بازار خرید اره باغبانی حرفه ای

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

بازار خرید اره باغبانی حرفه ای
416

اره باغبانی حرفه ای دارای سطح کیفی بالایی بوده بدین ترتیب می تواند شاخه های کوتاه و بلند را به راحتی جدا کند. این آره دارای دسته ای کاملا بلند و ایمن بوده که از برخورد دست با تیغه اره جلوگیری می کند. آنها به صورت کوتاه و بلند و با سایزهای مختلف طراحی و ساخته می شوند. تیغه آنها الماسی بوده به همین دلیل می تواند شاخه های خشک و تازه را جدا کند. این مرکز با پخش اره ژاپنی در بازارهای سراسر کشور توانسته یک شرایط خرید ایده آل را برای مصرف کنندگان داخلی و خارجی فراهم کند.

سوالات متداول درباره اره باغبانی

اره باغبانی دستی جزو یکی از مهم ترین ابزار آلات پر کاربردی و ضروری است که باید هر باغبانی در باغ خود داشته باشد، اصولا اره ها برای هرس کردن و بریدن انواع و اقسام شاخ و برگ نازک و حتی ضخیم درختان مورد استفاده قرار می گیرد. چنانچه قصد خریدن اره را دارید بهتر است که قبل از اقدام به خرید اطلاعاتی در مورد این کالا بگیرید و دقیقا نوع کاربری خود را تعیین کنید تا بتوانید مناسب ترین ابزار را تهیه کنید.

اره باغبانی چند کاره یکی از بهترین اره هایی است که در بازار وجود دارد، این اره ها به دلیل آنکه قابلیت تاشوندگی دارد، فضای کمی را اشغال می کند و حمل و نقل آن راحت تر است. قبل از خرید این اره به برند سازنده آن توجه کنید و به سراغ برندهای معتبر و معروف بروید و هیچ گاه کیفیت را فدای کمیت نکنید و اره های های بی کیفیت ارزان قیمت را خریداری نکنید.

قبل از خرید اره حتما به تعداد دندانه های اره توجه کنید، هر چه تعداد دندانه ها بیشتر باشد مسلما کیفیت اره بالاتر است. دسته اره خیلی مهم است بنابراین به سراغ اره هایی با دسته ارگونومیک بروید تا راحت تر بتوانید با آن کار کنید. همچنین اره هایی را خریداری کنید که دارای دسته پلاستیکی هستند زیرا این اره ها سبک تر بوده و دست را دچار خستگی نمی کند. قابل ذکر است که قیمت اره های تاشو نسبت به اره های ثابت کمی بالاتر است.

چند نکته مهم هنگام خرید اره باغبانی

یکی از لوازم مورد نیاز هر باغبان، اره می باشد؛ همان گونه که در بخش قبل تا حدودی اشاره شد؛ بسیاری از افراد اره های بلند باغبانی را ترجیح می دهند؛ زیرا دسته بلند آنها باعث می شود که در بسیاری از مواد بدون بالا رفتن از نردبان بتوان درختان را هرس نمود. در خصوص دوام و طول عمر اره باغبانی بلند باید گفت که به طور کلی قسمت دسته این وسایل از استحکام بالایی برخوردار می باشد؛ همچنین قسمت تیغه اره از فلزات اصل و مرغوب ضد زنگ ساخته شده است؛

بنابراین می توان گفت اره های باغبانی بلند اصل از، دوام فوق العاده ای برخوردار می باشد و در برابر عواملی مثل رطوبت، مقاومت زیادی از خود نشان می دهند. نکته دیگری که می توان در مورد اره بلند با دوام فوق العاده بیان کرد؛ این است که خوشبختانه در حال حاضر شاهد ساخت انواع اره باغبانی ایرانی با کیفیت عالی می باشیم؛ ناگفته نماند؛ قسمت تیغه این اره ها حالت سه بعدی داشته که باعث می شود؛ کار با آنها بسیار راحت و سریع باشد.

