انواع مدل قیچی باغبانی سابوتن برای هرس

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

انواع مدل قیچی باغبانی سابوتن برای هرس
453

انواع مدل قیچی باغبانی سابوتن برای هرس هم در فروشگاه ها وجود دارد. این مدل ها بسیار کاربردی و البته باکیفیت هستند. فروش عمده این برند هم در مرکز ادوات کشاورزی آرتان انجام می شود. لازم است بدانید که سابوتن برندی ژاپنی است که استاندارد های روز دنیا در آن به کار گرفته شده است.

برند سابوتن همان گونه که دارای انواع اره باغبانی است، انواع مدل قیچی باغبانی برای هرس سبک و سنگین در انواع دسته بلند و نیز کوچک دارد.
این برند ژاپنی دارای نمایندگی مجاز در کشور بوده و البته فروش عمده و سراسری هم دارد.

قیچی سابوتن ژاپن

انواع قیچی باغبانی سابوتن در بازار

در قیچی باغبانی سابوتن مدل های زیر قابل خریداری می باشد.

  • قیچی باغبانی سابوتن مدل ۱۳۴۰ که این مدل دارای دسته سفید رنگ است. فولاد زنگ نزن تیغه و روکش تفلون آن، سبب شده تا علاوه بر برش ساده تیغه تمیز نگه داشته شود و اصطکاک کمتر گردد.
  • قیچی باغبانی سابوتن مدل ۱۲۵۶ دارای تیغه با پوشش کروم سخت است که سبب بالا بردن طول عمر قیچی نسبت به مدل های بدون پوشش در تیغه می باشد.
  • قیچی باغبانی مدل ۱۲۵۵ با دسته آبی رنگ که در ایران علاوه بر ژاپن و اروپا بسیار پر فروش بوده است. فنر این مدل فولاد ضد زنگ است.
  • قیچی مدل ۱۳۰۰ که دسته آلومینیومی داشته و سبک می باشد. قفل این مدل لمسی است.
  • قیچی باغبانی دسته بلند سابوتن مدل ۱۵۷۰ که دارای دسته ای قرمز رنگ بوده و تیغه اش به سادگی قابل تعویض می باشد. وزن این مدل با وجود آلیاژ های مقاوم و باکیفیت که در ساختش استفاده شده است، فقط ۰٫۵ کیلو گرم می باشد. در هرس سنگین می توان این مدل را استفاده کرد.

البته این روز ها در سال ۱۴۰۱ دیگر این برند کمتر در فروشگاه ها وجود دارد و ظاهراً وارداتش کم تر از گذشته شده است.

قیمت قیچی سابوتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 14 =