اره باغبانی ماکیتا با خرید اینترنتی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

اره باغبانی ماکیتا با خرید اینترنتی
416

اره باغبانی ماکیتا با خرید اینترنتی در انواع مدل ها در دسترس شما عزیزان قرار دارد. البته محصولات موجود در بازار چینی هستند.این مارک کیفت نسبی را دارد.
برند ماکیتا یکی از مارک های موجود در ابزارآلات باغبانی و کشاورزی است که غالباً در عرضه انواع اره موتوری برقی و بنزینی در بازار شناخته می شود. البته تنها مدل های کشاورزی از اره ماکیتا وجود ندارد. بلکه در صنایع مختلف می توان این برند و اره تولید شده توسط آن را خرید.

در مورد خرید اینترنتی شاید بهترین نکته این باشد که کالاهای مختلف به راحتی در کسری از ثانیه در اختیار شما قرار می گیرند و به راحتی می توانید برند ها، مدل ها و قیمت ها را با هم مقایسه کنید.

انواع اره باغبانی ماکیتا برقی

خب انواع اره باغبانی ماکیتا کدام است؟مدل های برقی دارای چه مشخصاتی می باشند؟

  • شمشاد زن دو لبه ۵۲۰ میلیمتر ماکیتا مدل UH5261 این اره باغبانی در انواع برقی بوده و با ولتاژ ۲۲۰ ولت کار می کند. در نتیجه شاخه های تازه تا ۱٫۵ سانت را به راحتی برش می دهد. وزن کمی دارد و برای داشتن ایمنی بیشتر ۲ شستی دارد.
  • اره زنجیری برقی ۴۰ سانتیمتر ۱۸۰۰ وات ماکیتا مدل UC4020A این مدل ۱۸۰۰ وات توان دارد. پمپ روغن آن که دارای نمایشگر میزان روغن هم هست، اتوماتیک عمل می کند. همراه با این مدل لوازمی چون: ۱٫ غلاف ریل ۲٫ زنجیر برش ۳٫دفترچه راهنما هم وجود دارد که می تواند به راحتی به شما نحوه کار کردن و رعایت نکات ایمنی را آموزش دهد.
  • اره زنجیری برقی ۴۵ سانتیمتر ۲۰۰۰ وات ماکیتا مدل UC4530A این مدل ۲۰۰۰ وات قدرت دارد. در عین حال که محافظ دست و ترمز زنجیری هم دارا است. مخزن روغن آن ۱۴۰ سی سی می باشد.از جمله مشخصات منحصر به فرد این مدل سرعت برش ۸۰۰ متر بر ثانیه است.
  • شمشاد زن برقی ۵۵۰ وات ماکیتا مدل UH4570 که وزن ۳٫۶ کیلوگرم دارد. همچنین عایق دوبل و کلاج ایمنی از دیگر مشخصات این مدل اره باغبانی ماکیتا است.
  • اره درخت بر برقی زنجیری ۴۵۰ میلیمتر ماکیتا مدل UC4551A
  • شمشاد زن برقی دو لبه ۷۵۰ میلیمتر ماکیتا مدل UH7580

اره برقی ماکیتا

خرید اره باغبانی ماکیتا زنجیری موتوری

اما در بین انواع اره باغبانی ماکیتا که توان بیشتری هم دارند مدل های بنزینی زیر وجود دارند که شامل مدل های زیر می شوند:

  • اره درخت بر موتوری ۸۴ سانتیمتر ماکیتا مدل DCS9010 که دارای وزن حدود ۸۲۰۰ گرم می باشد. ظرفیت مخزن سوخت این مدل ۱۰۰۰ سی سی است.
  • اره زنجیری بنزینی ۴۰ سانتیمتر ماکیتا مدل DCS4610 این مدل قدرت موتور ۲٫۲۸ اسب بخار داشته و به منظور کنترل بهتر کاربر به سیستم ضد لرزش مجهز شده است.
  • اره درخت بر موتوری ۷۰ سانتیمتر ماکیتا مدل DCS7901 این مدل هم برای هرس درختان و همچنین تهیه هیزم گزینه کارآمدی می باشد. حجم موتور این مدل از اره باغبانی ماکیتا بنزینی ۷۸٫۵ سی سی است. وزن آن هم حدود ۶۳۰۰ گرم می باشد.

همانطور که میبینید مدل های بنزینی سنگین تر از انواع برقی هستند.
اره های باغبانی موتوری زیاد مناسب افرادی که دارای کهولت سن بوده و یا قدرت بدنی کافی ندارند نیست و استفاده از این مدل ها برایشان خطرناک است.
در عین حال زمان کار با چنین اره های باغبانی و چوب بری باید از دستکش و عینک ایمنی استفاده شود.

همان طور که در بخش قبلی بررسی شد، اره باغبانی ماکیتا مدل برقی هم دارد. در مدل های جدید انواع اره باغبانی شارژی را با توجه به نیاز بازار هم روانه بازار کرده است. در نتیجه برای افراد خاص که دنبال سبکی هستند هم این نوع پیشنهاد می شود.

اره باغبانی بنزینی ماکیتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =