توزیع سمپاش باغی زراعی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

توزیع سمپاش باغی زراعی
403

مجموعه ما یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مراکز توزیع سمپاش باغی زراعی با کیفیت بسیار بالا و استاندارد در سطح کشور می‌باشد این مجموعه با راه‌اندازی سایت اینترنتی خود شرایطی را فراهم کرده‌است تا بتوانید سم‌پاش زراعی را به‌صورت مستقیم و بدون واسطه از این مرکز خریداری نمایید عرضه بدون واسطه سمپاش زراعی باعث شده‌است نقش واسطه و دلالی در خرید و فروش سمپاش حذف گردیده و خریداران محترم بتوانند این محصول را با قیمتی کاملاً به‌صرفه و رقابتی خریداری نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه ثبت سفارش و استعلام قیمت سم‌پاش زراعی می‌توانید با واحد پشتیبانی و فروش شرکت معتبر ما در تماس باشید.

سمپاش باغی 100 لیتری

 

مشخصات فنی سمپاش باغی زراعی

مشخصات فنی سمپاش باغی زراعی از مهم‌ترین اطلاعاتی است که هر خریدار قبل‌از خرید این ابزار باید به آن توجه داشته باشد اما به‌طورکلی بخواهیم مشخصات فنی این محصول را خدمت شما معرفی نماییم می‌توانیم توضیح دهیم که سم‌پاش باغی زراعی دارای پمپ بسیار قوی می‌باشد همچنین دارای تحمل فشار میزان بار به مقدار بسیار بالایی را در دقیقه دارد.

همچنین دارای فن بسیار قوی و کرومیت بوده که باعث خنک شدن موتور دستگاه می‌گردد گیربکس چند سرعته این دستگاه در کیفیت ساخت آن نقش بسیار مهمی دارد از مهم‌ترین مشخصات فنی سم‌پاش باغی زراعی می‌توان به مخزن آن اشاره کرد که در اندازه‌ها و ظرفیت‌های متفاوتی تولید می‌گردد متریال این مخزن فایبرگلاس بوده و همچنین از پلی‌اتیلن نیز در ساخت مخزن سم‌پاش استفاده می‌گردد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های مخزن تحمل بسیار بالای آن در برابر اشعه خورشید می‌باشد که دارای درب سوپاپ دار نیز است. نازل‌های دو حالته ای که بر روی این سم‌پاش تعبیه گردیده‌است از متریال برنج بود این نازل‌های تهیه‌ شده از برنج دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی بوده و ضد چکه می‌باشد. همچنین این سم‌پاش تجهیزات بسیار مهمی ازجمله شستشوی مخزن و همچنین پرکن مخزن دارد بدون این‌که نیاز به شستشوی با دست باشد دارای چرخ و توپی بوده که جهت انجام کشاورزی می‌باشد همچنین دارای یک شاسی محکم با رنگ بسیار با کیفیت کوره‌ای است که به‌صورت الکترواستاتیک رنگ‌شده است و همچنین دارای قابلیت تنظیم ارتفاع می‌باشد و شما می‌توانید از ارتفاعات مختلف از این‌گونه سم‌پاش استفاده کنید.

سمپاش زراعی خوب

پخش کننده سمپاش باغی زراعی

مجموعه ما از بزرگترین مراکز پخش کننده سمپاش باغی زراعی با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب در سطح کشور می باشد در صورتی که تمایل به خرید سمپاش باغی زراعی به صورت تضمینی را دارید می توانید به سایت اینترنتی شرکت معتبر ما مراجعه کنید عرضه مستقیم سمپاش باغی زراعی باعث گردیده است قیمت این محصول بسیار ارزان و به صرفه گردد چراکه واسطه در خرید و فروش آن نقشی ندارد ما از بزرگترین مراکز فروش سمپاش باغی در داخل و خارج از کشور هستیم.

سمپاش فرغونی 100 لیتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 6 =