فروش انواع اره باغبانی بزرگ دستی ایرانی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش انواع اره باغبانی بزرگ دستی ایرانی
425

فروش انواع اره باغبانی بزرگ دستی ایرانی که با دسته چوبی و همچنین در انواع غلاف دار در سایز های مختلف انجام می شود، سبب شده تا شما بتوانید کیفت و قیمت مناسب از این ابزار هرس داشته باشید.
در بین لوازم و ابزارآلات باغبانی دستی، می توان اره را هم یکی دیگر از مصرفی ترین لوازمی دانست که طراحی ساده ای دارد. اره باغبانی دستی یک تیغه و یک دسته دارد. اما خب هم اکنون با پیشرفت های انجام شده، برای این محصول هم یک سری تغییرات ایجاد شده است.

مثلاً اگر در گذشته اره باغبانی در اندازه بزرگ را برای شاخه استفاده می کردید، گیر کردن تیغه در الیاف درخت، هم کار شما را سخت می کرد و هم مدت زمان کار را بالا می برد.
گاهی هم خستگی و آسیب دیدگی ایجاد می شد. این آسیب یا به درخت به دلیل پوست شدن شاخه ایجاد می شد و برش نرم راحت نبود. یا دست کاربر دچار گرفتگی می گردید.
برای همین اره باغبانی یکی از ترسناک ترین ابزار ها، برای کاربرانی بود که زیاد عضلات قوی نداشتند.
اما کم کم نحوه طراحی دندانه ها و جنس آلیاژ تیغه به گونه ای شد، تا این مشکل بزرگ برای اره باغبانی بزرگ دستی برطرف گردد.

اره دسته چوبی هرس

فروشگاه اره باغبانی بزرگ دستی

در فروشگاه اره باغبانی دستی ایرانی می توان مدل ها و اندازه های مختلفی را یافت.

  • اره بزرگ با طول تیغه ۴۰ سانت
  • اره باغبانی با طول ۳۵ سانت
  • اره های با طول ۳۰ سانت

دسته انواع اره باغبانی بزرگ دستی ایرانی غالباً از چوب است. که با تراش کاری بر روی آن کاملاً مسطح شده، و خوش دست می گردد.
در کارگاه هایی که در شهر اصفهان تولید اره باغبانی دستی را انجام می دهند، تیغه را بنا بر درخواست مشتری از انواع چینی و یا اتریشی استفاده می کنند.
تیغه های چینی انعطاف زیادی ندارند و زودتر می شکنند، ولی ارزان ترند. اما انواع اتریشی با وجودی که اندکی گران ترند، انعطاف و طول عمر بهتری دارند.
اره بزرگ هر چقدر طول دندانه بیشتر باشد، عرض تیغه هم بیشتر است، و در نتیجه برش های سنگین تر شاخه های قطور تر را می توان با آن داشت.

اره باغبانی بزرگ در این کارگاه ها تا تیغه ۵۰ سانت در کیفیت درخواستی مشتریان تولید می شود. ارسال هم در تعداد دلخواه مشتری است. اما به لحاظ کرایه ها و مقرون به صرفه تمام شدن قیمت تمام شده برای همکاران توزیع و پخش ، بهتر است حداقل سفارش ۵۰ عدد باشد.

اره ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + یازده =