آشنایی با انواع دیگر اره باغبانی

در ادامه شما را با انواع مختلف اره باغبانی ایرانی آشنا می کنیم. اره باغبانی ایرانی منحنی شکل: طراحی این محصول به گونه ای انجام شده است، که شکل منحنی و خم آن باعث می شود، این اره برش دقیق تر و اصولی تری را انجام می دهد و هم چنین محصول هیچ گونه فشاری به دست و گردن شما وارد نمی کند و آناتومی بدنتان را در حالت استاندارد حفظ می کند و تیغه های آن کاملا تیز و برنده هستند. تیغه ها از مقاومت بالایی برخوردار می باشند و به راحتی دچار شکستگی نمی شوند، تیغه ها در برابر رطوبت و اکسید شدن بسیار مقاوم هستند.

اره باغبانی ایرانی تاشو: این نوع از اره فضای بسیار کمی را اشغال می کند و شما به راحتی آن را در کیف کار خود میتوانید، قرار دهید و وزن بسیار کمی نیز دارد. اره باغبانی ایرانی ساده: قسمت انتهایی محصول که تیغه ها در آن جا قرار دارند، کاملا صاف و مستقیم است و برای کارهای باغبانی مختلف خود میتوانید، از این نوع اره کاربردی استفاده کنید. هر مدل اره ای که مدنظرتان باشد، به راحتی از مجموعه ما میتوانید، تهیه کنید، اره باغبانی ارزان و اعلاء را به سراسر ایران پخش می کنیم.

عوامل زیادی چون نوع مواد اولیه و همچنین نحوه تولید و بسته بندی همگی بر کیفیت تاثیر مستقیم دارند. تولیدی با انتخاب مواد اولیه درجه یک توانسته سطح کیفی محصول را تا حد زیادی افزایش دهد که در این صورت محصول نهایی هم با استحکام بالا روانه بازار می شود. نحوه تولید از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت است. تولید کننده امروزه از دستگاه های اتوماتیک و پیشرفته برای تولید استفاده می کند به همین دلیل کار به صورت کاملا استاندارد و دقیق تولید می شود. بسته بندی کردن می تواند در کیفیت نقش مهمی داشته باشد.

تولیدی این لوازم را درون کارتن هایی محکم و ضخیم قرار می دهد تا در حمل و نقل دچار ترک خوردگی و شکستن نشوند. کیفیت بالا را می توان در رنگ ثابت آنها به راحتی مشاهده کرد به طوری که اگر در مقابل رطوبت قرار بگیرد دچار افت کیفیت نمی شود و رنگ اولیه خود را به خوبی حفظ کرده و قسمت آره آن هم تیز باقی می ماند.

مرکز فروش اره باغبانی حرفه ای

فروشنده انواع وسایل باغبانی از جمله اره باغبانی، چمن زن، قیچی باغبانی و سمپاش فرصتی مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می دهد تا این محصولات باکیفیت را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری نمایید. یکی از این محصولات پرمتقاضی و پرفروش، اره شارژی می باشد که در اصل یک نوع اره باغبانی برقی به شمار می آید و تنها تفاوتی که با سایر اره های برقی دارد، این است که انرژی برق درون باطری های این اره ذخیره شده است. در جهت رفاه شما عزیزان امکان خرید اره باغبانی شارژی به صورت اینترنتی نیز فراهم آمده است.

خرید اینترنتی این مزیت را برای شما به همراه دارد که ضمن مشاهده آنلاین اره برقی می توانید با کارشناسان فروش این محصول ارتباط برقرار کنید و با اطمینان خاطر این محصول مقاوم را سفارش دهید. البته یادآوری می شود قیمت اره باغبانی شارژی به نرخ روز است و مانند سایر محصولات با توجه به نوسانات بازار متغیر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + هفت =