خرید انواع اره باغبانی برگر دستی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید انواع اره باغبانی برگر دستی
440

خرید انواع اره باغبانی برگر دستی در انواع مختلفی ممکن است. اما این برند چون دیگر وارد نمی شود، در تعداد محدود در بازار توزیع شده است.

یکی از ابزار مهم در باغبانی و کشاورزی برای بریدن شاخه های نامناسب و مزاحم درختان و گیاهان که می توانند حتی تازه و سبز باشند، اره باغبانی است. این روز ها دیگر انواع برند های لوازم کشاوزری در بازار وجود دارد تا مصرف کننده با توجه به برخی از فاکتور ها در انتخاب راحت و آزاد باشد. این عوامل شامل:

  • خوش دستی اره باغبانی
  • طول عمر اره باغبانی
  • انعطاف پذیری اره باغبانی
  • عدم گیر کردن تیغه اره در الیاف چوب
  • و همچنین قیمت مناسب داشتن

یکی از مارک هایی که تولید کشور آلمان بوده و توزیع خوبی در این زمینه داشته است، برگر می باشد.که انواع اره باغبانی این مارک را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

اره تاشو برگر

انواع اره برگر آلمان دستی

در بین برند های خارجی لوازم کشاورزی در فروشگاه ها اره باغبانی برگر آلمان جزو نمونه های پر فروش و خوش دست با طراحی ارگونومی است. مدل های مختلف این مارک شامل:

  1. اره برگر مدل ۶۱۵۱۲ که دارای دسته چوبی می باشد. جنس تیغه آن از فولاد می باشد که روکشی از کروم بر استحکام تیغه افزوده است.
  2. اره باغبانی برگر مدل ۶۴۷۵۰ که دارای غلاف بوده و طول کلی آن ۵۰ سانت می باشد. دسته پلاستکی می باشد.
  3. اره باغبانی برگر مدل ۶۱۹۱۲ که این مدل دسته ای قرمز رنگ دارد و تیغه آن ثابت می باشد.
  4. اره باغبانی برگر تاشو مدل ۶۴۶۷۰ که دسته ای مشکی رنگ با لبه های قرمز دارد. دارای ابعاد کوچکی است و در مسافرت ها و کارهای سبک برش استفاده می شود.

همچنین اره باغبانی برگر بر اساس تعداد خرید شما همکاران عزیز قیمت دارد. با توجه به محدودیت ها این روز ها این برند معتبر هم قیمت بالایی پیدا کرده است.

اره هرس برگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 8 =