فروشگاه اره باغبانی به صورت اینترنتی و عمده

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروشگاه اره باغبانی به صورت اینترنتی و عمده
457

فروشگاه اره باغبانی به صورت اینترنتی و عمده یعنی ادوات کشاورزی آرتان اغلب برندهای معتبر مثل ارس و فیلکو را تکی هم عرضه ی کند. در انواع چینی و ایرانی فروش کارتنی است.
شاید سوال های متعددی برای هر فردی در زمان خرید کالاها و ابزارآلات باغبانی وجود داشته باشد. اما بحث برانگیزترین سوال ها و چالش ها برای خریداران عمده و جزئی از فروشگاه ها سوالاتی مرتبط با میزان کارایی و قیمت ها خواهد بود.
اره باغبانی دستی و یا موتوری کدام یک برای شما مناسب تر است؟
قیمت و نحوه خرید آن ها چگونه خواهد بود؟ آیا فروشگاه اره باغبانی را برای مصرف کننده هم علاوه بر فروشگاه ابزارآلات و مراکز پخش می فرستد؟

فروشگاه اره باغبانی به صورت عمده

در این مرکز اغلب فروش به صورت عمده است. منتها استثناهایی هم وجود دارد. مثلاً اگر اره باغبانی موتوری و یا شارژی بخواهید، در صورت وجود در انبار ارسال به کل کشور حتی به شکل تکی هم انجام می شود.
اما نه تنها در این مرکز که در اغلب فروشگاه های معتبر اره باغبانی دستی و لوازم باغبانی دستی زمانی که بُعد مسافتی خریدار زیاد باشد، تنها به شکل عمده امکان ارسال خواهد داشت.
در فروشگاه اره باغبانی، این ابزار با توجه به برند بسته بندی کارتنی در تعداد بیش از ۶ عدد دارد. برند های تایوانی تا ۶۰ یا حتی ۱۰۰ عددی هم بسته بندی می شوند.

البته مدل های خاص که قیمت بالاتری دارند هم تکی فروش دارند. در حقیقت فروش تکی به دلیل کرایه های ارسال زمانی انجام می شود که ارزش کالا به اندازه کافی متناسب با هزینه ها باشد.

اره بنزینی چینی

خرید اینترنتی اره باغبانی

اما روش خرید اینترنتی برای خریداران عمده و یا حتی مصرف کننده ها جذابیت های خاص خود را دارد. یک مشاوره رایگان برای این که شما بتوانید بهترین مدل را حتی در فروشگاه های شهر خود تهیه کنید، می تواند راندمان کاری ابزار را افزایش داده و هزینه های شما را در تعمیر، نگهداری و حتی تعویض کاهش دهد.
پیشنهاد مشاوران برای هرس شاخه های قطور اره باغبانی موتوری است.

این موتور می تواند برقی و یا بنزینی و با قدرت های متنوع باشد، که ابعاد کار شما با شاخه های قطور می تواند تعیین کننده این موضوع باشد. اما اره های دستی برای شاخه های نهایتاً ۵ سانتی شاید کارایی داشته باشند.
هرچند اره باغبانی دستی که هم اکنون تولید شده است، در الیاف چوب گیر نمی کند و زاویه درستی برای دندانه های آن تعریف شده است، اما قدرت بدنی زیادی برای کار با آن نیاز می باشد.
در خرید اینترنتی شما مدل های جدید انواع اره باغبانی را خواهید یافت و در قیمت و کیفیت آن ها را مقایسه خواهید کرد.

اره هرس دستی

انواع اره باغبانی دستی و موتوری

در فروشگاه اره باغبانی متنوع وجود دارد. شاید کمی خریداران مبتدی را دچار سردرگمی کند که مدل مناسب کدام است؟ یک مشاوره با افراد متخصص مشکل را حل خواهد کرد. اما انواع این اره ها کدامند؟

  • اره باغبانی دستی غلاف دار
  • اره باغبانی تاشو که ظریف و کوچک است و بیشتر برای مسافرت ها و بریدن شاخه های نازک به کار می رود. به دلیل تاشو بودن، فضای کمی را اشغال می کند.
  • اره باغبانی خم و صاف.

لازم به ذکر است که دسته این اره ها می تواند چوبی و یا pvc باشد.

  • اره باغبانی برقی
  • اره باغبانی بنزینی
  • اره باغبانی شارژی

انواع اره های برقی و بنزینی در مدل های شمشادزن هم طراحی شده اند که به راحتی شاخه های تازه را ببرند.همین مدل شمشاد زن علاوه بر نوع بنزینی می تواند شارژی و برقی هم داشته باشد.

 

قیمت انواع اره باغبانی برای فروش عمده

خب طبیعی است که برای حفظ منافع همکاران و مراکز پخش ابزارآلات باغبانی قیمت عمده انواع اره باغبانی دستی و موتوری در این مرکز با قیمت مصرف کننده متفاوت باشد.
قیمت ها همچنین به روز بر اساس تغییرات ارزی بازار و نیز برند متفاوت خواهد بود. در عین حال به دلیل نوسانی بودن بازار، قیمت نقدی اعلام می گردد.

فروشگاه اره باغبانی و ابزار دستی هرس در صورتی که توانایی عرضه برند های متنوع را داشته باشد، می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب یک ابزار خوب باشد. اما در نظر داشته باشید که روش خرید حضوری کمی کار را زمان بر می کند. در عین حال با خرید اینترنتی در زمان کوتاه مدل ها را بررسی و مقایسه می کنید. حتی در روز های تعطیلی هم این اقدام را می توانید انجام دهید.

اره موتوری زنجیری

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =