خرید تیلر کولتیواتور کاما

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید تیلر کولتیواتور کاما
84

تیلر کولتیواتور کاما اورجینال و نیز سایر مدل هایی که فقط موتور کاما دارند در ادوات کشاورزی آرتان به خوبی میسر است. این در حالی است که تیلرهای کشاورزی متنوعی در بازار در دسترس هستند.

یکی از برند هایی که در ادوات و موتور آلات کشاورزی با خوش نامی در کیفیت شناخته شده و مدت زمان زیادی است در ایران توزیع دارد کاما می باشد.

این برند هم چینی است. شاید کمتر کسی در مورد این که چینی است شاکی شود یا حتی بپرسد. چون برند معروف و معتبر است. اما سایر مارک های جدید که روانه بازار می شوند همه می دانند که چینی هستند و گاهی معتقدند برند های چینی کیفیت ندارند. هر چند متأسفانه با توجه به شرایط موجود برند اورجینال از اروپا وارد کردن اصلاً میسر نیست.

زیرا قیمت های اجناس اروپایی در مبدأ گران است و با ریال ما در مقابل دلار اصلاً بازار پسندی نخواهد داشت. مضافاً این که این نوع دوات خدمات پس از فروش نیاز دارند. یعنی امکان تأمین قطعات هم فراهم باشد.

برای همین در ایران فعلاً برند های چینی درجه  ضعیف هنوز بازار خود را دارند. در عین حال که برند درجه یک چینی کیفیت خوبی داشته و می تواند رضایت مشتری را از نظر طول عمر و کارایی و دوام تأمین کند.

کولتیواتور دیزلی

قیمت تیلر کاما ۵ و ۷ اسب

دو مدل از پرفروش ترین انواع تیر برند کاما را می توان مدل ۵ و ۷ اسب دیزلی نامید. البته این برند ۱۲ اسب هم دارد. ولی کمتر فروش می رود. به دلیل این که تیلر های ۱۲ اسب کلاً ابعاد و وزن بیشتری را دارند. همین موضوع سبب می شود تا کشاورزان کمتری زیر بار خرید آن برند. چون هر چند مساحت های  زیاد را می توان با آن به سادگی انجام داد. اما توان حرکت دادن دستگاه توسط کاربر موضوع اصلی است.

قیمت تیلر ۵ اسب کاما اکنون در اواخر سال ۱۴۰۲ به حدود ۲۳ میلیون تومان رسیده است. انواع ۷ اسب این مارک هم ۳۴ میلیون تومان است. اما برند های مشابه دیگر مثل ویما یا اگرو هم هستند که این مدل از کولتیواتور را عرضه می کنند. تقریباً رنج قیمتی مشابهی هم دارند. اما کاما اورجینال به دلیل برندش کمی گران تر هم هست. باید توجه داشته باشید که همین برند هایی که نام بردیم با شاسی های خودشان و موتور کاما تولید هم دارند که در جهت رقابت با قیمت ارزان تر این تولیدات را روانه بازار کرده اند.

در خرید تعداد و نقدی می توانید شرایط بهتری را داشته باشید. اما در بازه هایی که زمان فروش نیست و بازار راکد است، یعتی در اواسط تابستان تا اواخر آذر بهترین قیمت ها برای تیلر ارائه می گردد.

قیمت کولتیواتور باغی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =