فروش انواع کولتیواتور به قیمت روز

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش انواع کولتیواتور به قیمت روز
202

فروش انواع کولتیواتور به قیمت روز این روز ها در اغلب فروشگاه های ادوات کشاورزی ممکن است. هر چند قیمت ها نوسانی شده اند، اما بسیاری از فروشندگان ماهر می دانند چطور همیشه فروش پر رونقی داشته باشند.

بسیار اتفاق میافتد که در ایران شاهد نوسان های قیمت زیاد و صعودی هستیم.از آن جا که قیمت های متغیر ثبات برای اقتصاد نمی گذارد، خرید را باید در لحظه انجام داد. برای همین شاید بیشتر نارضایتی مردم این باشد که نمی توانند برنامه ریزی مالی داشته باشند.

در صورتی که اگر یک بار قیمت ها بالا می رفت و چند ماهی ثابت بود شرایط مناسب تر به نظر می رسید.

برای همین است که خرید ادوات کشاورزی مثل انواع کولتیواتور هم با قیمت روز باید انجام شود. این دستگاه ها هم وارداتی هستند و به شدت،برای کشاورزان نیاز است. اگر در مرکزی امکان خرید اقساطی وجود داشته باشد،بسیار هوشمندانه است که با توجه به تورم ایران حتی اقساطی خرید کنید.

برای فروش انواع کولتیواتور در ایران برند های معروفی چون اکسل، کاما ، دیانا و مورایکو حضور دارند که طبیعی است که قیمت ارز روی آن ها به روز اثر بگذارد.

کولتیواتور می تواند در مدل های دوکاره شخم زن و دروگر هم باشد. برندی مثل bbs ایتالیا که در گذشته توزیع بهتری در بازار داشت این ویژگی را دارا بود و قابلیت اتصال هد یونجه هم در مدل هایی از آن فراهم بود.

تیلر کولتیواتور کوچک

آیا تیلر ارزان قیمت است؟

فروش  انواع کولتیواتور شاید این سوال را برای شما ایجاد کند که آیا تیلر ارزان قیمت است؟ باید بگوییم که تیلر ها جزو تراکتور های باغی کوچک به حساب می آیند که ارزان هم نیستند. اما اگر مقایسه را با قیمت تراکتور داشته باشید، بله ارزان تر هستند. در هر صورت نسبت به کارایی دارای قیمت خوبی در بازار ادوات کشاورزی می باشند. این در شرایطی است که تنوع مدل و برند هم از این دستگاه زیاد نیست.

برای باغ های کوچک کولتیواتور بنزینی برای باغ های بزرگ تیلر دیزلی پیشنهاد می شود. تیلر های ۱۲ اسب دیزلی بهترین گزینه برای  یک زمین متوسط چند هکتاری است که عرض کار مناسبی هم دارد. اما به همان اندازه هم دستگاه بزرگ و سنگین می باشد. برای همین اغلب کشاورزان که حتی در زمین های دیگران هم شخم زنی می کنند، دنبال خرید تیلر ۷ یا ۱۰ اسب هستند که هم ابعاد کاری مناسبی داشته باشد و هم زیاد سنگین نباشد.

قیمت فروش انواع کولتیواتور برای مصرف کننده از اواخر سال ۱۴۰۱ به نزدیک ۲۰ میلیون تومان در ارزان ترین مدل ها رسید. زیرا قیمت دلار از کانال ۳۰ هزار تومان وارد کانال شصت هزار تومان شد.

کولتیواتور بنزینی راتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 3 =