خرید عمده قیچی باغبانی با قیمت ارزان

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید عمده قیچی باغبانی با قیمت ارزان
202

خرید عمده قیچی باغبانی با قیمت ارزان در تهران می تواند برای همکاران از بازرگانی ها و فروشگاه های معتبر ممکن باشد. اما برخی مارک ها واردکنندگان خاص خود را دارند.

خرد عمده قیچی باغبانی یعنی این که شما بتوانید از مدل های مختلف مد نظر خود به صورت کارتنی خرید نمایید. در کارتن بزرگ و اصلی این ابزار معمولاً تعداد ۶۰ عدد قیچی وجود دارد.البته این را هم بگوییم که در برخی مدل ها تعداد بیش از ۱۰۰ عدد هستند. برند های چینی در تعداد بیشتر بسته بندی می شوند.

اما برخی دیگر هم از برند ها که اروپایی هستند و گران قیمت، کارتن ها در تعداد کمتری بسته بندی می شود. در داخل این کارتن ها همچنین بسته های کوچک ۶ تا ۱۰ عددی وجود دارد. برای همین می توانید برند های مختلف را خریداری کنید و در تأمین و جوری جنس خود تنوع بیشتری ایجاد کنید. در هر صورت برای خرید عمده قیچی باغبانی یک مزیت خاص شامل حالتان می شود. آن هم این است که قیمت مناسب تر تمام می شود. برای هزینه های جانبی مثل کرایه حمل هم ساده تر میتوانید اقدام نمایید.  و کمتر هزینه بدهید.

به هر حال قیچی هرس برای زمانی که درختان باید هرس شوند، بسیار پر فروش می شود. اما با شروع فصل بهار کمتر منطقه ای هست که مصرف عمده قیچی باغبانی داشته باشد.

قیچی هرس نووا

تولید قیچی باغبانی ایرانی در کشور

خب هر کالایی که مصرفی و سود آور باشد، بهتر است به جای واردات در داخل تولید شود. این گونه با تولید داخلی هم اشتغال زایی می شود و هم این که دسترسی به منابع بیشتر و تنوع کافی سبب شکسته شدن قیمت های بازار می شود. اما در ایران تا سال ۹۸  تقریباً قیچی باغبانی  ایرانی در بازار نداشتیم. کم کم وقتی محدودیت های زیاد ایجاد شد، و واردات قیچی و ابزار دستی از تایوان و سایر کشور ها ممنوع گردید، کارخانه های مختلف شروع به تولید  این ابزار با سیستم های به روز و کیفیت کافی کردند. همچنین واردکنندگان قطعات را وارد و در ایران مونتاژ می کردند تا کیفیت برند های وارداتی را همچنان برای مصرف کنندگان داشته باشند.

در هر صورت اکنون قیچی و اره باغبانی از ابزاری است که به سادگی می تواند در ایران تولید گردد. تنوع مدل و بسته بندی و کیفیت هم داریم. در نتیجه می توان برای کشور های همسایه به عنوان مرکزی برای تأمین این ابزار هم شناخته شویم.

اصل صادرات به جای واردات در چرخه اقتصادی و  ارز آوری بسیار مهم می شود. خوشبختانه با فعالیت تجار در این عرضه به سادگی می توانیم رونق اقتصادی خوبی در کشور ایجاد کنیم.

قیچی شاخه زن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 5 =