خرید قیچی باغبانی شارژی با گارانتی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید قیچی باغبانی شارژی با گارانتی
519

خرید قیچی باغبانی شارژی با گارانتی این روز ها برای بسیاری از باغداران بهترین کار برای هرس شاخه های درختان شده است که به دلیل افزایش سرعت کار و راندمان می باشد. البته این نوع قیچی ها می توانند تک باتیر و دو باتری باشند.

اولین وسیله در هرس کردن شاخه های درختان این است که قیچی مناسبی استفاده کنیم.
هر چند زمان هرس کردن هم مهم می باشد.
اما باید بدانید که ابزار مناسب هم نیاز ضروری است.
زیرا در هرس کردن شاخه از درخت و گیاه جدا می شود و در این جدایی نباید به قسمت های باقی مانده آسیبی برسد.
ریش شدن پوست شاخه، ترمیم را به تعویق می اندازد و در نتیجه به جای این که در افزایش شادابی و باروری گیاه موثر باشد، سبب آسیب کلی به درخت می شود.
اما انواع قیچی باغبانی را داریم.

  • قیچی باغبانی هرس دستی
  • قیچی باغبانی شارژی
  • قیچی باغبانی بادی

این مطلب به منظور بررسی قیچی باغبانی شارژی است.

قیچی باغبانی شارژی چیست؟

قیچی باغبانی شارژی همان گونه که از نامش هم مشخص است، با شارژی شدن کار می کند.
مدت زمان شارژ کامل باتری این نوع قیچی باغبانی حدود ۸ ساعت می باشد. اما در عوض ۱۰ الی ۱۴ ساعت می توان مداوم با آن کار کرد.
از روی نشانگر شارژ، میزان شارژی که دارد را می توان بررسی نمود.

وزن آن به دلیل این که باتری را باید بر روی پشت حمل کرد سبک و در حدود ۱۷۰۰ گرم است.
خود قیچی هم ۹۱۰ گرم دارد، و بدنه آن از پلیمر با مقاومت بالا درست شده است.
با توجه به سیستم اتوماتیک اگر حدود ۲۰ دقیقه از آن استفاده نکنید، خود به خود خاموش می شود.
کابل رابط باتری و قیچی از انواع انعطاف پذیر است.
دهانه قیچی را با کمک نشانگر می توان در ۴ حالت تنظیم نمود.

البته این ها مشخصات عمومی اکثر قیچی های شارژی است. با این وجود در مارک هایی که امروزه در بازار مشاهده می کنید، قیچی ها اغلب چینی هستند و باتری ها تنها ۲ الی ۳ ساعت می توانند کارایی داشته باشند.

قیچی باغبانی شارژی

انواع قیچی باغبانی شارژی

اما در بازار انواع مارک های قیچی باغبانی شارژی کدامند؟ کدام برند ها و کشور ها این مدل قیچی را عرضه کرده اند؟

  • قیچی مارک cobra تولید ایتالیا
  • قیچی باغبانی شارژی اینفاکو فرانسه
  • قیچی های تایوانی چون SCA4
  • انواع قیچی شارژی برند چینی مانند قیچی شارزی ماکیتا

لازم به ذکر است که قیچی باغبانی شارژی برای باغات نهایتاً تا ۲ هکتار کارایی دارد و اگر حجم کاری بیش از این باشد پیشنهاد می شود انواع بادی را انتخاب نمایید.
برند های موجود در نمایندگی ها با گارانتی معتبر برای خدمات سرویس و تعمیر ارائه می گردند.

اما در حال حاضر(سال ۱۴۰۱)  برند های معتبر نام برده شده کمتر توزیع و پخش دارند. اغلب برند های چینی مشابه مثل هیتیل، دیوالت و … دارای گارانتی معتبر نیستند. با این حال کیفیت نسبی دارند.

برند های قدیمی تر بازار که چینی هستند مثل قیچی شارژی ماکیتا یکی از شرایط ویژه ای که دارند کیفیت مناسب و قیمت خوب شان است. این در حالی است که البته از نظر کیفی به پای محصولات درجه یک اروپا نمی رسند. زیرا در چین هم محصولات درجه یک و دو تولید می شود. این برند ها قیمت مناسب درجه کیفی خوبی دارند. اما به واقع به دلیل قیمت متناسب با سطح اقتصادی اکثریت مصرف کنندگان ایران وارد شده اند.  برای افراد حرفه ای البته کمتر پیشنهاد می شوند. بیشتر برای خود باغداران و گلخانه داران و کشاورزان است.

همچنین قطعاتی چون باتری که مهم ترین جز در قیچی شارژی است در بازار به راحتی یافت می شود. در نظر داشته باشید که تعمیر و سرویس این نوع قیچی ها عموماً کار ساده ای است. اما خب در شهر های کوچک ممکن است قطعات مورد نیاز پیدا نشود. خوشبختانه سایت های معتبر کار را برای شما ساده و دغدغه تان را کم می کنند.

