فروشگاه انواع سمپاش با بهترین قیمت

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروشگاه انواع سمپاش با بهترین قیمت
49

فروشگاه انواع سمپاش با بهترین قیمت در کنار داشتن انواع مدل و مارک باید قیمت های بهتری نسبت به سایر فروشگاه هایی که دیده اید داشته باشد. برای همین می توانید با خیال راحت خرید خود را داشته باشید.

انواع سمپاش که در کشاورزی و باغبانی استفاده می شود از ۱ لیتری تا ۱۰۰۰ لیتری در بازار در دسترس هستند. هر چند برای سمپاش های بزرگ زراعی باید از طریق تولیدی ها اقدام کنید تا منطبق یا نیاز شما مدل های زراعی را تولید و به دست شما برسانند.

اما مدل های پر فروش تر و مصرفی تر را در اغلب فروشگاه ها می توان مشاهده نمود. با این وجود فروشگاه انواع سمپاش علاوه بر تنوع در مدل قطعاً در بازار هم قیمتی مختلف هم تنوع مارک دارد.

برای همین است که دیگر نیاز به مراجعه به فروشگاه های دیگر ندارید. فروشگاه انواع سمپاش در اغلب شهر های کشور مثل اصفهان، تهران و مشهد فعال است. برای همین هم دسترسی کافی به این نوع ادوات و ابزار دارید. حتی در سایت های اینترنتی و پیج های اینستاگرامی هم می توانید این نوع ادوات را به راحتی مشاهده و خریداری کنید.

با این وجود در برخی مناطق مارک و مدل خاصی بیشتر فروش دارد.

مثلاً انواع فرغونی و زنبه ای تقریباً همه جا در دسترس است.

اما انواع برقی زنبه ای و فرغونی به دلیل قیمت نامتعارف تر گاهاً سفارشی تأمین می شود.

سمپاش چرخدار

قیمت سمپاش برقی کوچک

خب قیمت سمپاش برقی کوچک یعنی سمپاش پرتابل شارژی، سمپاش پرتابل برقی و انواع سمپاش شارژی سمپاش فرغونی و زنبه ای برقی چقدر هستند؟

در خرید تکی ممکن است تفاوت هایی در قیمت های این مدل ها مشاهده کنید که البته در خرید عمده هم این فرق ها را دارند.

برای همین پیش از بررسی قیمت ها بد نیست سراغ مدل های و بررسی مشخصات فنی شان بروید.

هر مدل متناسب با حجم مشخصی از کاربری است. مثلاً سمپاش برقی پرتابل کم حجم و سبک بوده و یک موتور ۱ اسب بر روی آن سوار است. در حالی که سمپاش زنبه ای برقی بسیار سنگین و البته بیش از ۲ برابر نمونه پرتابل قیمت دارد.

در عین حال الکتروپمپ ۳ اسب و شیلگ ۵۰ یاردی دارا است.

البته که قدرت پاشش دو مدل با هم فرق دارد. باید دید شما نیاز به چه حجمی از پاشش و پوشش دارید.

در کنار این مدل ها انواع شارژی ۲۰ لیتری دوکاره و پرتابل هم هستند که می توانند در باغ استفاده شوند. نمونه پرتابل شارژی قدرت پاشش بسیار بالاتری از انواع ۲۰ لیتری شارژی دارد. برای سمپاش برقی نیاز به اتصال به برق است. اما انواع شارژی با باتری کار می کنند. پس جاهایی هم که برق ندارید کارتان را راه می اندازد.

 

پس علاوه بر قیمت باید مشخصات و کاربرد ها و محدودیت های مدل های مختلف هم توجه کرد.

قیمت سمپاش های پرتابل شارژی از ۲.۵ میلیون تومان و انواع برقی ۷.۵ میلیون تومان است. انواع سمپاش برقی کوچک ۲۰ لیتری کمتر از ۲ میلیون و ۲۰۰ برای مصرف کننده هستند. البته فعلاً در اواخر اردیبشهت ۱۴۰۳.

سمپاش خرطومی سولو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =