فروشگاه انواع قیچی باغبانی آلتونا

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروشگاه انواع قیچی باغبانی آلتونا
503

فروشگاه انواع قیچی باغبانی آلتونا با توجه به این که این مارک اسپانیایی دارای کیفیت جهانی است، انواع مدل از قیچی های هرس کوچک و بزرگ آن را عرضه می کند. این برند بر اساس تکنولوژی روز دنیا ساخته شده و جزو مارک های لاکچری اما پر فروش دنیا می باشد.

قیچی هرس باغبانی یکی از ابزار های پر کاربردی است که قطعاً حتی علاوه بر باغداران حرفه ای، افراد معمولی که در خانه چند گیاه کوچک هم دارند یکی انواع مدل های آن را دارا هستند.
هرچند کاربران اغلب دنبال این موضوع هستند که هزینه کم اما کیفیت بهتر از این ابزار را داشته باشند.اما برخی برند ها مثل آلتونا ارزش یک بار هزینه کردن را دارند.
از طرفی افراد حرفه ای عموماً دنبال قیچی هایی هستند که کار با آن ها راحت باشد.

برش را با سرعت زیاد بدون گیر کردن دندانه ها در شاخه و پوست شدن انجام دهد.
وقتی در دست می گیرند به راحتی جای گیرند و در هوای سرد و گرم دچار لغزش نشوند.

خب چنین محصولاتی با شاخصه های کیفی و عمری یعنی تولید شدن تیغه از فولاد و دسته های ارگونومی و محکم تنها از برند هایی مثل آلتونا و مانند آن در بازار و فروشگاه های ابزارآلات باغبانی وجود دارد. تیغه فولادی سبب می شود تا دوام کافی حین کار مداوم و طولانی داشته باشند . در نتیجه به راحتی نه کند می شوند و نه می شکنند.

قیچی میوه چین آلتونا

انواع قیچی باغبانی آلتونا اسپانیا

قیچی باغبانی آلتونا اسپانیا یک قیچی با عمر بالا است که البته دارای تنوع مدل در انواع قیچی باغبانی هرس کوچک و بزرگ می باشد.

  • قیچی باغبانی آلتونا J473 از انواع دسته بلند در این مارک است که بریا شاخه زنی شاخه ها یدور از دسترس از آن استفاده می شود.
  • قیچی باغبانی آلتونا اسپانیا ۷۴۱ با دسته نارنجی یکی از مشهورترین مدل های قیچی هرس آلتونا است که تیغه آن امکان تیز شدن دارند.
  • قیچی باغبانی آلتونا مدل Altuna J463 هم از انواع کوچک است که دسته ای سفید و نارنجی دارد. روکشی از تفلون دسته و تیغه از جنس کروم وانادیوم دارد.تیغه این مدل را می توان در صورت نیاز عوض نمود.
  • قیچی باغبانی آلتونا مدل Altuna 7000 این مدل هم دسته نارنجی رنگ داشته و البته برای هرس حرفه ای بسیار خوش دست و سبک می باشد.
  • قیچی باغبانی ۰۷۸۴ آلتونا که وزن ۲۶۵ گرمی داشته و دسته آن آلومینیوم فورج شده است.

 

البته برند آلتونا یکی از برند هایی که تنوع محصول زیاد دارد. با این وجود بیشتر ابزار هرس مثل اره و قیچی باغبانی آن در بازار ایران توانسته توزیع شود.

قیچی باغبانی 741 آلتونا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =