اره باغبانی ماکیتا با فروش اینترنتی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

اره باغبانی ماکیتا با فروش اینترنتی
424

اره باغبانی ماکیتا با فروش اینترنتی این روز ها می تواند کمک کند تا انتخاب سریع و ساده تری داشته باشید. البته در فروشگاه های شهرتان قطعاً این مارک را پیدا می کنید.
زمانی که بشر برای تهیه غذای خود با کشت و زرع آشنا شد، متوجه شد که برای برداشت و همچنین مراقبت از درختان و گیاهان هم نیاز به ابزار آلات باغبانی دارد. در نتیجه ابزاری مانند اره باغبانی، قیچی، شن کش و تبر را تولید نمود.

اما در مورد ابزارآلات برقی، گسترش علم و تکنولوژی بیشتر این ابزار را تولید نمود.
در حوزه لوازم کشاورزی و باغبانی اره برقی و بنزینی یکی از دستگاه هایی است که استفاده زیادی برای افرادی دارد که کارشان با شاخه های بزرگ و قطور می باشد.
برند ماکیتا از جمله برند های معتبر موجود در فروشگاه ها است که اره باغبانی بنزینی از این برند را در ادامه معرفی می کنیم.

انواع اره باغبانی ماکیتا موجود در فروشگاه ها

انواع اره ماکیتا از نوع موتوری هستند. این برند دارای رنگ آبی در بدنه برای ابزارآلات خود می باشد. انواع مدل های آن هم شامل موارد زیر می شود.

  • اره درخت بر برقی ۴۰ سانتیمتر ماکیتا مدل :UC4041 قدرت موتور این مدل ۱۸۰۰ وات بوده و طول تیغه ۴۰ سانتی دارند. ظرفیت مخزن این مدل ۲۰۰ میلی لیتر است.
  • شمشاد زن برقی ۵۵۰ وات ماکیتا مدل UH4570: که دارای ترمز الکترونیکی است و کلاج ایمنی دارد.
  • اره درخت بر برقی زنجیری ۴۵۰ میلیمتر ماکیتا مدل UC4551A: این مدل با برق تک فاز کار می کند و توان ۲۰۰۰ واتی مورد نیاز خود را تأمین خواهد کرد.
  • شمشاد زن برقی دو لبه ۷۵۰ میلیمتر ماکیتا مدل UH7580: از دقت خوبی در برش برخوردار است و همراه با گیربکس تقویت شده تولید شده است. همچنین سرعت توقف بالایی دارد.
  • شمشاد زن برقی دو لبه ۵۲۰ میلیمتر ماکیتا مدل UH6570: این مدل برای ایمنی بیشتر کاربران دارای دو سوئیچ برای روشن کردن می باشد. همچنین در این مدل گارد سرتیغه تعبیه شده است.
  • شمشاد زن دو لبه ۵۲۰ میلیمتر ماکیتا مدل UH5261: این اره حداکثر برش ۱٫۵ سانتی دارد.
  • اره درخت بر موتوری ۸۴ سانتیمتر ماکیتا مدل DCS9010
  • اره درخت بر موتوری ۷۰ سانتیمتر ماکیتا مدل DCS7901
  • اره زنجیری بنزینی ۴۰ سانتیمتر ماکیتا مدل DCS4610: این اره هم سیستم ضد لرزش دارد.
  • اره زنجیری برقی ۴۵ سانتیمتر ۲۰۰۰ وات ماکیتا مدل UC4530A
  • اره زنجیری برقی ۴۰ سانتیمتر ۱۸۰۰ وات ماکیتا مدل UC4020A: همراه با پمپ روغن اتوماتیک تولید شده است.

درست است که انواع اره باغبانی برقی در وزن دارای وزن کمتری نسبت به انواع زنجیری و بنزینی هستند. اما خب کارایی کمتری هم دارند. هر چه قطعات چوبی که با آن سرو کار دارید، ضخامت بیشتر داشته باشند، لزوم استفاده از اره های بنزینی بیشتر می شود.

اما در زمان استفاده از این نوع اره ها باید دقت و هوشیاری زیادی داشته باشید. خطراتی که شما را تهدید می کند با وجود داشتن سیستم های ایمنی و ترمز سریع این مدل اره ها، بسیار زیاد است.
همچنین باید بدانید که محل کار با این نوع اره ها باید خالی از افراد مسن، کودکان و حتی حیوانات باشد.

اره زنجیری ماکیتا

فروش اینترنتی و عمده اره ماکیتا

همان طور که مشاهده کردید انواع مدل از اره باغبانی ماکیتا برقی و موتورری هم برای هرس شاخه های خشک و هم برای شمشاد زنی وجود دارد. که در توان موتور و طول تیغه با هم متفاوت هستند.
اما نکته مهم در نحوه خرید مشتریان است. ممکن است برخی مارک ها در شهرتان در فروشگاه ها وجود نداشته باشد، در این صورت فروش اینترنتی مراکز معتبر می تواند نیاز شما را برآورده کند. در فروش اینترنتی قابلیت مقایسه فنی هم در کیفیت و هم در قیمت به خوبی فراهم می باشد.

اره برقی ماکیتا

اره باغبانی ماکیتا بر خلاف تصور عموم،  ژاپنی نیست. این روز ها این مارک چینی، اما چینی درجه یک است. در نتیجه نسبتاً قیمت مناسبی در بین انواع برند اصل دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 12 =