بهترین قیمت اره موتوری باغبانی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

بهترین قیمت اره موتوری باغبانی
34

بهترین قیمت اره موتوری باغبانی در بازار چقدر است؟ آیا واقعاً همان قدر که کیفیت دارد قیمت دارند یا دلایلی دیگری در قیمت موثر است؟ در این مقاله همراه با ما باشید.

اره موتوری باغبانی مدل هایی از اره زنجیری هستند که سوخت آن ها بنزینی است. این نوع اره ها اغلب سر و صدای زیادی هم دارند که عموماً در باغ، جنگل و یا حتی کارگاه های تهیه الوار و هیزم استفاده می شوند. هر چند بهتر است از این نوع ادوات موتوری در فضای بسته استفاده نشود ، اما گاهی در کار های کم برای بریدن چوب کاربرد دارد، که باید فضای کار تهویه کافی داشته باشد.

اره موتوری باغبانی همچنین به دلیل سرعت در کار و قدرتی که دارد مورد توجه می باشد. اما خب بهتر است بدانید که در استفاده از این نوع ابزار ایمنی شما اهمیت ویژه ای دارد.

استفاده از عینک و گوشی و دستکش موضوعی است که باید حتماً در نظر داشته باشید.

اما خب بهترین اره زنجیزی کدام مدل و مارک است؟ طبیعتاً برای این که شما بتوانید بهترین ها را خریداری کنید نه تنها در ایران که در سراسر جهان باید هزینه اش را هم بپردازید.

مثلاً در کشور های اروپایی مختلف برند ها منطبق با آخرین تکنولوژی روز دنیا و با استاندارد های بین المللی زیادی ساخته می شود. همین ها هم بر اساس پول رایج همان کشور ها زیاد ارزان نیستند.

اما قیمت متناسب با کیفیتی دارند. در ایران شرایط قیمتی با کیفیت هر چند متناسب است، اما دلایلی دیگری وجود دارد که زیاد روند عالی در بازار نداریم، و قیمت ها بیش از آنچه باید هستند.

اره بنزینی رونیکس

فروش اره موتوری و برقی کوچک ارزان

در مورد قیمت بهترین اره موتوری باغبانی باید بگوییم که در ایران از ایتالیا و آلمان مدل هایی عرضه می شدند. اکنون فقط به تعداد محدود، انواع آلمانی وجود دارند. در عین حال در نظر داشته باشید که اگر اصل این مارک ها در بازار باشد به دلیل شرایطی که در ایران داریم یعنی تحریم ها و نیز بالا بودن قیمت ارز نسبت به ریال نمی توان زیاد بازار عمومی و همه پسندی را برای شان متصور شد.

اره برقی کوچک اما مدل های شارژی هستند که فقط چینی اش در ایران به خوبی پیدا می شود. اگر همین مدل ها را از برند های اصل مثل اشتیل بخواهید هزینه بالایی دارند که عموماً مقرون به صرفه نیست.

ممنوعیت های وارداتی و تعرفه های سنگین گمرکی از دیگر دلایلی است که قیمت ها را شاید بیش از آنچه گمان می کنید گران کنند. اره موتوری زنجیری حداقل قیمتی حدود ۳.۵ میلیون تومان در انواع چینی آن هم با مارک متفرقه دارد. برند های معروف تر و باکیفیت تر قیمت شان بین ۵ الی ۸ میلیون تومان است.

انواع اورجینال هم که بیش از ۲۵ میلیون تومان اکنون در سال ۱۴۰۳ قیمت دارند. شاید اکنون تنها برند اورجینال بازار اشتیل باشد. اما در گذشته افکو ایتالیا و یا آلکو  آلمانی هم در بازار بود که بسیار باکیفیت بودند.برای دریافت لیست قیمت روز با واحد فروش ۰۹۱۲۹۲۱۸۶۲۲ در ارتباط باشید.

اره باغبانی شارژی اشتیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =