خرید قیچی باغبانی بهکو به قیمت روز

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید قیچی باغبانی بهکو به قیمت روز
31

خرید قیچی باغبانی بهکو به قیمت روز میتواند به عنوان یکی از خرید های کلی هر ابزار فروشی باشد. در این برند تنوع مدل خوبی هم وجود دارد. با این وجود وارداتی از تایوانی است و ثبات قیمت چندانی ندارد.

یکی از دلایلی که برای خرید قیچی اقدامی کنید این است که ممکن است برای هرس شاخه های درخت در خانه و یا ویلای تان و یا بریدن چند برگ از گلدان خانه تان نیاز داشته باشید. اما وقتی کار برای هرس حرفه ای در باغ و گلخانه مد نظر باشد موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد شد

زیرا در وسعت زیاد  و در باغداری حرفه ای نیاز است تا هرس درختان با برنامه و به صورت تخصصی انجام شود. حتی باغبان های قدیمی هم هستند که به صورت تجربی می دانند هرس کاری، کار ساده ای نیست. در حجم محصول درخت و کیفیت آن اثر دارد.

در نظر داشته باشید که قیچی باغبانی تنوع مدل و مارک دارد. در بازار اگر قرار باشد برند های مرغوب اروپایی را خریداری نکنید، در مرحله بعدی دنبال برند های کره ای و تایوانی خواهید رفت. هر چند این روز ها در سال ۱۴۰۳ برخی کارخانه های ایرانی، تولید قیچی هم دارند.

اما خب نیاز به تبلیغات و آشنا شدن مردم با کیفیت آن ها زیاد است. در انواع تایوانی بازار مدت ها است آن ها را عرضه می کند و امتحان کیفیت خود را پس داده اند.

خرید قیچی باغبانی بهکو که مارکی تایوانی است به دلیل داشتن واردکننده رسمی احتمالاً کار ساده ای است. چون برند های تایوانی دیگر هم واردات  رسمی ندارند و هم محدود وارد می شوند. همچنین در کیفیت باید بدانید که تیغه این مارک ها sk5  ژاپن است که استاندارد بین المللی بالایی دارد. چیزی که حتی برای برند های اروپایی هم استفاده می شود.

خرید قیچی میوه چینی

نمایندگی قیچی باغبانی بهکو در ایران

خب نمایندگی قیچی باغبانی بهکو در ایران علاوه بر قیچی های هرس ، انواع میوه چین، دسته بلند و اره هم عرضه می کند. همچنین بیلچه و یا چاقوی پیوند هم در این برند تولید و عرضه می شود. طبیعی است که بر خلاف مارک های چینی اصلاً قیمت مناسبی نداشته باشند. اما نسبت به کیفیتشان بسیار خوش قیمت هستند.

همچنین در سال های اخیر که واردات کار سختی شده است، قطعات مورد نیاز برای تولید از تایوان وارد و با همان کیفیت در ایران بسته بندی می شوند.

به هر حال باید در نظر داشته باشید که خرید قیچی باغبانی بهکو با توجه به این که نمونه چینی اش از اصل به سادگی قابل تشخیص است، کار دشواری نیست. همچنین شناخت عموم کشاورزن از این برند می تواند کمک کند با وجود داشتن قیمت بالاتر از انواع چینی همچنان پر فروش باشد.

قیچی باغبانی بهکو تایوان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − دو =