خرید اره موتوری بنزینی با قیمت استثنایی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید اره موتوری بنزینی با قیمت استثنایی
39

خرید اره موتوری بنزینی با قیمت استثنایی در این مرکز با توجه به امکان سفارش برند های مختلف کار عرضه و انتخاب این دستگاه را برای فروشندگان و مصرف کنندگان سرعت می بخشد. در نظر داشته یاشید که قیمت ها با شرایط پرداخت می تواند متفاوت باشد.

خب تنوع مارک و مدل همیشه سبب می شود تا شما گستره انتخابی زیاد تری داشته باشید. برای همین اگر بتوانید فروشگاه بزرگی در شهر پیدا کنید که تنوع کالا دارد و البته قیمت هایش هم منصفانه است، قطعاً کمتر سراغ سایر رقبا خواهید رفت.

اما با توجه به شرایط کنونی و هزینه هایی که فروشندگان از اجاره مغازه گرفته تا حقوق کارمند دارند، شاید وقتی حتی یک وسیله را با قیمت هایی که در سایت ها مشاهده می کنید، بررسی کنید، دریابید که همچنان اختلاف قیمت زیاد است.

قیمت استثنایی اره موتوری هم همین گونه است. در سایت ها و پیج های معتبر ارزان تر است. شاید دلیل اصلی این است که هزینه هایی مثل اجاره مغازه و یا کارمند را ندارند.

با این وجود مهم این است که خریدار عمده از واردکنند و خریدار مصرف کننده از واسطه کمتر خرید کنند تا بتواند کالای مد نظرشان را با بهترین قیمت داشته باشند.

اره زنجیری توسن چین

بهترین مارک اره موتوری بنزینی کدام است؟

خب بهتریین مارک اره زنجیری چه برندی است. ممکن است در کشور های پیشرفته آسیایی و یا اروپایی و امریکایی برند های متعدد با هم رقابت کنند. و کیفیت هر یک خاص و منحصر به فرد باشد. اما در ایران شرایط اقتصادی به گونه ای است که برند های اروپایی، ژاپنی و کره ای و آمریکایی اصلاً در بازار یافت نمی شود.

خرید اره موتوری بنزینی اغلب از برند های چینی میسر است. حتی ژاپن، تایوان و کره هم در این نوع ابزار نتوانسته اند در بازار خودی نشان دهند. با این وجود تا چند سال پیش و حتی تا اواخر دهه ۹۰ برند هایی مثل افکو ایتالیا و اشتیل آلمان گزینه های عالی بودند. اکنون اشتیل تنها برند معتبر اروپایی است که در بازار یافت می شود. آن هم با قیمت کلانی که شاید تورم و نرخ دلار دلیل اصلی آن باشد.

اما در بین برند های چینی هم درجه کیفی نسبی فرق دارد.

برند یا درجه ۱ با برند های ارزان قیمت تفاوت بارزی دارند. برای همین مثلاً برند رونیکس و یا کنزاکس عالی هستند. اما برند ادون و رویال مارک های مقرون به صرفه و اقتصادی برای افرادی هستند که قرار نیست کار زیاد و طولانی داشته باشند.

اره موتوری زنجیری رونیکس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =