خرید آسان قیچی باغبانی میوه چین

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید آسان قیچی باغبانی میوه چین
432

خرید آسان قیچی باغبانی میوه چین چگونه ممکن است انجام شود؟ آیا خرید عمده و ارسال به سراسر کشور از این مرکز امکان پذیر است؟ شرایط مشخصات انواع قیچی باغبانی میوه چین چیست؟
از جمله ابزارآلات باغبانی حرفه ای و پر کاربردی که در تمامی فروشگاه ها وجود دارد، و می توان گفت که برای مصارف خانگی هم کارایی زیادی خواهد داشت، قیچی است.
یکی از انواع قیچی باغبانی، قیچی باغبانی میوه چین می باشد. البته شاید کمتر از انواع قیچی باغبانی هرس در فروشگاه ها مشاهده کنید.البته این مدل هم مانند قیچی هرس در زمان خاصی رونق فروش و افزایش متقاضی دارد. آن هم زمان برداشت میوه های مختلف می باشد.

شاید بگویید که خب برداشت با دست مگر نمی شود. پاسخ این است، اگر دنبال کاهش هدر رفت محصول حین برداشت هستید، باید کشاورزی نوین را پیش بگیرید و ابزار مناسب در هر قسمت استفاده کنید.

بهترین انواع قیچی باغبانی میوه چین

اما بهترین انواع قیچی باغبانی میوه چین چگونه شناخته می شوند؟
اگر از دید مارک بهترین گزینه ها را بخواهیم نام ببریم مارک های ژاپنی، سوئیسی، فرانسوی و آلمانی اصل بهترین مارک های موجود هستند.
اما از دید مدل بستگی دارد که چه کاربردی از آن مدنظر دارید.

  • برخی مدل ها قیچی باغبانی کوچک هستند، شبیه قیچی های هرس که البته تیغه آن ها می تواند کشیده و یا قاشقی باشد.
    قیچی باغبانی نوک باریک مانند: قیچی باغبانی میوه چین نوک بلند سرکج بهکو مدل behco BP-1812H ساخت تایوان.مدل قاشقی هم مانند: قیچی باغبانی بهکو مدل behco BP-170 .
  • البته مدل دیگری که برای چیدن میوه های بالایی استفاده دارد و به عنوان هرس کننده سر شاخه ها هم گاهاً استفاده می شود، وجود دارد که با دسته تلسکوپی ارائه شده است. بهکو مدل قیچی میوه چین تلسکوپی BH-L2210-2M سایز ۲ متری را از این نوع دارد. در برخی انواع قیچی دسته بلند امکان اتصال سبد هم هست.

مدل های کوچک برای میوه هایی چون انگور و مرکبات بسیار مورد توجه هستند. اما در زمان خرید باید نوع سر کج یا صاف بودن را بررسی کنید.

با این وجود برای نمونه های دسته بلند برای برداشت محصولی مثل زردآلو و سیب داشتن یک سبد الزامی است.

قیچی میوه چین ژاپنی

خرید اینترنتی قیچی باغبانی میوه چین

اما خرید آسان قیچی باغبانی میوه چین چگونه ممکن است؟
روش های اینترنتی و غیر حضوری این روز ها حتی برای ابزارآلات باغبانی و کشاورزی هم کارآمد می باشند.
قطعاً تنها مارک بهکو دارای قیچی میوه چین نیست. مدل ها و برند های جدید و معروف دیگر را خیلی ساده و سریع می توانید در سایت های معتبر شناسایی و خرید کنید. همچنین در این مراکز امکان ارسال به سراسر کشور برای خریداران وجود دارد. هر چند بیشتر خرید های در حد کارتن را ثبت می کنیم برای برخی ماشین آلات فروش تکی هم میسر است.

خرید اینترنتی کمک میکند تا بهترین گزینه در قیمت و مدل را در زمان کوتاه داشته باشید. حتی زمانی که فروشگاه های فیزیکی سطح شهر تعطیل هستند. این روش بسیار کار آمد و درآمد زا برای فروشگاه هایی است که نیاز مشتری را در هر زمان و تحت هر شرایطی بر طرف می کنند.

قیچی باغبانی میوه چین کوچک

کاربرد قیچی باغبانی میوه چین

اما کاربرد قیچی باغبانی میوه چین چیست؟
اولین کارایی از این مدل قیچی ها همان گونه که از نامشان به وضوح مشخص است برای چیدن میوه می باشد. مرکبات و انگور و گاهاً میوه انواع دیگر درختان میوه را به کمک این نوع از قیچی ها می توان چید.

اما برخی از قیچی های باغبانی میوه چین را برای هرس و شکل دهی گیاهانی مثل بونسای هم استفاده می کنند.

بهتر است از قیچی های هرس جهت این موضوع استفاده نکنید. زیرا هدف اصلی استفاده از ابزار تخصصی در بهبود راندمان باغبانی و کشاورزی است.

خرید قیچی باغبانی میوه چین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − یازده =