خرید اره دستی باغبانی با قیمت عمده

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید اره دستی باغبانی با قیمت عمده
43

خرید اره دستی باغبانی با قیمت عمده  برای همکارانی که دارای فروشگاه ابزار و ادوات و تجهیزات کشاورزی هستند گزینه ای سود آور است. هر چند تنوع مارک در این ابزار زیاد است. اما این که کیفیت و قیمت های مختلف را عرضه کنید باعث می شود تا مشتری جای دیگری برای خرید مراجعه نکند.

اره دستی باغبانی که عموماً ابزاری برای هرس و بریدن هیزم در باغ است، برای هر کشاورز و مزرعه داری نیاز است. حتی برخی افراد که سراغ کوهنوردی و یا صحرا نوردی می روند باید مدل هایی از اره دستی را همراه داشته باشند.

خرید اره دستی باغبانی در ایران خوشبختانه به دلیل تولید و واردات در مارک های مختلف و متنوع از نظر کیفیت کار ساده ای است.

فقط کافی است برای خرید خود میزان کار و بودجه ای که دارید، در نظر بگیرید.

در حال حاضر اره باغبانی دستی در ایران تولید هم دارد. در انواع دسته چوبی و پلاستیکی و نیز غلاف دار و بدون غلاف.

 

این در حالی است که اگر اره به اندازه کافی خوب عمل نکند، هرس نمی تواند موثر باشد و حتی آسیب هم می زند. زیرا باید شاخه ها بدون آسب به تنه هرس شوند. تیزی و خوش برش بودن تیغه از مواردی است که باید در زمان خرید اره دستی در نظر داشته باشید.

همچنین کیفیت دسته و این که متناسب با پوست و اناتومی دست باشد برای زمانی که کار زیاد و طولانی دارید اهمیت بیشتری پیدا می کند.

اره باغبانی دستی

قیمت اره باغبانی به روز

اما با توجه به مواردی که در بالا گفته شد، فروشنده در هر منطقه انتخاب های خود را برای خرید می کند.   قیمت ها هم دلیل دیگری برای همکاران برای انتخاب مدل های موجود است.

این که در محل فعالیت شان انواع ارزان بیشتر طرفدار دارد یا انواعی که خوش قیمت و باکیفیت هستند در انتخاب خریداران عمده موثر خواهد بود.

قیمت اره باغبانی با توجه به این که هم واردات از چین داریم و هم تایوانی و ژاپنی و حتی اسپانیایی آن در بازار هست، می تواند رنج متنوعی باشد.

برند های ارزان و چینی با کیفیت معمولی قیمتی در حدود ۱۵۰ الی ۲۵۰ هزار تومان در خرید عمده دارند.

اما برای ابزار مرغوب تر قیمت ها از ۳۵۰ هزار تومان حتی در خرید عمده کمتر نیست.

با این حال چون ابزار هرس خوب در کیفیت محصول و حجم آن اثر دارد انتخاب درست اره باغبانی دستی کاری است که هرس کاران و کشاورزان حرفه ای انجام می دهند.

قیمت هایی که این روز ها اعلام می شود به دلیل تورم هم هست. برای همین شاید کیفیت ها فرق نکرده اما وقتی قیمت اره دستی چینی در مدل های مثل طرح سامورایی از ۷۰ هزار تومان به ۱۵۰ هزار تومان رسیده یعنی تورم بیش از هر چیزی در نرخ های عمده و تک موثرند.

اره باغبانی سامورایی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − سه =