تولید قیچی باغبانی ایرانی در انواع کوچک

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

تولید قیچی باغبانی ایرانی در انواع کوچک
456

تولید قیچی باغبانی ایرانی در انواع کوچک خوشبختانه با توجه به امکانات و پیشنه ای که از این نوع صنایع در کشور وجود دارد انجام می شود. ولی با وجود رقبای خارجی چالش های تولید کننده های این حوزه بسیار زیاد است. البته در مدل های محدود تولید قیچی انجام می شود. با این حال هنوز تا رسیدن به کیفیت و کمیت مناسب راه زیادی مانده است.
قیچی باغبانی چیست؟

آیا می دانید که چه مدل هایی از این نوع ابزار در بازار فروش دارد؟ آیا تولید قیچی باغبانی در ایران هم انجام می شود و یا این که تمامی فروشگاه ها پر شده اند از مارک های وارداتی و خارجی؟پتانسیل کاری این حوزه چقدر است؟

در ادامه سعی خواهد شد که پاسخ های قانع کننده ای پیرامون این پرسش مطرح گردد.

قیچی باغبانی چیست؟

پیش از هر چیزی باید بدانید که قیچی باغبانی چیست؟
برای بریدن شاخه های درختان و نیز برگ های گیاهان و حتی برداشت میوه ما به ابزاری مانند قیچی نیاز پیدا خواهیم کرد.
در حقیقت کشاورزی و باغداری همیشه نیازمند چنین ابزارهایی بوده است که از ابتدا توسط بشر تولید می شده اند.
قیچی باغبانی در هر مدلی که تولید شود، با دو تیغه بالایی و پائینی همراه است که بسته به کاربری آن، یکی از تیغه ها باریک طراحی می گردند.
در حالت کلی دو نوع قیچی باغبانی در فروشگاه های ابزارآلات باغبانی وجود دارد.

  • قیچی های کوچک هرس
  • قیچی های دسته بلند سر شاخه زن

اما هم اکنون نیاز بشر و پیشرفت های تکنولوژی سبب شده تا انواع قیچی باغبانی دیگر مانند:

  • قیچی باغبانی چمن زنی
  • قیچی باغبانی شارژی
  • قیچی میوه چین
  • قیچی پیوند

هم تولید و فروش داشته باشد.

قیچی باغبانی ایرانی

تولید قیچی باغبانی در انواع هرس

خب سوال مهم در این خصوص این است، که ابزارآلات باغبانی دستی پر فروش مثل قیچی باغبانی آیا در ایران تولید می شود؟تولید قیچی باغبانی در کشور چه شرایطی دارد؟
به نظر می رسد، این حوزه کمی پر چالش شده است.
از یک سو تکنولوژی های روز دنیا و ماشین آلات تولید و از سوی دیگر کیفیت مواد اولیه برای تولید انواع مارک های خارجی سبب شده تا برند های وارداتی زیادی در فروشگاه ها کار را برای تولیدات ایرانی سخت کنند. شاید کمتر کسی بدانید واقعاً در کشور تولید قیچی باغبانی هرس هم می شود.

این در حالی است که تولید کننده قیچی باغبانی فکر تأمین تیغه و قطعات مورد نیاز این وسیله را هم کرده و دسترس پذیری راحت تری می تواند داشته باشد.
خوشبختانه کمپانی هایی مانند جهان صنعت ایران قیچی باغبانی هرس باکیفیت را تولید کرده اند که علاوه بر داشتن ۵ رنگ در دسته شامل: قرمز، نارنجی، آبی، زرد و سبز، تیغه فولادین محکمی هم دارد.

لازم است بدانید که انواع و سمپاش و اره ساده و غلاف دار در حال حاضر تولید بهتری در کیفیت  دارند. همچنین از نظر کمیت هم می توان روی آن ها حسب ویژه باز کرد.

قیچی ارزان قیمت

فروش عمده انواع قیچی باغبانی

یکی از ضعف های تولید قیچی باغبانی در کشور و البته هر ابزار و کالای دیگر این است که غالب تولید کننده ها با روش های فروش سنتی گذشته سعی در فروش عمده و یا حتی جزئی دارند که این سبب میشود تا کمتر تبلیغ کالای خود را انجام دهند.

در حقیقت به تبلیغ به عنوان عوام فریبی نگاه می کنند. این دیدگاه غلط سبب می شود تا کمتر در بین برند های وارداتی دیده شوند.
معرفی نکردن محصول خود به معنی داشتن گنجینه ای از طلا است که کسی نمی داند شما آن را دارید. پنهان کردن به معنی این نیست که اگر کیفیت محصولات بالا باشد به هر حال می فروشید.
برخی معتقدند تنها کیفیت می تواند ضامن فروش باشد. اما هم اکنون دیدگاه جامعه هدف در هر کالایی تنها کیفی نیست.

کافی است با مصرف کننده صادق بوده و محصول خود را با توجه به کیفیت، استاندارد ها و مشخصات واقعی معرفی کنید. آن زمان خواهید دید که فروش عمده و بیشتری خواهید داشت. این کالاها قابلیت های صادراتی هم دارند.
البته تولید قیچی باغبانی در ایران بیشتر محدود به قیچی های هرس کوچک است.
انواع شارژی و یا مدل های دسته بلند کمتر در کارخانه های داخلی تولید دارند.
علاوه بر قیچی باغبانی فروش انواع دست ساز قیچی ها و ابزارهایی چون اره هم که تولید داخل می باشد، در این مرکز انجام میشود.

با این وجود تولید قیچی باغبانی در ایران می تواند بسیاری از کشاورزان را در داشتن ابزار های ارزان قیمت و البته باکیفیت یاری دهد. حتی بازار جهانی خوبی دارد و می توان به صادراتش هم فکر نمود. قیمت قیچی باغبانی در مارک های ایرانی هم مناسب است. در نتیجه  برای مصرف کنندگان هم گزینه های خوبی هستند اگر کیفیت کافی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =