خرید کولتیواتور قسطی با شرایط استثنایی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید کولتیواتور قسطی با شرایط استثنایی
30

خرید کولتیواتور قسطی با شرایط استثنایی در بازار کنونی که در حال رکود و تورم هستیم کمتر از گذشته شده است. اما خوشختانه برخی شرایط در بازه های زمانی خاص محیا می باشد.

این که کالایی را اقساطی بخریم کار ساده ای به نظر می رسد. البته در گذشته حتی بدون داشتن چک هم می شد مرحله ای پرداخت ها را انجام داد. اکنون با آمدن چک صیادی و البته برخی قوانین درست در این زمینه قسطی خرید کردن کمی معتبرتر شده است. همچنین برخی از شرکت ها و موسسات هستند که وام می دهند. با هر مبلغی که نیاز داشته باشید.

مشتری ها زمانی که چک ها را ثبت می کنند ظرف مدت ۴۸ ساعت فروشنده می تواند پول خود را دریافت کند. پس از آن اقساط را به بانک می دهد. ضامن هم نمی خواهد.

اما هنوز تعداد کمی از فروشگاه ها به این روش مجهز شده اند. در هر صورت خرید با چک های صیادی هم کار ساده ای است.

خرید کولتیواتور قسطی آن هم با قیمت هایی که اکنون در بازار هست موضوع عجیبی نیست. اما قیمت خرید قسطی با نقد فرق هایی دارد که خب به دلیل نوسان های قیمت در بازار ارز و قیمت های روز ابزار هستند.

تیلر کولتیواتور کوچک

 

فروش انواع کولتیواتور کشاورزی

خب فروش کولتیواتور در این مرکز از برند های معتبر و شناخته شده مثل کاما و یا اگرو و حتی برند هایی که تازه وارد بازار شده اند انجام می شود. همچنین روش فروش در اغلب موارد نقدی است و افراد می توانند خرید عمده و تکی خود را با یک قیمت رقابتی داشته باشند.

 

با این وجود فروش قسطی هم در حال برنامه ریزی می باشد. اما تنوع مدل ، تنوع مارک و کیفیت سبب می شود تا برای خرید زیاد کارتان سخت نباشد. زیرا می توانید هر برند و مدلی را که می خواهید در زمانی کوتاه و بدون واسطه تهیه کنید.

همچنین به روز بودن قیمت ها برای همکارانی که در کار توزیع در مناطق خود هستند سبب می شود تا قیمت های بازار به راحتی در دسترس داشته باشند و در معاملات خود متضرر نشوند.

در هر صورت خرید کولتیواتور قسطی معمولاً با توجه به قیمت بیش از ۱۶ میلیون تومان در برخی دیگر از مراکز انجام می شود. که خب قیمت هایشان را نمی توانید با قیمت ارائه مستقیم مقایسه کنید.

همچنین تولید کنندگان ایرانی هم با توجه به تولید انبوه خود می توانند در خرید عمده چکی کار کنند. اما اقساطی برای عمده خریدن و تکی کاری است که تولیدی ها و وارد کنندگان نمی کنند.

کولتیواتور استارتی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + سیزده =