فروش انواع سمپاش توربولاینر باغی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش انواع سمپاش توربولاینر باغی
518

فروش انواع سمپاش توربولاینر باغی و کشاورزی به همراه سایر مدل های این دستگاه مثل سمپاش های شارژی برای سراسر کشور انجام می شود. انواع سمپا می تواند تولید داخلی هم داشته باشد.
سمپاشی کردن گیاهان و نیز حتی منازل و ادارات کاری است که مورد نیاز می باشد. در حالت کلی منظور از این امر مبارزه با آفات است. در کشاورزی انواع آفات ممکن است به محصول آسیب برساند.
در خانه و یا هر مکان دیگر ممکن است، حشرات موذی مشکل ساز شوند. درست است که اغلب مدل های سمپاش ها در بازار و فروشگاه های ابزارآلات باغبانی وجود داشته و فروش کلی و جزئی دارند. اما انواعی هستند که بیشتر برای مزارع و باغ ها استفاده می شوند، مثل:

  • سمپاش پشت تراکتوری
  • سمپاش زنبه ای
  • سمپاش توربولاینر

در ادامه در مورد انواع سمپاش توربولاینر صحبت خواهیم کرد.

سمپاش باغی

سمپاش توربولاینر چیست؟

بد نیست بدانید که سمپاش توربولاینر مدتی است که وارد بازار کشور شده و به نسبت سایر مدل ها جدید می باشد.
اما در مورد این که دقیقا این نوع سمپاش ها چه هستند، باید گفت که یک حلزونی شبیه به کولر هایی که در پشت بام خانه تان دارید، دارد.
این قسمت هوا را با سرعت بالا به بخش خرطومی که دارای کنترل هیدرولیکی است، منتقل خواهد کرد.
در ادامه پمپ سمپاش هم سم و یا محلول را به نازل منتقل می کند.
اگر در مورد برد مفید این نوع از سمپاش ها بخواهیم صحبت کنیم، باید بدانید که بین ۳۰ تا ۳۵ متر برد پاشش دارند.

و از آن جا که امکان سوار شدن پشت تراکتور را دارند، می توانند برای سمپاشی مزارع گندم در مبارزه با آفت سن گندم، استفاده شوند.
البته دو مدل کلی سمپاش توبورلاینر باغی و زراعی در بازار وجود دارد که در ظرفیت، برد پاشش محلول با هم تفاوت هایی دارند.
باید توجه داشته باشید، که تنها برای مزارع گندم مناسب نیستند، بلکه اگر مزرعه یکپارچه باشد، هم برای علفکشی، سمپاش های توربولاینر کارایی دارند.

سمپاش باغی زراعی

 

قیمت سمپاش دستی و شارژی

خب علاوه بر سمپاش های زراعی که در بازار و توسط شرکت های خاص تولید می شوند. انواع سمپاش دستی و نیز سمپاش های شارژی و موتوری هم فروش زیادی در بازار دارند. در حقیقت با متقاضیان زیادی مواجه هستند. این در حالی است که مدل های توربولاینر کاملاً تخصصی و خاص برای مزارع بزرگ تولید می شوند. البته قیمت های این دو گروه هم با هم از زمین تا آسمان فرق دارد. طبیعی هم هست. زیرا مدل های باغی و کوچک ادوات و قطعات سبک تر و ارزان تر دارند.

قیمت سمپاش دستی اکنون در بازار برای مصرف کننده ۵۰۰ هزار تومان است. اما مدل هایی که نازل برنجی یا پمپ استیل یا قطعات اضافی بیشتر دارند دارای کیفیت بهتر و البته قیمت بالاتر هستند.

قیمت سمپاش شارژی دستی یعنی مدل هایی که دو کاره هستند، اکنون در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۲ میلیون تومان برای مصرف کننده رسیده است.

این در حالی است که تاریخ باتری جدید و نیز داشتن قطعات اضافی می تواند در کیفیت  و قیمت دستگاه موثر باشد.

البته انواع وارداتی تا حدودی قیمتشان متأثر از قیمت ارز هست. این یعنی این که علاوه بر این که در فصل فروش قیمت ها بالاتر می رود. نوسان های دلار هم سر دیگر ماجرای قیمت های بالای اجناس می باشد. در ادوات کشاورزی آرتان انواع مدل های سمپاش باغی و زراعی طبق سفارش مشتریان قابل تأمین می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =