فروشگاه انواع اره باغبانی سامورایی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروشگاه انواع اره باغبانی سامورایی
452

فروشگاه انواع اره باغبانی سامورایی علاوه بر اره باغبانی دارای قیچی هرس از این مارک هم میباشد. اصل این برند ژاپنی است. اما به راحتی می توان مدل های مشابه چینی اش را هم خریداری کرد.
دیگر همه می دانند که اره باغبانی چیست. این ابزار دستی اصلاً چیز پیچیده ای نیست. اما در بازار انواع مدل و مارک خارجی از آن به فروش می رسد.
اره باغبانی هم مانند سایر ابزارآلات باغبانی دارای برند های مختلفی است که برخی مارک ها در کشور بیشتر معروف شده اند. اره باغبانی سامورایی از برند هایی است که با وجودی که در فروشگاه های معتبر وجود دارد، عموماً شهرت خود را مدیون کیفیت و کارایی بالایش می باشد.

بهترین اره باغبانی سامورایی

بهترین اره باغبانی سامورایی البته به شرطی که اصل باشد، مدل c-330-lh است که توسط کمپانی کانزاوای ژاپن تولید شده است.
این اره باغبانی دستی دارای غلاف بند دار است و تیغه آن دو طرفه است که از جنس فولاد می باشد. بر روی غلاف سیاه رنگ این مدل از اره باغبانی سامورایی دقیقاً نام samurai نوشته شده است.

مشخصات اره سامورایی اصلی چیست؟ در بازار هر کشوری و نه تنها ایران قطعاً کالاهای طرح و فیک که کپی  برداری از برند معروف و پر فروش است وجود دارد. شاید در پشت صحنه چنین تولیداتی این باشد که با سوء استفاده از برند های معروف یک کالای با کیفیت کم را خوب بفروشند. اما خوشبختانه در همه کشور های جهان قانون کپی رایت اعمال می شود و نمی توانند کلاغ را رنگ کنند و به جای بلبل بفروشند.

در هر صورت در ایران هم مشخص است که اره سامورایی ژاپنی اصلی است و یا کپی چینی و یا ایرانی. نوع بسته بندی و کیفیت ظاهری و نوشته های روی کارتن و تیغه و دسته می تواند گویای همه چیز باشد.

در هر صورت بهترین کار این است که برای خرید اره اصل سامورایی دنبال فروشگاه های معتبر باشید. اره ژاپنی اصل یا قیچی های ژاپنی کلاً ابزاری هستند که کیفیت بازار پسندی داشته اند. اما به هر حال قیمتشان در ایران با توجه به ارزش ریال مقابل دلار ارزان نیست.

با این وجود اغلب افراد حرفه ای دنبال خرید کالاهایی هستند که کیفیت خوب و قیمت متناسب داشته باشند. زیرا کمتر هزینه خرید ابزار و لوازم مورد نیازشان را می دهند. این در حالی است که این برند هم توسط تجار مختلف روانه بازار ایران می شود.

 

اره سامورایی چین

خرید انواع اره باغبانی خوب

خرید اره باغبانی خوب چگونه باید انجام شود و از کجا میسر است؟
خوب بودن اره باغبانی از چه مشخصاتی معین خواهد شد؟
اولین نکته در مورد اره باغبانی خوب هم مانند یک قیچی، خوش دستی آن می باشد. این که دسته اش چوبی باشد یا پلاستیکی بستگی به دوام دسته دارد. از طرف دیگر تیغه منعطف می تواند بیشتر عمر کند و راحت و نرم برش را در تنه و شاخه های خشک و تر انجام دهد.
خرید اره باغبانی از ابزارفروشی ها، فروشگاه های خدمات کشاورزی و گاهاً از فروشگاه های ابزار ساختمانی ممکن است. ولی خرید اینترنتی هم یکی از راه های مهم در خرید ابزار باغبانی دستی و حتی موتوری است، که خوشبختانه واردکننده ها و فروشگاه های اینترنتی زیادی هم در این مورد وجود دارند.

البته برای اجناسی که مشابه دارند باید از فروشگاه معتبر خرید انجام دهید. با این وجود اره باغبانی سامورایی چینی هم مشتریان زیادی در بازار دارد. برخی مدل های چینی کیفیتشان بهتر است.

اره باغبانی سامورایی

 

اره سامورایی چینی دسته چوبی

یکی از پر فروش ترین مدل های اره باغبانی که در بازار کل کشور هم در در دسترس است انواع چینی این مدل ها است. مدل چینی اره باغبانی دسته چوبی و دسته سبز پلاستیکی دارد.

در نتیجه برای افراد و توزیع کنندگانی که مشتری مصرف کننده کشاورز با سطح اقتصادی ضعیف دارند می تواند گزینه های های پر فروشی باشند.

اکنون در بسته های ۱۲ عددی با کارتن های ۶۰ عددی توزیع دارند. برای همکاران توزیع و پخش که دنبال خرید ابزار با تنوع بالا هستند گزینه خوبی است.

اره های ساموایی، غلاف دار هستند.

همچنین این اره ها دارای تیغه های مثلثی هستند که هم می توانید شاخه های تر و هم خشک را با کمک آن هرس کنید.

در مورد این نوع اره ها با توجه به امکان تأمین ورق، تولید اره سامورایی ایرانی غلاف دار و بدون غلاف در ایران هم میسر است.

خوشبختانه تیغه های بنفش و سفید باکیفیت و البته دسته های با مرغوبیت بهتر در این موارد در دسترس هستند. دسته های پلاستیکی یک تکه بوده و دوام بالایی دارند. دسته چوبی هم از جنس درخت چنار است که خوش دستی خاصی دارند.

 

لیست قیمت اره سامورایی اصل و طرح

در حال حاضر دریافت لیست قیمت کالاها از واردکنندگان ، بازرگانی ها و تولیدی ها بسیار کار ساده ای است. زیرا نوسان ها کم شده و در نتیجه ثبات قیمت، فروش سخت و خرید آسان تر شده است. با ثبات قیمت می توان بر روی مسائل مالی و برنامه های مالی بهتر سرمایه گذاری کرد.

لیست قیمت اره سامورایی اصل شامل اره سامورایی ۳۳ سانتی دسته و غلاف پلاستیکی و نیز مدل دسته چوبی با غلاف پلاستیکی می شود. این برند دو مدل از اره دستی دارد. قیمت دسته چوبی کمی گران تر از دسته پلاستیکی است. اما در نظر داشته باشید که در سال ۱۴۰۲ به ۷۳۰ الی ۷۵۰ هزار تومان برای همکار رسیده است.

اما برند های چینی متعددی، اره ساوورایی یا ساورای یا تات را مشابه با اره اصلی تولید کرده اند. حتی اسم را هم مشابه انتخاب کرده اند تا بازار را به نوعی فریب دهند. اره سامورایی طرح چینی زیاد در بازار هست و فروش عمده آن ها ۱۳۰ تا ۱۸۰ هزار تومان شده است. در حالی که در سال گذشته این مدل های طرح حدود ۷۰ هزار تومان بودند.

برای دریافت لیست قیمت و مدل های موجود از اره و قیچی باغبانی با واحد فروش ما می توانید در ارتباط باشید.

اره باغبانی ایرانی طرح سامورایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 1 =