یکی از دلایلی که برند هایی که نام برده شد در بازار عرضه ندارند قیمت بالایی است که دارند. این برند ها در ساال های گذشته بسیار گران بودند. مثلاً مدل تایوانی در زمانی که دلار هنوز ۲۰ هزار تومان هم نبود قیمتی حدود ۱۰ میلیون تومان داشت. اما کنون قطعاً وقتی دلار بیش از ۵۵ هزار تومان است قیمتش فضایی شده است.

فروش قیچی شارژی

قیمت قیچی شارژی در بازار

یکی از دغدغه های هر مصرف کننده و یا هر صاحب کسب و کاری این است که دنبال کالایی است که با داشتن کیفیت کافی دارای قیمت مناسبی هم باشد. شاید این یک رویا به نظر بیاید. اما تا حدودی در کشور هایی که اقتصاد منظم و به سامانی دارند، ممکن است. زیرا بیشتر از تغییر و نوسان قیمتی آنچه مهم می شود، کیفیت و مشتری پسندی است تا در بازار پر رقیب، رشد داشته باشند.

قیمت در ایران به دلیل ارز آزاد نوسانی و عدم ارزش پولی که داریم این همه افزایش دارد.در مورد قیچی باغبانی شارژی هم قیمت ها نباید این همه بالا باشد. به گونه ای که حتی برند های چینی بیش از ۳.۵ میلیون تومان گاهاً هستند. اگر دسته بلند تلسکوپی داشته باشد که این نرخ بیش از ۵.۵ میلیون تومان است.بدون تردید کیفیت یک برند اروپایی را هم نمی توان در انواع چینی دید.

بسیاری از افراد دنبال قیچی شارژی اینفاکو فرانسه هستند. خب این قیچی ها اصلاً در ایران دیگر یافت نمی شوند. پیدا هم بشود، قیمت سرسام آور دارد که با سطح اقتصادی ایران سازگار نیست. قیمت قیچی باغبانی در انواع شارژی اکنون در سال ۱۴۰۲ در انواع چینی از ۳.۵ میلیون تومان آغاز می شود. در حالی که انواع دستی حداقل ۱۲۰ هزار تومان برای مدل های چینی است. البته این نرخ ها برای همکارانی است که خرید تعداد دارند. شاید برای مصرف کننده ۱۵ درصد بیشتر باشد.

البته مدل های چینی مثل ماکیتا هم در بازار هست که قیمت خوبی دارند با این وجود طرح ماکیتا مدل ذغالی و باتری براش لس دارد که نوع براش لس با کیفیت بهتر قیمت بالاتری را دارا است هر چند نوع ذغالی دارای تیغه یدکی اضافی هم هست. در حال حاضر قیچی شارژی ماکیتا جزو قیچی شارژی ارزان و البته خوش ساخت است که توانسته کشاورزان را راضی نگه دارد. البته این مارک قیچی شارژی دسته بلند نیست.

خرید قیچی شارژی توسط اکثر باغداران روق گرفته و به راحتی کار با آن پی برده اند. برای همین تنوع مدل های موجود در بازار بیشتر از برند های چینی زیاد شده است. اکثر این برند ها هم کیفیت معمولی دارند. با این وجود قیمت قیچی شارژی چینی برای مصرف کننده اکنون که سال ۱۴۰۲ به پایان رسیده در برند های چینی کمتر از ۳.۵ میلیون تومان نیست. توجه داشته باشید که خرید قیچی شارژی فقط برای هرس شاخه های معمولی است. که البته سرعت کار را بالا می برد.

اگر شاخه ضخیم دارید بهتر است قیچی های بادی استفاده کنید. که البته بسیار گران تر است.

قیچی های شارژی دسته بلند هم هر چند کمتر در بازار پیدا می شوند، اما برای هرس شاخه های بلند بسیار پر متقاضی و کار گشا هستند.

بد نیست بدانید که خرید قیچی شارژی بیشتر به این دلیل رسم شد که قیچی های هرس دستی حتی در انواع برند های معتبر اروپایی در کار هرس سنگین خسته کننده می شدند و خب سرعت کار را کم می کردند. اما هنوز هم بخش اعظمی از هرس کاران این نوع ابزار را ندارند. شاید دلیل اصلی اش قیمت های آن باشد. البته کیفیت برند های موجود هم هنوز بازار پسندی لازم را ندارند. ولی با توجه به قیمت شان خوب عملکرده و یکبار مصرف نیستند.

 

آیا در بازار قیچی باغبانی شارژی آلمانی هم وجود دارد؟

شاید از جمله نیاز هایی که بازار ادوات کشاورزی و به ویژه ابزار به روز دنیا، در حال حاضر دارد، این باشد که چیری فراتر از برند های چینی را بتوان خریداری کرد.

در سال های گذشته به دلیل این که قیچی شارژی آلمانی با برند بوش در بازار پیدا می شد، به دلیل نوع طراحی بسیار مورد توجه بود.زیرا یکی از دلایلی که این نوع قیچی های شارژی کارآمد بودند، این بود که دقیقاً طراحی نزدیک به قیچی های دستی داشتند. باتری قلمی کوچکی در دسته آن ها جا سازی می شد و به سادگی برای هرس استفاده می شدند. اما نکته مهم این جا بود که قیچی های بوش دیگر اصل آلمانی ندارند. مدل های چینی آن در بازار زیاد شد. که کیفیت انواع اصل را ندارد. اما خب بسیاری ارزان تر از انواع اصل است.

البته بد نیست بدانید که قیچی باغبانی شارژی آلمانی به دلیل نوع طراحی اش بیشتر برای هرس درختانی چون انگور استفاده می شود. شاخه های نه چندان ضخیم و البته تازه را می راحتی می تواند هرس کند.

قیچی شارژی باغبانی

بهترین قیچی باغبانی شارژی چند است؟

شاید بین این همه مارک و برند دچار تردید شوید که بهترین قیچی باغبانی شارژی برای شما کدام یکی است؟ فارق از این که برند های موجود همگی یا اکثراً چینی هستند، باید دید آیا برای شما بهترین کار خرید قیچی باغبانی شارژی است؟ نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که هرگز از قیچی باغبانی چه دستی و چه شارژی انتظار برش بیش از ۲.۵ سانت یا حداکثر ۳ سانتی متر را نداشته باشید.

اگر شاخه های کلفت تری دارید حتماً اره استفاده کنید. این در حالی است که اره شارزی هم در بازار هست. اره های کوچکی که تیغه های ده سانتی دارند. سبک و قابل حمل و کم صدا که می توانید شاخه های ۵ الی ۱۰ سانت را با آن ها هرس کنید.

پس در نظر داشته باشید که کاربری که انتظار دارید چیست؟ چون این گونه شرایط برای استفاده از دستگاه بهتر محیا می شود.

بهترین قیچی های شارژی که در جهان هستند، شاید به ایران وارد نشوند. اما مدل های چینی می توانند به سادگی برای شما کار کنند. برخی مثل ماکیتا حدود ۳.۵ قیمت دارند. برخی مثل روستک کره حدود ۷.۵ میلیون تومان هستند.

یکی از مشخصاتی که باید برای خرید قیچی باغبانی شارژی در نظر داشت وزن قیچی با باتری است. زیرا کار هرس طولانی و مستمر است و باید کاربر در استفاده از قیچی راحت باشد. هر چقدر وزن بیشتر باشد، امکان خستگی زودهنگام آن هم بیشتر است. در نتیجه بهترین مدل ها انواع باتری قوی با وزن کم هستند. با این وجود باید به لحاظ فنی هم کارآمد باشند. یکی از بهترین گزینه ها در این زمینه قیچی شارژی اوساکا است که باتری بزرگی دارد و وزنش با باتری حدود ۱۲۰۰ گرم است.

مارک های ایتالیایی که کمتر کسی سراغ شان می رود هم بالای ۱۵ میلیون تومان اکنون قیمت دارند.

 

فروش قیچی باغبانی شارژی دسته تلسکوپی

یکی از انواع مدل قیچی باغبانی شارژی انواع با دسته تلسکوپی بلند می باشد که معمولاً این دسته تا ۳ متر باز شده و در حالت بسته ۱.۵ متر می باشد.

قیچی باغبانی شارژی دسته تلسکوپی در برخی مدل ها در حالت بدون دسته هم قابلیت کارکردن دارد. به عبارتی این مدل قیچی شارژی می تواند هم شاخه زنی و هرس شاخه های پائین و هم شاخه زنی شاخه های بلند را برای شما آسان کند.

اما خب اگر دسته خراب شود این مدل ها ممکن است دیگر قابل تعمیر نداشته نباشند. و فقط در حالت کوچک و بدون دسته بتوانید از آن استفاده کنید. در نتیجه باید مارک هایی را تهیه کنید که حداقل قابل تعمیر و سرویس باشند. در ایران برند های چینی کمی با دسته بلند عرضه شده اند. فروش قیچی شارژی با دسته بلند در برند ایتالیایی با قیمت بالایی میسر است که خب حداقل خدمات پس از فروش هم دارد.

علاوه بر قیچی شارژی می توانید اره شارژی هم داشته باشید تا شاخه های قطور تر از ۳ سانت را با آن هرس کنید. اما اره شارژی دیگر دسته بلند ندارد.

قیچی شارژی چینی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − هفت =