فروشگاه علف زن دوشی کنزاکس با قیمت ویژه

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروشگاه علف زن دوشی کنزاکس با قیمت ویژه
172

فروشگاه علف زن دوشی کنزاکس با قیمت ویژه در حال حاضر می تواند برای تمامی مشتریان خود در سراسر کشور ارسال داشته باشد. این برند چینی، ولی با کیفیت بالا است.

شاید در بازار ابزار و ادوات کشاورزی انواع و اقسام برند ها باشند، اما برخی برند ها دارای کیفیت بهتر هستند. برند کنزاکس مارکی است که هم چینی است و هم دارای کیفیت بالا نسبت به برند های متفرقه می باشد.

این مارک نمایندگی توزیع رسمی در کشور دارد و از نظر خدمات پس از فروش و قطعات و گارانتی هم تا حدودی انتظارات مصرف کنندگان را برطرف می کند.
مارک کنزاکس یک برند با قیمت بالا هم هست. که دلیل تفاوت قیمتش نسبت به برند های متفرقه هم کیفیت بهتر و برند سازی های است که دارد.

در مورد تنوع مدل از کنزاکس هم باید بگوییم که این برند هم انواع دوشی و هم پشتی و هم مدل های چرخ دار و هم انواع چند کاره از دستگاه علف زن را دارا است.

در نظر داشته باشید که علفتراش ها می توانند دو زمانه و یا چهار زمانه باشند. اما کنزاکس بیشتر انواع و زمانه را دارد. علاوه بر این دارای قطعات الحاقی مثل کولتیواتور برای علف زن هم هست.

این برند در ابزار دارای تنوع زیادی است، حتی انواع دستکش ها را هم دارد. برخی محصولات در این برند در کشورمان تولید می شود. اما کیفیت خوبی دارد. برای همین نسبت به نمونه های مشابه گران تر است.

علف زن چند کاره کنزاکس

قیمت انواع علف زن کنزاکس

خب در این بخش در مورد انواع علف زن کنزاکس و قیمت هم مدل مفصل تر صحبت می کنیم.
علف زن کنزاکس در نوع پشتی در اغلب فروشگاه های کشور برای مصرف کننده حدود ۸ میلیون تومان قیمت دارد.

انواع دوشی آن بین ۷ تا ۷.۵ قیمت زده شده است. البته شاید بگوییم که دلیل این اختلاف کیفیت متفاوت است. اما برند ها کیفیت قطعاتشان مشابه است. تنها میزان و نوع قطعاتی که در هر مدل استفاده می کنند با هم فرق دارد.
همین باعث تفاوت در قیمت می باشد.

اما این برند مدل سه کاره یعنی دارای الحاقی های اره و شمشاد زن هم هست. همچنین مدل چرخ دار کالسکه ای هم دارد.
این برند در این مدله هم نسبتاً قیمت بالایی دارد که تقریباً برای دریافت قیمت این ها باید با واحد فروش عرضه کنندگان تماس بگیرید.
به هر حال تعداد خرید و قمیت همکار برای این برند ها شامل تخفیف خواهد شد.

قیمت این برند هم سال گذشته در سال ۱۴۰۱ بسیار مناسب تر بود. اما به هر حال در مقایسه یک برند متفرقه چینی مثل توکیو یا سانی و سون دارای قیمت بالاتری است. به همان اندازه کیفیت هم فرق دارد.

علف زن دوشی بنزینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 8 =