند و بیشتر کشاورزان و باغداران مدل های دستی را استفاده می کنند. اما اره باغبانی بنزینی و برقی هم مصرف کننده های خود را دارد. آیا می دانید چه برند هایی در بازار اره باغبانی موتوری دارند؟
مشخصات فنی این دستگاه چیست؟
آیا انواع دست دوم از آن هم در فروشگاه ها پیدا میشود؟

اره باغبانی بنزینی دست دوم ارزان

طبیعی است که در نگاه اول چون اره باغبانی بنزینی دارای سیستم موتوری و غیر دستی است، هم انواع نو و هم دست دوم آن در بازار قابل خرید و فروش باشد.
اما جدا از ارزان تر بودن انواع دستگاه های دست دوم، باید بدانید که به هر حال مدت زمانی از دستگاه کار کشیده شده است و خب از نظر فنی باید آن را بررسی کنید.
گارانتی و خدمات پس از فروش هم به کالاهای دست دوم تعلق نمی گیرد. این موضوع سبب خواهد شد تا کمی در مورد قطعات یدکی و نیز سرویس یا تعمیر دچار نگرانی شوید.

اره باغبانی برقی

نمایندگی انواع اره باغبانی موتوری

بسیاری از افراد به دلیل تجربه هایی که در گذشته داشته اند، سعی کرده اند برای خرید محصولات و کالاهایی که قیمت بالا دارند دنبال نمایندگی مجاز بروند. تا  این دیدگاه باعث می شود، با توجه به این که دستگاه هایی مانند اره باغبانی بنزینی دارای موتور هستند، اگر نیاز به تعمیر پیدا کند، مرجعی برای پاسخ گویی به آن وجود داشته باشد.
لازم است بدانید که قطعات مشابه و بی کیفیت نمی تواند آن راندمان اولیه را برای دستگاه ایجاد کند.
در نمایندگی اره باغبانی بنزینی مدل های برقی و بنزینی در سایز های مختلف تیغه و نیز قدرت موتور وجود دارد.
وسعت کاری شما می تواند مشخص کننده مدل انتخابی تان باشد.
همچنین بد نیست بدانید که هم اکنون نمایندگی برند هایی چون:

  • آلکو
  • افکو
  • بوش
  • اشتیل

در کشور فعال هستند.
برندی مانند آلکو دارای انواع اره باغبانی بنزینی با مشخصاتی چون:

  • تیغه با طول ۳۵ سانت
  • سرعت حرکت زنجیر ۲۱ متر بر ثانیه

هستند.
همچنین دفترچه راهنما و غلاف تیغه هم از دیگر متعلقات این نوع از اره ها است.

اره بنزینی الکو

مشخصات بهترین مارک اره باغبانی بنزینی

اما فارق از این که مارک آلکو را خرید کنید یا برند های دیگر را، بهتر است بدانید که بهترین مارک های اره باغبانی بنزینی و برقی چه مشخصاتی را باید داشته باشند؟
در مورد تیغه اندازه طول تیغه بسته به مدل است. اما طول عمر تیغه و نیز دوام آن به آلیاژ به کار رفته در این دستگاه بستگی خواهد داشت.
از آن جا که اره باغبانی بنزینی ترکیب بنزین و روغن استفاده می کند، باید نسبت ترکیب این دو ماده را بدانید و متناسب با آن مخزن را شارژ کنید. این موضوع در کاتالوگ اره ها بیان شده است.
همچنین بهترین مارک ها با روغن کاری اتوماتیک کار می کنند.
در برند های معتبر، ابزار مورد نیاز به منظور رگلاژ زنجیر، و همچنین سوهان تیز کننده وجود دارد.

اما در مورد فروش اینترنتی اره باغبانی و سایر دستگاه های کشاورزی باید بدانید که مزیت انتخاب از بین مارک های مختلف، مشخصات و نرخ های متنوع را برای خود ایجاد کرده اید.
در روش اینترنتی غالباً اطلاعات فنی توسط فروشنده با سرعت بیشتر در اختیارتان قرار می گیرد، و در نتیجه زمان کمتری را صرف خواهید کرد.
از آن جا که اره بنزینی و برقی دارای تعداد یک عدد در کارتن است، و بسته به مدل و مارک می تواند وزنی بیش از ۵ کیلو داشته باشد، فروش عمده و جزئی آن میسر بوده و البته حاشیه سود برای فروشگاه ها و نیز تخفیف برای خرید عمده در نظر گرفته می شود.

اره باغبان بنزینی آلکو و نیز برند دلمار و اشتیل، برند های در دسترس آلمانی در بازار کنونی هستند که کیفیت شان واقعاً عالی است . این برند ها را باید افرادی که کار زیاد و طولانی مدت دارند خریداری کنند تا هزینه های تعمیر دائمی شان کمتر شود.

انواع اره موتوری الکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + شش =