خرید سمپاش استیل کره ای اورجینال

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید سمپاش استیل کره ای اورجینال
176

خرید سمپاش استیل کره ای اورجینال که از جمله سمپاش های دستی باغی با کیفیت بالا است در ایران میسر است. اما برند کره ای توزیع کمی در بازار دارد و شاید کمتر در شهر شما در دسترس باشد.

شاید در مورد ابزار و ادوات کشاورزی فاکتور های مهم زیادی در زمان خرید برای تان اهمیت داشته باشد. اما این در حالی است که برخی موارد در ایران که کیفیت را مشخص می کند نیازمند هزینه بیشتر است. هزینه خرید کالاهای مرغوب در ایران از سال ۱۴۰۰ روند تورمی زیادی داشته است. به گونه ای که به دلیل همین قیمت ها کمتر کسی حتی افراد حرفه ای سراغ برند های لاکچری می روند. پس از قیمت بالا، عدم امکان تعمیر و سریس دهی در برند های اورجینال اروپایی و حتی کره ای و ژاپنی دلیل دیگری است که فروش آن ها را کم کرده است.

خرید سمپاش استیل کره ای البته این معایب را تا حدود ندارد. هر چند قیمت سمپاش کره ای در بازار در انواع ۲۰ لیتری کتابی برای مصرف کننده ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را رد کرده است. اما برای تعمیر و سرویس ای دوره ای آن چالش خاصی نداریم. زیرا دستی هستند و فعلاً قطعات یدکی مشابه زیادی در بازار دارند.

سمپاش استیل، کلیه قطعاتش استیل است و حتی پمپ از نوع استیل می باشد. اما بر خلاف مدل های ایرانی و حتی تصور کاربران، مارک کره ای بسیار سبک بوده و مانند سمپاش های پلاستیکی می توانید به سادگی روی دوش خود آن را حمل کنید.

انواع سمپاش باغی

 

قیمت انواع سمپاش استیل در بازار

درست است که قیمت سمپاش در بازار تنوع زیادی به دلیل تنوع مدل دارد. اما باید بدانید که کیفیت ها فرق دارند.شاید بگویید این جمله کلیشه ای برای فروشندگان می باشد. اما باید در نظر داشته باشید که قیمت سمپاش و کیفیتش ارتباط مستقیم دارند.

انواع استیل در بهترین حالت که نوع کره ای باشد، همان گونه که در بالا اشاره شد، اکنون در سال ۱۴۰۲ برای کشاورزان به ۳ میلیون و ۲۰۰هزار تومان رسیده است. مدل های ایرانی که استوانه ای با پمپ پلیمری هستند در نوع ۲۰ لیتری ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هستند.

 

انواع استوانه ای ایرانی دارای نوع ۱۰لیتری هم بودند که همیشه قیمت شان حدود ۵۰ الی ۱۰۰ هزار تومان با ۲۰ لیتری اختلاف قیمت داشت. البته عیب اصلی تولیدات وطن وزن زیاد آنها است. هر چقدر وزن انواع کره ای مناسب و کم به نظر می رسد برای کار با انواع ایرانی باید توان بدنی بیشتری داشته باشید.

سمپاش دستی استیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 10 =