خرید اره زنجیری بنزینی با تخفیف ویژه

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید اره زنجیری بنزینی با تخفیف ویژه
52

خرید اره زنجیری بنزینی با تخفیف ویژه بسته به این که تعداد خرید شما چقدر باشد می تواند سوددهی خوبی برایتان داشته باشد. در این مرکز تنوع برند خوبی از ادوات کشاورزی داریم.

خرید اره زنجیری بنزینی یکی از کارهایی است که هر فروشنده ادوات و ابزاری باید داشته باشد. علاوه بر مشخصات فنی متنوع در این ادوات تنوع مارک هم داریم.

شاید پر فروش ترین اره موتوری انواع ۵۰ سانتی باشند که در دو مدل ۵۸۰۰ و ۵۲۰۰ عرضه می شوند. اما هر مدل در هر برند قیمتی دارد. در مورد کاربردشان هم طبیعی که در بازار برای امور مربوط به هرس و تهیه هیزم به کار آید. اما اره زنجیری ۲۵ سانتی موتور ۲۵۰۰ سی سی هم جزو پر فروش ترین مدل های اره موتوری است. نمونه های ۴۵ و ۶۰ سانت نسبتاً فروش کمتری دارند. علت هم ابعاد تیغه و برخی مشخصات مثل وزن دستگاه ها است.

خرید اره زنجیری بنزینی هم در برند های چینی ممکن است. برای برند های اروپایی مثل افکو ایتالیا، اشتیل آلمان و یا برند های دیگر آلمانی دیگر نمی توان تعداد زیادی در بازار تصور کرد. یک برند چینی ارزان قیمت در اره بنزینی حدود ۳ میلیون تومان هست. البته ارزانترین اره بنزینی، مارک ادون است. اما برای اره موتوری اشتیل اکنون در سال ۱۴۰۳ باید رنج قیمت های بیش از ۳۰ میلیون تومان را در مدل های بنزینی تصور کرد.

چون نه تنها دلار نسبت به ریال گران شده بلکه به هر حال در کشور های مبدأ هم تغییر قیمت هایی بوده است.

همچنین هزینه های جانبی واردات هم در قیمت تمام شده اجناس اثر مستقیم خواهد داشت.

اره باغبانی بنزینی کنزاکس

قیمت اره موتوری کوچک چقدر است؟

خب همان طور که در بالا هم اشاره شد برای خرید اره زنجیری بنزینی باید تعداد خرید و مدل و تیغه ، و برند را در نظر داشت. قیمت اره موتوری کوچک در بازار اکنون برای مصرف کننده که خرید تکی دارد می تواند حداقل ۳ میلیون تومان باشد. اما برای برند هایی مانند اکسل، اپکس و skn علاوه بر این که قیمت ها مناسب است. کیفیت هم راضی کننده است.

قیمت اره موتوری در برند های چینی معتبر مثل رونیکس و یا NEC می تواند از ۶ میلیون تومان شروع شود. شاید برند معروفی مثل اکتیو جزو مارک های ارزان قیمت معروف بازار در این مورد باشد.

اما در برند های خارجی دیگر این قیمت ها افسانه است. در مورد قیمت همکاری قطعاً تفاوت با خرید تکی وجود دارد. اما تخفیف وِیژه برای زمانی است که شما نقدی و در تعداد بالا خرید داشته باشید.

در نظر داشته باشید هر چند اره موتوری بیشتر در فصل پائیز و زمستان فروش دارد. اما در زمان رکود فروش و پیک فروش اختلاف قیمت ها زیاد نیست. شاید تنها عاملی مثل قیمت دلار سبب شود تا هر ساله افزایش قیمت ها نسبت به سال قبل بیشتر باشد.

اره زنجیری توسن چین

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + چهارده =