راهنمای خرید کولتیواتور با قیمت ویژه

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

راهنمای خرید کولتیواتور با قیمت ویژه
200

راهنمای خرید کولتیواتور با قیمت ویژه در فروشگاه های معتبر و توسط فروشندگانی که تجربه کافی جهت عرضه این مدل ها دارند ارائه می گردد. به همین منظور برای خرید هوشمندانه بهتر است ابتدا مشورت کنید.

یکی از دلایلی که شاید شما دستگاهی مانند تیلر را خریداری می کنید این است که می خواهید کار شخم زنی و آماده سازی زمین باغ هر ساله راحت تر و با کیفیت بهتر انجام شود. اگر زمین باغ و یا مزرعه تازه در حال راه اندازی است، بهتر است دنبال شخم زنی عمیق خاک با کمک تراکتور باشید تا ابتدا ریشه ها و سنگلاخ ها را از زمین خارج کنید.اما در مراحل بعدی قطعاً به کولتیواتور نیاز خواهید داشت.

راهنمای خرید کولتیواتور به شما کمک میکند تا پارامتر های مهم در انتخاب مدل مناسب تیلر را در نظر بگیرید.
شاید برای شما بودجه تان جهت خرید در اولویت باشد. اما اگر بهتر فکر کنید، بودجه در مراحل بعدی اهمیت می یابد.
سوال اول قبل از خرید کولتیواتور این است که وسعت کاری شما چقدر است؟

در راهنمای خرید کولتیواتور می گوید اگر زمین شما چند هزار متر است، یعنی کمتر از هکتار می توانید تیلر بنزینی خرید کنید.
اما زمین زیاد چند هکتاری یا با خاک سفت نیازمند تیلر های دیزلی است.
کولتیواتور ها در انواع دیزلی بزرگ تر و البته پر قدرت تر هستند. برای همین می توانید برای کارهای سنگین از انواع ۷ تا ۱۲ اسب آن استفاده کنید.

اما قیمت ها در انواع بنزینی ارزان تر از انواع دیزلی است. با این وجود بهترین کار انتخاب مدل متناسب با نیاز است هر چند مجبور به پرداخت بیشتر شوید.

تیلر کولتیواتور بنزینی

 

خرید تیلر اقساطی در انواع مختلف

در راهنمای خرید کولتیواتور شاید قیمت روز در هر مدل هم اعلام شود. اما مهم این است که شما می توانید خرید را با قیمت اعلام شده به صورت نقدی انجام دهید؟ شاید در نظر داشتید انواع بنزینی را خریداری کنید و اکنون با مشورت با مشاوران فروش به این نتیجه رسیده اید که انواع دیزلی مناسب تر هستند.

اما پول کافی جهت خرید مدل دیزلی مناسب پیشنهادی یا مارک معتبر را ندارید در این مرحله برخی فروشگاه ها از خرید اقساطی نام می برند.
خرید اقساطی می تواند در قالب چند فقره چک باشد. که به صورت توافقی بین خریدار و فروشنده طی چند ماه بازپرداخت انجام می شود.
البته قطعاً در اقساط چند ماهه قیمت نقد و چک با هم فرق دارد. اما دارای مزیت هایی است.

اول خریدار می تواند مدل مد نظر و مناسب خود را بخرد.
دوم از نظر مالی فشار کمتری روی خریدار است.
اما لازم است بدانید در شرایط نوسانی و افزایش قیمت های دلار اساساً قیمت ها ثبات ندارند و در نتیجه قیمت ها به روز و کمتر به صورت چکی و اقساطی است. زیرا فروشنده به دلیل افزایش قیمت ها می گوید پس از فروش قسطی نمی تواند همان کالا را بخرد و سودش از بین می رود.

انواع کولتیواتور دیزلی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =