خرید شخم زن کولتیواتور با قیمت رقابتی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید شخم زن کولتیواتور با قیمت رقابتی
38

خرید شخم زن کولتیواتور با قیمت رقابتی در بازار کنونی که اغلب برند های وارداتی از چین به کشور واردشده اند،تقریباً با کیفیت های مشابه امکان پذیر است. هر چند برخی برند ها به شدت در کیفیت با مارک های دیگر متفاوت هستند.

شخم زن کولتیواتور در واقع دستگاهی است که به جای گاو آهن های قدیمی مورد استفاده قرار می گیرد. واقعاً از استفاده از تکنولوژی و علم در ساخت تجهیزات مختلف برای بشر کارایی زیادی داشته است. اما خب هزینه هایی هم دارد. البته که کار با دستگاه های موتوری یا برقی می تواند سرعت و راندمان کار را هم بالا ببرد.

برای ادوات و تجهیزات کشاورزی می توات تنوع زیادی از دستگاه ها و ابزارآلات را مشاهده نمود. هر کدام به خوبی توانسته اند در زراعت و کشاورزی کارهای زیادی انجام دهند. تیلر یکی از ادواتی است که شاید در ابتدا کمتر مورد استقبال قرار گرفت. اما در مدت کوتاهی هر باغدار یا کشاورزی که زمین های کوچکی هم داشته باشد سراغ این دستگاه ها رفته است.

خرید شخم زن کولتیواتور برای ایرانی ها متأسفانه فقط به مارک های چینی محدود می شود. هر چند کیفیت برند های معروف چینی با متفرقه و تازه وارد فرق دارد. اما خب قیمت های نسبتاً مناسبی دارند. این دستگاه قطعاً در کشور های اروپایی هم تولید می شود، ولی با توجه به شرایط اقتصادی و قیمت دلار تقریباً وارداتشان غیر ممکن است.

کولتیواتور چینی

راهنمای خرید کولتیواتور باغی

خب خرید شخم زن کولتیواتور با توجه به دسترسی در اغلب مناطق کشور کار ساده ای است. اما این که چه مدلی را بخرید گزینه مهم و اساسی است. که حتی از انتخاب مارک هم اهمیت بیشتری دارد.

شاید بهترین برند کنونی بازار در کولتیواتور مارک کاما اورجینال باشد و یا برندی مثل دیانا را بتوان برندی مرغوب دانست. اما کدام مدلش را انتخاب می کنید؟

شاید از دید کلی بهترین گزینه کولتیواتور ۷ اسب دیزلی باشد. اما آیا برای همه بهترین است؟ خب اگر این گونه بود چه لزومی در تولید و عرضه سایر مدل ها از بنزینی تا گازوئیلی بود؟

طبیعی است که مدل ها در میزان عملکرد و کارهای با هم فرق دارند. فرض کنیم یک باغ نه چندان بزرگ دارید، برای سله کشی و شخم زنی آیا مقرون به صرفه است که مدل دیزلی ۷ اسب بخرید؟ خب پاسخ ساده است، تنوع مدل برای پاسخ به تنوع کارایی های مورد نیاز مختلف ایجاد می شود.

وزن های دستگاه ها با هم فرق دارد. عرض کار و ابعاد دستگاه می تواند متفاوت باشد. در یک زمین زراعی متوسط تا بزرگ قطعاً دستگاه کوچک دیزلی ۵ اسب یا انواع بنزینی کارآمد نیست.

برای خرید و مشاوره رایگان این نوع ادوات می توانید با واحد فروش در ارتباط باشید. همچنین در خرید عمده لیست قیمت همکاری ارائه می گردد.

کولتیواتور دیانا

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 20 =