سمپاش لانسی موتوری با قیمت باورنکردنی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

سمپاش لانسی موتوری با قیمت باورنکردنی
262

سمپاش لانسی موتوری با قیمت باورنکردنی در بازار امروز عرضه می شود که می تواند به کشاورزان کمک کند تا کالاهای مد نظر خود را خریداری کنند.
یکی از انواع سمپاش موتوری، نمونه های لانسی است.

سمپاش لانسی موتوری که در بخش بعدی مشخصات فنی و مهم آن را بررسی میکنیم، از انواع وارداتی و همگی چینی هستند.
در مورد کاربرد این نوع سم پاش ها باید بگوییم که سمپاش های بسیار کارآمد در ضد عفونی و محلول پاشی باغ هستند. البته شاید مارک های مختلفی از آن در بازار وجود داشته باشد، ولی یکی از موارد که در زمان خرید می توان به آن اشاره کرد، سمپاش دو زمانه یا چهار زمانه بودن است.

اگر از برخی فروشنده ها بپرسید فرق این مورد در این نوع ادوات چیست،اطلاعات چندانی به شما نمی دهند. فقط می گویند که بنزین و روغن در انواع چهار زمانه جداگانه است. خب این موضوع آیا مزیتی هم دارد؟

باید بگوییم که مزیت اصلی این مورد این است که دستگاه دیرتر خراب می شود.

طول عمر بیشتر و خرابی کمتر از مزایای اصلی است. اما اگر خراب شود، اساساً مقدار بیشتری هزینه و زمان برای تعمیر باید صرف کنید.
میزان سر و صدا و دود زایی در انواع ۴ زمانه هم کمتر است.
در حقیقت مزیت های زیست محیطی بیشتری دارد.

سمپاش خرطومی سولو

مشخصات فنی سمپاش موتوری لانسی

مشخصات فنی سمپاش موتوری لانسی چیست؟ اولین مورد داشتن مخزنی با ظرفیت ۲۰ الی ۲۵ لیتر است. این یعنی شما در هر بار سم پاشی چه میزان محلول را می توانید در دستگاه بریزید.
مورد دوم ، سمپاش موتوری لانسی دارای لانس بلند یا ۶۰ سانتی است که می تواند مه پاش و یا تیز پاش باشد.
از دیگر مشخصات سمپاش لانسی موتوری باید به میزان مصرف کم بنزین و روغن آن اشاره کرد.

این دستگاه می تواند گزینه مهمی در انتخاب دستگاه های مد نظر شما باشد. زیرا کشاورزان تا حدودی دارای سهمیه بنزین کشاورزی هستند. در نتیجه می توانند در خرید ادوات مورد نیاز مثل انواع سمپاش حتی دستگاه هایی مانند کولتیواتور و شخم زنی از این امتیاز برای کاهش هزینه های خود استفاده کنید.
سمپاش لانسی موتوری قابل حمل بر دوش کاربر است. یعنی دارای دو عدد کمربند است که باید آن را بر روی کمر خود حمل کنید. اما مشکل اصلی این جا است که این گونه شما باید وزنی بیش از ۱۰ کیلو را حین کار حمل کنید.

حمل کردن طولانی مدت سبب آسیب به اندام های کشاورزان می شود. در نتیجه بد نیست برای کارهای زیاد از انواع فرغونی و یا زنبه ای استفاده کنید.

سمپاش لانسی گرین ایکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =