خرید چمن زن آینهل کوچک به صورت اینترنتی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید چمن زن آینهل کوچک به صورت اینترنتی
414

خرید چمن زن آینهل کوچک به صورت اینترنتی مانند سایر برند هایی که این نوع دستگاه را دارند انجام میشود.فقط کافی است مدل مناسب خود را انتخاب کنید.
دستگاه چمن زن یک ماشین کوچک و پر کاربرد است که می تواند در هر ارتفاعی که تنظیم می کنید، چمن ها را کوتاه کند. این کوتاه کردن چمن ها اگر به موقع انجام شود، سبب می شود تا سر سبزی فضای سبز شما حتی وقتی یک باغچه کوچک است، به خوبی حفظ گردد.
اما چه ماشین چمن زنی خریداری کنیم؟ آیا خرید چمن زن با بهترین کیفیت می تواند،از هر مرکزی انجام شود؟

چمن زن اینهل

خرید چمن زن آینهل کوچک در انواع موتوری

این که چه ماشین چمن زنی را خریداری کنید، بسیار وابسته به بودجه، میزان کار، و وسعت زمین چمن شما دارد.
اما مارک های متعددی در بازار وجود دارند. اما همه مرک ها در سراسر کشور در دسترس نیستند. مثلاً مارک آینهل یکی از انواع برند های معتبر است که خوشبختانه در اکثر شهر های کشور هم وجود دارد.
خرید چمن زن آینهل کوچک و موتوری از انواع زیر در مراکز معتبر میسر خواهد بود.

  • چمن زن برقی آینهل مدل GE-EM 1536 HWM که با بدنه قرمز رنگ در چین تحت لیسانس آلمان تولید شده است. مزیت این مدل دارا بودن سیستم تاشو سریع است. قطر چرخ های جلوی ۱۴٫۵ سانت و قطر چرخ عقب ۲۲ سانت است که در حفظ تعادل بهتر به دستگاه کمک می کند.
  • چمن زن برقی آینهل مدل GE-EM 1843 HWM هم مدل چمن زن کوچک دیگری از مارک آینهل می باشد. این مدل قدرت موتور ۱۸۰۰ واتی دارد.

چمن زن آینهل در انواع بنزینی هم تولید و روانه بازار جهانی شده اند. در نتیجه می توان گفت که تنوع مدل خوبی برای اغلب کاربران و زمین های کوچک تا متوسط دارد.
مثلاً مدل چمن زن بنزینی ۶ اسب بخار آینهل دارای عرض برش ۵۴ سانتی است و ۳۹ کیلو وزن دارد.

خرید چمن زن آینهل کوچک برای کابرد های خانگی و ویلا ها در فضا های کمتر از ۵۰۰ متر مربع و برای فضاهای بزرگ و متوسط از نوع بنزینی باید باشد. در نتیجه می توانید با بیشترین راندمان از این نوع دستگاه استفاده کنید. همچنین این برند همچنان دارای خدمات پس از فروش در فروشگاه های معتبر می باشد. اگرچه برندی چینی است، اما کیفیت قابل قبولی داشته است.

چمن زن آینهل برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 4 =