فروشگاه عمده سمپاش دستی ارزان

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروشگاه عمده سمپاش دستی ارزان
264

فروشگاه عمده سمپاش دستی ارزان در شهر شما کجا است؟ آیا می توانید به عنوان یک مصرف کننده محصولات باکیفیت را در محل سکونت خود خریداری کنید؟

کیفیت شاید در برخی موارد اهمیت پیدا نکند. مثلاً ممکن است شما به شرکتی یا فروشگاهی بروید و تنها به خاطر ارزان تر بودن کالاها خرید را انجام دهید. از طرفی چون آن کالا مصرفی و یکبار مصرف است زیاد در مورد کیفیتش حساسیت به خرج ندهید.

اما در اکثر مواقع کیفیت در اولویت قرار دارد. در حققیت شاید در سال های گذشته در اغلب کالاها ما امکان انتخاب بهترین کیفیت را با استاندارد های اروپایی با قیمت مناسب داشتیم. اما در سال ۱۴۰۱ با کاهش ارزش پول ما کیفیت ها نازل شده و تورم ها سبب شده تا بسیاری از افراد در همه کالاها دنبال خرید محصولاتی باشند که ارزش هزینه کردن را داشته باشد. پس برای کالاهای کشاورزی هم همین گونه است.

سمپاش دستی ارزان اگرچه می تواند در لحظه اول شما را هیجان زده برای خرید کند. اما برای لحظات بعدی، قطعاً دنبال کیفیت نسبی هم خواهید بود. زیرا سم پاش دستگاهی است که در کشاورزی بسیار کارایی دارد.

حتی در زمستان که زمان پاشیدن محلول های ضد یخ زدگی و برخی آفت کش ها است.
در هر شهری ممکن است این دستگاه با مارک های مختلف عرضه شود. کمتر شهری هست که فروشگاه ادوات کشاورزی نداشته باشد.
مگر در روستاها و جاهایی که کمتر چنین فروشگاه هایی فعالیت دارند.
اما سمپاش دستی ارزان در ادوات کشاورزی آرتان چند است؟ در بخش بعدی همراه با ما باشید.

تولید سمپاش دستی

 

قیمت سمپاش دستی ایرانی عمده

قیمت سمپاش دستی ایرانی با انواع وارداتی که اساساً چینی است چقدر فرق دارد؟
در برخی از فروشگاه ها ما معدودی از مدل های سمپاش را داریم که تولید ایران هستند. در حقیقت غالباً مخزن که از مواد پلی اتیلنی است، تولید داخل است. اما برای قطعات اغلب از مدل های وارداتی استفاده می کنیم. انواع شیلنگ، لانس و دسته را از چین وارد و سپس در مونتاژ استفاده می کنند.
قیمت سمپاش دستی ایرانی هم در نتیجه باید مناسب تر از انواع چینی باشد.

همین طور هم هست. اما خب با بررسی برخی فاکتور ها باید دید کیفیت چگونه است. تولید کننده ایرانی اغلب به دنبال سود بیشتر است. این یعنی این که کیفیت را تا حد ممکن پایین می آورد تا بتواند ارزان تر بفروشد. اما خوشبختانه مردم ایران هوشمندانه خرید کردن را آموخته اند و پول را صرف کالایی می کنند که کیفیت لازم را داشته باشد.

سمپاش دستی ایرانی از برند های معتبر دارای قیمت های نزدیک به ۴۰۰ هزار تومان در خرید عمده می باشد.
این یعنی کیفیت مشابه انواع چینی مرغوب و قیمتی کمتر از آن ها که خود سبب استقبال در بازار ادوات کشاورزی می گردد.
سمپاش دستی ارزان را اغلب در فصل پائیز و زمستان می توان خرید که البته فصل فروش این ادوات نیست . در حقیقت خرید های خارج از فصل می تواند از نظر هزینه برای شما مقرون به صرفه تر باشد.

انواع سمپاش باغی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =