عرضه باورنکردنی انواع چمن زن برقی تاپ گاردن

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

عرضه باورنکردنی انواع چمن زن برقی تاپ گاردن
427

عرضه انواع چمن زن برقی تاپ گاردن با قیمت و کارایی باور نکردنی در این مرکز ممکن است. این برند دارای تنوع مدل برقی و موتوری است. با این وجود بد نیست مدل های مختلف و کاربری های آن ها را  در این مارک  بشناسید.
شاید این روز ها در بازار تنوع مدل و مارک برای هر ابزاری وجود داشته باشد. دستگاه چمن زن از این قاعده هم مستثناً نیست. اما وقتی با برخی مشخصات، کیفیت و قیمت های مراکز معتبر مواجه می شوند، و شرایط باورنکردنی فروش آن ها را می بینید، ممکن است، با توجه به جو کلی بازار کشور در سال ۹۷ حیرت زده شوید.

با این حال هر چه در خرید هوشمندانه تر عمل کنید، به سود شما خواهد بود.
یکی از برند هایی که عرضه مناسبی در کل فروشگاه های ابزار فروشی کشور دارد، تاپ گاردن می باشد.
بد نیست بدانید تاپ گاردن یک مارک چینی است که البته تحت نظارت کمپانی های آلمانی تولید و به فروش می رسد. پس کیفیت خود را مدیون نظارت همین شرکت های آلمانی می باشد.

انواع چمن زن برقی تاپ گاردن

در این قسمت انواع چمن زن برقی تاپ گاردن نام برده می شود. تاپ گاردن هم مانند هر برند معتبری دارای انواع مدل از دستگاه چمن زن هم در انواع بنزینی و هم برقی است.
این مدل ها عموماً در قدرت موتور، عرض برش و حجم سبد جمع کردن چمن مشخصات متفاوتی دارند که متناسب با نیاز عمومی طراحی شده اند.

  • چمن زن برقی تاپ گاردن مدل ELM-400 دارای بدنه پلاستیکی است.
  • چمن زن برقی تاپ گاردن مدل ELM-320 که سرعت در حالت آزاد این مدل ۲۸۰۰ دور در دقیقه می باشد.

بدنه اغلب ماشین های چمن زن که با برق کار می کنند، از جنس پلاستیک تولید می شود و همین امر سبب می شود تا هم مقاومت نسبی داشته باشند و هم این که وزن کلی دستگاه کمتر باشد.

چمن زن تاپ گاردن خانگی

چرا باید چمن زن برقی انتخاب کنیم؟

اما حتماً میدانید که در بازار انواع چمن زن وجود دارد که شامل دسته های زیر می شود.

  • چمن زن تراکتوری
  • چمن زن برقی
  • چمن زن بنزینی و یا همان موتوری
  • چمن زن دستی
  • ربات چمن زن

خب سوالی که حتماً از خود خواهید پرسید این است که چمن زن برقی چه موقع گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.
مزیت مهم و اساسی این نوع دستگاه های فضای سبز که با برق شهر کار می کنند و ولتاژ ۲۲۰ ولت و فرکانس ۵۰ هرتز برای آن ها مناسب است، سبکی و کمی صدا می باشد.

درست است که حضور در فضای سبز خود به خود به آرامش شما کمک می کند. اما یک دستگاه پر صدا ممکن است روی اعصاب شما اثر بگذارد.
یا در جایی هستید که افراد بیمار و یا مسن هستند، و صدا نباید باشد. این مدل چمن زن های برقی بهترین انواع دستگاه چمن زن خواهند بود.
یک چمن زن برقی می تواند تا توان ۲۰۰۰ وات تولید شده باشد. نمونه های با توان بیشتر حتماً گزینه های بهتری برای زمین های بزرگ تر و یا متوسط هستند.

چمن زن برقی تاپ گاردن و نیز مدل های بنزینی این برند دارای گارانتی مناسبی هستند که خدمات پس از فروش و نعمیر آن را برای مصرف کنندگان ساده تر می کند. ارسال این دستگاه با باربری به سراسر کشور میسر می باشد.

چمن زن تاپ گاردن موتوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − دو =