خرید اره باغبانی رونیکس به صورت اینترنتی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید اره باغبانی رونیکس به صورت اینترنتی
413

خرید اره باغبانی رونیکس به صورت اینترنتی مثل سایر برند های معروف و متفرقه در حال حاضر میسر است. در این مجموعه بیشتر فروش ابزار دستی عمده می باشد.
درست است که این روز ها مارک های زیادی از ابزارآلات باغبانی در کشور وجود دارد. اما برخی برند ها هم تنوع محصول خوبی دارند و هم توانسته اند به نسبت کیفیت، رضایت مشتری خود را تأمین کنند. این مارک ها شامل برند رونیکس هم می شوند.

خرید اره باغبانی رونیکس چگونه انجام می شود؟ آیا دسترسی به آن در تمام نقاط کشور ساده است؟ چه مدل هایی در این برند تولید و به فروش می رسد؟

خرید اره باغبانی رونیکس عمده

خرید اره باغبانی رونیکس با روش های مدرن و به روز سبب شده تا سرعت معاملات بالاتر رود. همچنین در این روش شما دسترسی به فروشندگان اصلی بیشتری دارید تا با بهترین قیمت خرید خود را انجام دهید.

در مورد خرید اره رونیکس به شکل عمده و یا هر برند دیگر بیشتر در انواع دستی، یعنی کارتن هایی که بین ۶ تا ۱۰۰ عدد هستند. اما در مورد نمونه های موتوری عمده تعداد کارتنی نیست. چون در هر کارتن یک عدد قرار می گیرد.

اره غلافدار رونیکس

انواع اره باغبانی رونیکس

در مورد این سوال که رونیکس دارای چه نوع اره باغبانی است، در این قسمت برخی مدل ها را در انواع اره باغبانی دستی و موتوری معرفی خواهیم کرد.

  • اره باغبانی رونیکس مدل RH-3604: اگر دنبال اره باغبانی می گردید که ابعاد متوسط و تیغه قابل تعویض داشته باشد این مدل با طول تیغه ۳۰ سانت می تواند گزینه مناسبی باشد.
  • اره باغبانی خم RH-3602 رونیکس: دندانه های سه پهلوی سخت کاری شده این مدل که در اغلب اره های باغبانی دستی رونیکس وجود دارد، سبب شده تا برش راحتی را تجربه کنید. این مدل همراه با غلاف طراحی شده است.
  • اره ۳۳ سانتی رونیکس RH 3603 : همانطور که مشاهده می کنید این مدل ۳۳ سانتی است. مدلی از اره باغبانی که در کارهای ساختمانی و غیر از باغبانی هم کارایی زیادی دارد.
  • اره باغبانی خم چندکاره ۳۸۰ میلیمتری مدل RH-3606 رونیکس
  • اره باغبانی خم ۳۵۰ میلی متری مدلRH-3602 رونیکس
  • اره باغبانی تاشو ۲۱۰ میلی متری مدلRH-3605 رونیکس
  • اره درخت بر برقی ۴۷۴۰ رونیکس: این مدل همراه با یک سیم سیار ۵ متری تولید شده است. تنظیم کشش زنجیر در این مدل را می توان بدون آچار انجام داد.
  • اره درخت بر بنزینی ۴۶۴۵PRO رونیکس: کاربراتور این برند ژاپنی است. سیستم روغن کاری آن اتوماتیک انجام می شود.

خرید اره باغبانی رونیکس که ساخت کشور کره می باشد، یکی از خوش شانسی های کشاورزان برای دسترسی به ابزار باکیفیت و خوش نام است. البته این برند قیچی هم دارد. در انواع مدل قیچی ساخت چین مشخص است. اما اره ها همچنان در کره تولید و توزیع می شوند.

فروش اره دستی رونیکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =