خرید سمپاش ۲۰ لیتری با قیمت عالی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید سمپاش ۲۰ لیتری با قیمت عالی
36

خرید سمپاش ۲۰ لیتری با قیمت عالی از تولیدی ها و نیز واردکنندگان ممکن است. در عین حال مصرف کنندگان تنها می توانند از فروشگاه حضوری یا آنلاین خرید کنند.

سمپاش ۲۰ لیتری در انواع دستی و شارژی و یا شارژی دوکاره که شامل کاربری دستی و شارژی است می شود. البته مدل های لانسی موتوری هم قبلاً ۲۰ لیتری بودند که اکنون اغلب ۲۵ لیتری شده اند.

انواع ۲۰ لیتری در تمامی مدل های نام برده شده در باغ ها و گلخانه های کوچک برای حجم کاری کم استفاده می شود. البته در خانه  به دلیل حجم زیاد مناسب نیست. چون شاید در خانه تنها چند عدد گل و درخت نه چندان بلند داشته باشید.

با این وجود اگر باغ و یا مزرعه دارید خرید یک دستگاه سم پاش ۲۰ لیتری می تواند کارهایی زیادی برای شما بکند. سمپاش های ۲۰ لیتری عموماً دارای بدنه پلاستیکی هستند. برای همین بسیار هم سبک می باشند. اما مدل های بدنه استیل در صورتی که کره ای باشند هم بسیار سبک هستند. با این وجود استیل های ایرانی وزن بالایی دارند.

در هر صورت حین خرید سمپاش ۲۰ لیتری یا انواع سمپاش موتوری لانسی باید در نظر بگیرید که چون بر روی دوش حمل می شود، توانایی حمل آن را با مخزن پر شده از محلول داشته باشید.

انواع سمپاش شارژی دوکاره

قیمت بهترین سمپاش دستی ۲۰ لیتری

خب در خرید سمپاش ۲۰ لیتری قطعاً بررسی های قیمتی و کیفیتی خواهید داشت. بگذارید خیالتان را راحت کنم، انواع سمپاش دستی ۲۰ لیتری که واردات مستقیم از چین باشند، در برند هایی مثل کنزاکس و هیوندا قیمتی حدود ۱ الی ۱.۵ میلیون تومان برای همکاران دارند. همچنین اگر انواع اسپانیایی پالمیک را بخواهید که ۲ میلیون تومان برای همکار است. سمپاش های حرفه ای دستی مالزی هم نزدیک ۳ میلیون تومان قیمت دارند.

با این وجود برای سمپاش انواع چینی مثل وی استار، ktm یا هر مارک متفرقه دیگری قیمت سمپاش برای همکاران بین ۵۸۰ الی ۶۷۰ هزار تومان است.

مصرف کنندگان بسته به این که در چه شهری هستند و فروشنده چطور اجناس خود را تأمین کرده باشد، می توانند انواع مد نظرشان را با قیمت حداقل ۱۰ درصد بالاتر خریداری کنند. اکنون این قیمت ها ثابت نیست. زمان خرید با توجه به قیمت روز خواهد بود. زیرا هم دلار و هم برخی شرایط بیرونی بر روی قیمت ها موثر خواهند بود.

در ضمت سمپاش شارژی ها قیمتی متفاوت خواهند داشت.

چون شارژی بودن یعنی داشتن قطعاتی مثل پمپ و شارژی اضافی تر در تولید اش، که همین ها هزینه های تولید و در نتیجه قیمت عرضه را افزایش می دهد.

خرید عمده و تکی، در قیمت تفاوت ایجاد می کند. حتی عمده ای همکار خرید کند یا تکی همکاری هم تفاوت قیمتی دارند.

تولید سمپاش دستی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − سه =