خرید کولتیواتور ارزان قیمت با تخفیف

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید کولتیواتور ارزان قیمت با تخفیف
170

خرید کولتیواتور ارزان قیمت با تخفیف در ادوات کشاورزی آرتان می تواند، برای کشاورزان و نیز توزیع کنندگان ادوات کشاورزی نشان دهنده سود کافی در فصل فروش باشد. این دستگاه همیشه کارایی لازم را داشته است.

کولتیواتور که اغلب کشاورزان با نام تیلر شخم زنی آن را می شناسند، دستگاهی است که برای کارهای باغ بسیار مناسب و کارآمد است. در حقیقت کارهایی که کشاورزان سنتی با گاو آهن به سختی و در زمان زیاد انجام می دادند، اکنون به سرعت و با سادگی بیشتر با این دستگاه ها انجام می شود.

کولتیواتور ارزان قیمت یعنی خرید دستگاهی که کیفیت لازم را داشته باشد. در عین حال دارای کارایی لازم جهت امور باغ مثل شخم زنی، حمل بار و حتی امکان سم پاشی هم باشد.

در بخش بعدی در مورد لیست قیمت ابزار و ادواتی مثل کولتیواتور بیشتر صحبت می کنیم. اما در این بخش دنبال این موضوع هستیم که با دستگاه تیلر بیشتر آشنا شویم.
تیلر ها در انواع دیزلی حداقل ۵ اسب و حداکثر ۱۲اسب قدرت دارند.

در این دستگاه ها، مدل های ۵ اسب برای کار های سبک و متوسط استفاده می شود. ابعاد کمی دارد و وزن آن هم سبک است.
مدل های ۷ اسب بیشترین متقاضی را برای کشاورزانی دارد که مساحت متوسط و زیاد دارند. تا هم در مزرعه خود و هم در زمین های دوستان و دیگران بتوانند با دستگاه کار کنند.
مدل های ۱۰ و۱۲ اسب بسیار بزرگ و البته سنگین هستند.

این مدل ها عرض کاری زیاد تری هم دارند.
در نتیجه باید زمین های بزرگ را با آن ها شخم زنی کرد. در عین حال باید بگویم که همه مدل ها شخم زنی را تا عمق نهایت ۳۰ سانت انجام می دهند. شخم عمیق نیاز به تراکتور و گاو آهن دارد.

خرید اینترنتی انواع کولتیواتور

لیست قیمت تیلر شخم زنی به روز

خب همان طور که گفته شد در این بخش لیست قیمت انواع شخم زن را بررسی می کنیم. کولتیواتور ارزان قیمت مدل های بنزینی و دیزلی ۵ اسب هستند.
سایر مدل ها در هر مارکی قیمتی بیشتر دارد.
البته برند های مختلفی در بازار وجود دارد که برخی تقریباً شناخته شده اند و برخی هم تازه وارد بازار شده اند.
مهم است که دستگاهی که خریداری می کنید، دارای بازار پسندی و شناخت در بازار باشد. یعنی چند نفری نامش را شنیده باشند.
یا این که قطعات یدکی اش در بازار باشد.

برند هایی که گاهاً در بازار جدید هستند تا زمانی که خریداران و مصرف کنندگان نظرات خود را نگویند نمی توان رسماً اعلام کرد که کیفتش چگونه است.
در همین راستا برند های تیلر مثل کاما، شاخص، مورایکو، اگرو و دیانا بییشتر در فروشگاه ها عرضه شده اند.

قیمت کاما و دیانا بسیار بالاتر از مدل های دیگر است. این در حالی است که خوشبختانه می توان کیفیت نسبی بهتری را در این دو مارک مشاهده کرد.
خرید کولتیواتور ارزان قیمت تنها زمانی ارزش دارد که شما یک مارک باکیفیت را با قیمت بهتر نسبت سایر عرضه کنندگان تهیه کنید.

فروش کولتیواتور کشاورزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 6 =